شرایط کاروان پرسپولیس در تاجیکستان

  • کد خبر : 447593
  • 21 شهریور 1400 - 10:37
شرایط کاروان پرسپولیس در تاجیکستان

نیوز: همانطور که میدانید پرسپولیس ۲۳ شهریور ماه با تیم تاجیکستانی یعنی استقلال دوشنبه ساعت ۷:۳۰ دقیقه بازی دارد.که انتظار میروند بازی جذابی از اب دربیاید. به همین خاطر کاروان پرسپولیس جمعه نوزدهم شهریور ماه ساعت ۵:۳۰ به سمت تاجیکستان شهر دوشنبه پایتخت این کشور حرکت کرد و هواپیما با سلامت ساعت شش و۴۵ دقیقه بعدازظهر به پایتخت این کشور که همسایه ایران هم هست رسید.


وضعیت کاروان پرسپولیس در تاجیکستان:


پرسپولیس تیمی همیشه منظم وبا دیسیپلین بالا چه در حین بازی و چه خارج از بازی بوده است. واین نظم را همیشه انجام میداده از همین رو کاروان تیم پرسپولیس از نظر نظم و شرایط تیم مثل همیشه عالی و به دور از حاشیه است.تمام بازیکنان پرسپولیس به غیر از علی شجاعی که از ناحیه کتف و کمال کامیابی نیا که از ناحیه کشاله دچار مشکل شده بودند.در این اردو حضور دارند و مشکل خاصی برای بازی ندارند. و میتوانند با نظر کادر فنی شایسته این تیم به بازی گرفته شود.

کاروان پرسپولیس در تاجیکستان

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت اگر چه بازیکنانی شایسته در نظیر احمد نورالهی و حسین کنعانی زادگان که در سطح خود در اسیا نظیر نداشتند را به الاهلی قطر و الشباب امارات واگذار کرد. اما بازیکنانی شایسته هم گرفت مانند رضا اسدی،علی نعمتی،پاکدل، علیرضا ابراهیمی و دهقانی که میتوانند بدون شک کمک ویژه ای به این تیم بازیکن ساز و بزرگ بکنند.

البته نباید این را در نظر گرفت که پرسپولیس تیمی بازیکن ساز است و تمام این بازیکنانی که با اسم و رسم از تیم رفته اند زمانی ، هیچ کس ان هارا نمیشناخته و پرسپولیس باعث پیشرفت انها شده که این راه همچنان ادامه داره و این بازیکنان ورودی هم مانند دیگر بازیکنان گور نامی که امدند پیشرفت خواهند کرد.

حضور پرسپولیس در جام باشگاه ها/ بزرگ ترین تورنومنت جهان!


حضور هواداران در بازی:


با این که مقامات شهر دوشنبه بلیت این بازی را برای فروش گذاشتند اما گویی کنفدراسیون اسیا با این نظر مخالفت کرده و بازی انگار بدون تماشاچی انجام میشود.

کاروان پرسپولیس در تاجیکستان


شرایط تیم استقلال دوشنبه:


سرمربی این تیم دیروز جای خودش رو به یه سرمربی جدید داد. و همچنین دروازه بان اول این تیم هم مصدوم شده تا این با دروازه بان دوم خود کار را شروع کند.

به امید موفقیت پرسپولیس بزرگ در این بازی و شکست طلسم چند ساله.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=447593
  • نویسنده : احمدی

ثبت نظر

-