آموزش نحوه ریمو کاشت ناخن در خانه

  • کد خبر : 445680
  • 10 شهریور 1400 - 11:00
آموزش نحوه ریمو کاشت ناخن در خانه

نیوز: هنگام حذف و ریمو کاشت ناخن ، تمرکز بر سالم ماندن ناخن ها بسیار مهم است. اگر ناخن هایی که کاشتید بیش از حد بلند شده و بد دیده می شوند می توانید از از این دستورالعمل برای ریمو ان ها استفاده کنید.

ریمو کاشت ناخن و برداشتن هر نوع تزئین روی ناخن با ناخن گیر

با استفاده از ناخن گیر ، هرگونه تزئین روی ناخن خود را بردارید. اینها شامل چیزهایی مانند جواهرات یا سایر نقش های تزئینی روی ناخن هستند که قبل از خیساندن آن ها باید برداشته شوند. برای برداشتن تزیینات از ناخن گیر استفاده کنید یا در صورت امکان آن ها را با انگشتان خود جدا کنید.

ریمو کاشت ناخن

بالای ناخن ها را تا ناخن اصلی خود کوتاه کنید

از ناخن گیر برای کوتاه کردن ناخن های کاشتی استفاده کنید. مراقب باشید اگر می خواهید ناخن های اصلی بلند شده خود را نگه دارید به ان میزان ناخن کاشتی را کوتاه کنید که به ناخن اصلیتان نرسیده باشد.

  • به قسمت زیر ناخن نگاه کنید تا ببینید چه زمانی به ناخن اصلی خود می رسید.

ژل روی ناخن را حذف کنید

برای این کار از سوهان برقی استفاده کنید که یک وسیله الکترونیکی است که در صورت داشتن ناخن های کاشتی و ژلی برای ساییدن ، سنباده زدن و صیقل دادن به کار می رود. اگر سوهان برق در دسترس نیست، از یک سوهان معمولی ناخن استفاده کنید تا ژل را به آرامی بسایید تا زمانیکه به لایه اصلی ناخن کاشتی برسید. لایه اصلی اغلب یک رنگ سفید مات است که از ناخن واقعی شما روشن تر است.

سوهان کشیدن

  • هنگام سوهان زدن مراقب پوست کنار ناخن هایتان باشید تا به آنها آسیب نرسانید.
  • یک نقطه از ناخن را بیش از یک بار سوهان نزنید.
  • با حذف ژل روی ناخن ها ، نفوذ استون به لایه اصلی ناخن کاشتی راحت تر خواهد بود.

ریمو کاشت ناخن/خیساندن ناخن ها در استون

  1. تکه فویل را که عرض و ارتفاع آنها تقریباً 3 اینچ (7.6 سانتی متر) است ، برش دهید. از قیچی برای بریدن فویل آلومینیومی استفاده کنید ، این کار برای این الست که فویل آستون را در جای خود نگه دارد. تکه های فویل را طوری برش دهید تا به اندازه ای باشند که به طور محکم دور انگشت شما بپیچند.

  2. 10 تکه پنبه ای را در آستون خیس کنید به طوری که کاملا خیس باشد و خشک نشود. از پدهای پنبه ای نیز می تونید استفاده کنید. سپس پدها را روی ناخن هایتان قرار دهید.
  • با برش دادن نصف پدهای پنبه ای ، راحت تر می توانید آنها را در اطراف هر ناخن قرار داده و نگه دارید.
  • هنگام قرار دادن پدهای خیس پنبه ، مطمئن شوید که کل ناخن شما از جمله نوک آن با پد پوشانده شده است.

ریمو کاشت ناخن

  1. دور هر انگشت فویل آلومینیومی بپیچید تا پدهای خیس شده با استون در جای خود ثابت بماند: یک فویل مربعی آلومینیومی بردارید و روی پد پنبه ای بپیچید تا حرکت نکند. فویل را برگردانده و کامل به طور انگشت بپیچید تا خوب و محکم شود. این کار را در مورد همه ی انگشتان خود انجام دهید تا زمانی که تمام ناخن های کاشتی شما از پدهای پنبه ای خیس خورده و فویل پوشانده شود.

 

  1. 10-15 دقیقه صبر کنید تا استون به زیر و داخل لایه اصلی ناخن نفوذ کند. مدت زمانی که اجازه می دهید استون خیس بخورد بستگی به شما دارد ، اما تقریباً 10 دقیقه صبر کردن کافی خواهد بود. بعد از بررسی اگر به نتیجه نرسیدید 5 دقیقه دسیگر نیز منتظر بمانید. یک تایمر تنظیم کنید تا به شما کمک کند زمان بررسی ناخن ها را به خاطر بسپارید.
  • برخی از افراد پس از 5 دقیقه فویل را برمی دارند در حالی که برخی دیگر 20 دقیقه منتظر می مانند. مدت زمان لازم برای شل شدن ناخن بستگی به نوع کاشت و ژل دارد.

 

  1. فویل را بردارید و ناخن های شل شده را به آرامی از ناخن های اصلی خود جدا کنید: فویل و پدهای پنبه ای را بردارید. با استفاده از انگشت ناخنی را که به دلیل استون شل شده است ، به آرامی بمالید. از برداشتن سریع ناخن خودداری کنید – اگر به راحتی جدا نشد ، باید دوباره با فویل و پد آغشته به آستون خیس شود.

ژل اطراف ناخن زودتر شل می شود.


>>>بیشتر بخوانید:

انواع کاشت ناخن/بهترین روش کاشت

  1. ناخن های خود را مجدداً به مدت 5-10 دقیقه در استون خیس کنید تا ژل باقی مانده برداشته شود. پدهای پنبه را دوباره روی ناخن های خود قرار دهید ، فویل را دوباره دور انگشت ها بپیچانید تا پدها در جای خود باقی بمانند. زمان سنج را برای 5 تا 10 دقیقه دیگر تنظیم کنید تا استون به خیساندن ژل ادامه دهد.
  • قبل از این کار پدها را لمس کنید تا مطمئن شوید که خشک نشده باشند.

  1. ژل باقی مانده را با استفاده از انگشتان بردارید: بعد از اینکه ناخن های خود را برای دومین بار خیس کردید ، فویل و پنبه را بردارید. ژل باقی مانده را به آرامی با استفاده از انگشتان خود جدا کنید.

ریمو کاشت ناخن

تمیز کردن و مرطوب کردن ناخن ها

  1. تکه های کوچکی از شل که هنوز به ناخن چسبیده اند می توانید با آستون پاک کنید. اگر پد آغشته را چند بار روی ناخن ها بگشید کل لکه های ژل باقیمانده به کلی حذف می شوند.
  2. روغن کوتیکول رابه ناخن ها بمالید و ماساژ دهید تا ناخن ها مرطوب شوند. یک قطره روغن کوتیکول به هر ناخن بمالید و با انگشتان خود روغن را در اطراف بستر ناخن و اطراف ناخن پخش کنید. این کار باعث می شود ناخن های شما بعد از خیساندن در استون سالم بماند.
  3. برای جلوگیری از خشک شدن ناخن ها از مرطوب کننده استفاده کنید. استون باعث خشکی ناخن ها می شود. جهت افزودن کمی رطوبت بیشتر به پوست و ناخن های خود ، از لوسیون یا کرم دست استفاده کنید تا دستانتان دوباره نرم شوند.
  • هنگام استفاده از لوسیون برای پوست اطراف ناخن های خود مراقب باشید.
  • همچنین روغن های مخصوص ناخن و دست وجود دارد که می توانید به آبرسانی و تقویت ناخن ها و پوستتان کمک کنید.
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=445680
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.wikihow.com/Remove-Gel-Nail-Extensions

ثبت نظر

-