نتایج تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان اسیا

  • کد خبر : 447595
  • 27 شهریور 1400 - 10:15
نتایج تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان اسیا

نیوز: لیگ قهرمانان اسیا مانند هر سال در سطحی بالا برگزار شد .در ۲۲ شهریور الاستقلال و الهلال به مصاف هم رفتند و در ۲۳ شهریور ماه پرسپولیس ایران و استیکلول تاجیکستان و تراکتور والنصر که از بین این سه نماینده ایران تنها پرسپولیس موفق به شکست حریف خودش ان هم در شرایطی که امتیاز میزبانی دست حریف بود و تیم استیکلول تاجیکستان از امتیاز هوادارانش بهره میبرد.

اما باز هم پرسپولیس نشان داد که تیم شرایط سخت است و توانست باز هم مثل همیشه ابروی فوتبال ایران را مقابل تیم های متمول غرب اسیا بخرد و ابرو داری کند.



چگونگی صعود پرسپولیس :


همانطور که اشاره شد پرسپولیس شرایط خیلی سخت تری نسبت به دیگر نماینده های ایران داشت که از ان ها میشود به: امتیاز میزبانی تیم حریف استفاده از هواداران تیم حریف چمن مصنوعی تیم حریف که پرسپولیس اصلا عادت به بازی در چمن مصنوعی را ندارد.

همانطور هم که فوتبالی ها میدانند بازی کردن در چمن مصنوعی برای بازیکنای فوتبال بسیار سخت است و به چند روز ریکاوری نیاز دارد که از همین حین نمیتوانستند کادر فنی پرسپولیس تیم را ان هم به بزرگی پرسپولیس در زمین چمن مصنوعی تمرین دهد.

 لیگ قهرمانان اسیا/صعود پرسپولیس
به گفته اعضای اکادمی پرسپولیس که زمین چمن استیکلول تاجیکستان را برسی کرده بودند. زمین چمن مصنوعی کشور تاجیکستان شیب بسیار زیادی از سمت دروازه ها داشته که این را هم باز میشود گلایه ای به afc و کنفدراسیون فوتبال اسیا دانست که با ان همه پول نمیتوانند یک میزبانی برای شایسته ترین و پردرامد ترین تیم تاریخ اسیا داشته باشند(PERSPOLIS ) داشته باشند.

>>>بیشتر بخوانید:

لیگ قهرمانان اسیا ۲۰۲۱/تیم های ایرانی حاضر در این تورنومنت


چگونگی باخت الاستقلال:


استقلال روز ۲۲ شهریور به مصاف الهلال رفت. که نتیجه این بازی ۲ هیچ به نفع تیم عربستانی به پایان رسید.یک بازی به دون شک یه طرفه از تیم الهلال که با بد شانسی نتوانستند گل سوم و چهارم را به تیم الاستقلال بزنند. که میشد به ضعف خط دفاع الاستقلال مخصوصا از سمت راست حس کرد.

باخت استقلال
حذف تراکتور دربرابر النصر:


تراکتور بعد از کامبک وحشتناک کی که در ورزشگاه قرمز ازادی دربرابر پرسپولیس خورد یک بار دیگه طعم شکست تلخ را چشید ان هم در برابر النصری که پارسال پرسپولیس ان را در نیمه نهایی حذف کرد بود.


پرسپولیس بار دیگر ابروی فوتبال ایران را خرید و الان تنها تیم ایرانی در جمع چهار تیم غرب اسیا و هشت تیم کل اسیا قرار داره و از لحاظ رنکینگ رتبه دو اسیا را دارا است.جالب است با این همه افتخار افرینی و درامد زایی برای صدا سیما و کنفدراسیون فوتبال و دولت و وزارت اما باز هم کنفدراسیون اجازه خرید حتی یک بازیکن خارجی راهم به این تیم نداده در صورتی که سپاهان که اصلا در اسیا حضور نداره دروازه بانی اتریشی گرفته و الاستقلال هم مربی ایتالیایی به کار گرفته اما افتخار ایران پرسپولیس بزرگ هنوز هیچ بازیکن خارجی که نگرفته و هنوز هم تمام درامد از بازی های خارجی هم به علت تحریم ایران بلوکه شده و حق حتی برداشت یک ریال از این پول را ندارد .

تنها راه درامد پرسپولیس از سمت کمک هواداران و مبلغ قرار داد و اپشن ها با ایده پرداز است. باید دید فیفا که شعار سیاست از فوتبال جدا است را صدر میدهد و با کشور هایی که سیاست در فوتبالشان دخالت دارد برخورد میکند. ایا برای پرسپولیس هم به این شعار پایبند است و مبلغ پاداش پرسپولیس که بسیار هم هنگفت است را پرداخت میکند یا خیر.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=447595

ثبت نظر

-