آموزش تصویری بهترین پوزیشن ها از پشت/رابطه مقعدی چیست؟

  • کد خبر : 447446
  • 22 شهریور 1400 - 15:00
آموزش تصویری بهترین پوزیشن ها از پشت/رابطه مقعدی چیست؟

نیوز: سکس از پشت زمانی اتفاق می افتد که شرکای جنسی در یک جهت پشت سر یکدیگر قرار می گیرند. راه های بسیاری برای داشتن رابطه جنسی از پشت وجود دارد. این ها بخشی از پوزیشن های جنسی هستند که به عقب وارد می شوند. نکته اصلی این است که شریک جنسی اهدا کننده پشت شریک جنسی دریافت کننده باشد. رابطه جنسی از پشت تا زمانی که انسانها رابطه جنسی داشته اند وجود داشته است.
در روم باستان، این پوزیشن به عنوان مور فراروم کویتس شناخته می شد که در لاتین به معنای “رابطه جنسی به شیوه جانوران وحشی” است. متن باستانی هاما سوترا از آن به عنوان “موقعیت گاو” یا “کنگره یک گاو” یاد می کند.

امروز احتمالاً آن را به نام سبک سگی می شنوید. طبق نظرسنجی سلامت زنان، بسیاری از مردان به عنوان پوزیشن جنسی مورد علاقه خود ذکر کرده اند.

چگونه رابطه جنسی از پشت کار می کند

سبک سگی، پوزیشنی از پشت است. شریک دریافت کننده در مقابل شریک اهدا کننده است و خم می شود یا چهار دست و پا می شود. شریک اهدا کننده در واژن یا مقعد شریک جنسی مقابل نفوذ می کند.

سکس از پشت/داگی استایل

تغییرات جنسی سکس از پشت

صدها راه برای داشتن سکس از پشت وجود دارد. آنچه شما می توانید انجام دهید بستگی به میزان انعطاف پذیری و ماجراجویی شما و همسرتان دارد که می خواهید باشد. اینها رایج ترین، ساده ترین و ایمن ترین پوزیشن های جنسی از پشت هستند:

پیچ بازکن

شریک پذیرنده به پهلو در لبه تخت دراز کشیده و باسن او رو به بیرون است. او روی ران و ساعد خود استراحت می کند و ران های خود را به هم فشار می دهد. مرد در کنار تخت می ایستد و زن را در پشت خود قرار می دهد و آلت خود را از پشت وارد می کند.

پوزیشن پیچ بازکن

سگ تنبل

مرد در کنار او می ایستد. زن زانو زده و پای زن را در حالی که پای بالایی شریک خود را به سمت سرش جلو می برد، قرار می دهد.

 

سگ رو به پایین

زن در پوزیشن سگ رو به پایین خم شده و پاهای خود را می گیرد و پاهای خود را باز می کند تا شریک زندگی بتواند از پشت به مهبل یا مقعد برسد. یک تغییر برای زن این است که پاهای خود را بسته نگه دارد در حالی که مرد در حال حرکت قرار دارد.

پوزیشن سگ رو به پایین

جهش

در حالی که در حالت سبک سگی هستید، زن سر خود را به سمت زمین پایین می آورد و در حالی که باسن خود را در هوا نگه می دارد در آنجا قرار می گیرد.

آموزش تصویری ۸ پوزیشن برای تحریک فوق العاده نقطه جی!!

پوزیشن از پشت

بایستید و تحویل دهید

هر دو شریک ایستاده اند. زن در جلو با پشت به طرف مرد ایستاده و در ناحیه کمر خم می شود.

سکس از پشت/پوزیشن ایستاده

مزایای رابطه جنسی از پشت

داشتن رابطه جنسی از پشت به شما امکان می دهد انواع مختلفی از نقاط ورود و پوزیشن ها را آزمایش کنید. همچنین یک زاویه ایده آل برای تحریک نقطه G واژن فراهم می کند و به فرد اجازه می دهد عمق نفوذ را کنترل کند.

چگونه می توان رابطه جنسی را از پشت با خیال راحت امتحان کرد

هنگام امتحان موقعیت های جدید جنسی، ارتباط مهم است. اطمینان حاصل کنید که راه های ارتباطی بین شما و همسرتان باز است تا مطمئن شوید که می دانید چه اتفاقی در حال رخ دادن است و احتمال آسیب را کاهش می دهید. مردان هنگام انجام رابطه جنسی از پشت باید مراقب باشند. یک مطالعه نشان داد که مسئول بیش از یک چهارم شکستگی های آلت تناسلی مردان همین رابطه جنسی از پشت است. هنگام ضربه زدن، مطمئن شوید که سر آلت تناسلی را در داخل واژن یا مقعد نگه داشته اید تا از سر خوردن و خم شدن آن در پشت شریک زندگی خود جلوگیری کنید

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=447446
  • نویسنده : راضیه قوامی

ثبت نظر

-