هاشمیه متقیان شیر زنی که مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک را از آن خود کرد/فیلم

  • کد خبر : 446283
  • 10 شهریور 1400 - 14:00
هاشمیه متقیان شیر زنی که مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک را از آن خود کرد/فیلم

نیوز: کسب مدال طلا توسط بانوان ایرانی در پارالمپیک توکیو،در روز هفتم بازی‌های پارالمپیک دوبانوی ایرانی موفق به کسب مدال طلا شدند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، در روز هفتم بازی‌های پارالمپیک توکیو نمایندگان کشورمان در رشته‌های پارادوچرخه سواری، پارادوومیدانی، پاراتیروکمان، پاراتیراندازی و والیبال نشسته به رقابت با حریفان پرداختند.

در این رقابت ها، هاشمیه متقیان با دستیابی به مدال طلای پرتاب نیزه کلاس ادغامی F55 و F56 بانوان به جمع مدال‌آوران کاروان سردار دل‌ها اضافه شد. مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو با رقابت ورزشکاران در مواد مختلف پیگیری شد که یکی از آنها پرتاب نیزه کلاس ادغامی F55 و F56 بانوان بود.

نماینده کشورمان در این رقابت هاشمیه متقیان معاوی بود که با حدنصاب 24.50 متر در بین 9 ورزشکار پارالمپیکی دیگر رتبه نخست و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

هاشمیه متقیان پس از دستیابی به مدال طلای پرتاب نیزه کلاس ادغامی F55 و F56 بانوان در مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: نمی‌توانم احساسم را بیان کنم و به زبان بیاورم. واقعاً وقتی به این موضوع فکر می‌کنم، گریه‌ام می‌گیرد. برای رسیدن به این مدال طلا از پارالمپیک ریو تا به اینجا هر روز تمرین کردم. حتی در زمان شیوع کرونا هم تمریناتم را قطع نکردم. رمز موفقیت من فقط تمرین، تمرین و تمرین بود.

>>>بیشتر بخوانید:

پیشنهاد عجیب ورزشکار المپیکی برای اهدای مدال طلا

این بانوی طلایی ایران خاطر نشان کرد: تمام خانم‌های معلول می‌توانند روزی مدال‌آور پارالمپیک شوند، اگر برنامه و نقشه راه خوبی داشته باشند و البته خوب و درست تمرین کنند. من مدال طلای آسیا، بازی‌های پاراآسیایی و جهانی را داشتم و در بین مدال‌هایم فقط همین یک مدال طلا کم بود که امروز به آن رسیدم.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=446283

ثبت نظر

-