مدیران ناتوان حال پرسپولیس و استقلال را خراب کردند

  • کد خبر : 44572
  • 31 فروردین 1399 - 5:07
مدیران ناتوان حال پرسپولیس و استقلال را خراب کردند

به گزارش نیوز، مرتضی کرمانی‌مقدم با اشاره به مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس نگران کننده است زیرا با توجه به میزان بدهی‌ها و از طرفی شرایط مالی نامناسب بازیکنان اوضاع چندان خوبی را در باشگاه شاهد نیستیم و هواداران نگران این موضوع هستند.

وی افزود: متاسفانه مدیریت‌های مقطعی پرسپولیس را به بیراهه کشانده است. الان چه کسی پاسخگوی پرونده‌های متعدد پرسپولیس در فیفا است؟ آقایان بیایید و پاسخ دهند. هر مدیری برای مدتی کوتاه می‌آمد و بار خودش را سبک می‌کرد. گناه این هواداران چیست که با این همه دغدغه باید نگران پرسپولیس و کسر امتیاز از این تیم باشند؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با احتمال تغییرات در مدیریت پرسپولیس هم گفت: مدیر تیم باید فقط فوتبالی باشد زیرا تنها افرادی شرایط این تیم را درک می‌کنند که خاک فوتبال را خورده و دلسوز هواداران باشند.

وی در مورد خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیز تصریح کرد: متاسفانه این مدیران کاری کردند که همه از اقدام برای خرید باشگاه بترسند. عدم وجود پشتوانه قوی موجب دلسردی متقاضیان خواهد شد. مدیرانی که توانایی نشستن روی صندلی مدیرعاملی باشگاه را ندارند حال پرسپولیس و استقلال را خراب کرده‌اند.

کرمانی‌مقدم در مورد احتمال جدایی چند بازیکن در پایان فصل گفت: در شرایط فعلی بازیکنان هم دیگر انگیزه‌ای برای ماندن ندارند. آنها حق دارند که از پرسپولیس بروند زیرا همه آنها خانواده دارند و از طرفی رفتار مدیران و عدم تعهدشان در قبال بازیکنان، باعث دلسردی آنها می‌شود. هر اتفاقی که برای این پرسپولیس بیافتد و باعث ناکامی تیم و نرسیدن به قهرمانی شود، دلیل اصلی آن ناکارآمدی مدیران است و رفتار این مدیران زنگ خطر جدی را برای نه تنها پرسپولیس بلکه فوتبال ما به صدا درآورده است.

وی گفت: حال فعلی فوتبال ما خوب نیست. برای مثال حکم بودیمیر (ماریو) صادر شده اما این بازیکن چه کارایی برای پرسپولیس داشته که الان چند میلیارد بدهی روی دست باشگاه گذاشته است؟ نه تنها او بلکه بازیکنی مانند جونیور براندائو. چه کسانی پاسخگوی خروج میلیاردها پولی از کشور هستند؟ طولی نمی‌کشد که این سوءمدیریت فوتبال ما نابود خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=44572

ثبت نظر

-