ران جرمی، بازیگر فیلم‌های پورنو متهم به تجاوز جنسی به ۲۱ زن شد!

  • کد خبر : 445636
  • 06 شهریور 1400 - 13:13
ران جرمی، بازیگر فیلم‌های پورنو متهم به تجاوز جنسی به ۲۱ زن شد!

بنا به اعلام دادستانی ران جرمی، ۶۸ ساله در برابر قاضی خود را «بی گناه» دانسته است. اتهام‌های تجاوز و تعرض جنسی علیه او که در بیش از ۱۷۰۰ فیلم پورنو نقش‌آفرینی کرده است از مدتها پیش مطرح شده بود.

ران جرمی در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ به اتهام تجاوز جنسی به سه زن و تعرض به یک زن دیگر بازداشت شد. دستگیری و حضور او در دادگاه باعث شد تا تعداد زیادی از زنان و دختران نوجوان نیز پا پیش بگذارند و اتهام‌های مشابهی را علیه او مطرح کنند.

در بیانیه دادستانی کالیفرنیا آمده که ران جرمی به تجاوز و تعرض جنسی به ۲۱ زن و دختر ۱۵ تا ۵۱ ساله متهم شده است. این بازیگر سرشناس فیلم‌های پورنو در صورتی که در دادگاه مجرم شناخته شود ممکن است مجبور شود تا آخر عمرش را در زندان بگذراند.

ران جرمی

شاکیان این پرونده مدعی هستند که بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۹ از سوی ران جرمی مورد تجاوز و تعرض جنسی قرار گرفته‌اند. یکی از موارد اتهامی ران جرمی تجاوز جنسی به یک نوجوان ۱۷ ساله در سال ۲۰۰۸ است. یکی دیگر از اتهامات او تعرض جنسی به یک نوجوان ۱۵ ساله در سال ۲۰۰۴ عنوان می‌شود.

جنبش «من هم» یا «می تو»

از زمان آغاز جنبش «من هم» یا «می تو» (Metoo) تاکنون بسیاری از شخصیت‌های سرشناس آمریکا به اتهام تجاوز، تعرض یا اذیت و آزار جنسی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

ران جرمی کیست؟

رونالد جرمی‌هایتRo ald Je emy Hya ران جرمی، ۱۴ نوامبر ۲۰۰۹زادهٔ۱۲ مارس ۱۹۵۳ ‏(۶۸ سال)کویینز، نیویورک، ایالات متحدهدیگر نام‌هاپادشاه پورن، جوجه تیغی، معمولاً وی را به نام ران جرمی می‌شناسند، یک بازیگر معروف فیلم‌های پورنو آمریکایی است. او بخاطر موهای انبوه بدنش به «جوجه تیغی» مشهور بود. ران جرمی در اوج دوران بازیگری خود تا حدودی به شهرت «ستارگان سینمای هالیوود» رسیده بود.

بیوگرافی ران جرمی

ترونالد جرمی هایت (زاده ۱۲ مارس ۱۹۵۳) در نیویورک سیتی، در یک خانواده متوسط یهودی به دنیا آمد. پدرش یک فیزیکدان و مادرش یک ویراستار کتاب در سرویس دفتری رزم آرایی آمریکا بود. جرمی در سال ۱۹۷۱، از دبیرستان کاردوزو فارغ‌التحصیل شد و بعدها موفق به گرفتن مدرک کارشناسی ارشد خود از دانشگاه کویینز شد و بعد از آن نیز شروع به دیدن آموزش‌های ویژه‌ای در مناطقی از نیویورک سیتی کرد و به عنوان معلم جانشینی در برخی کلاس‌های معمولی شروع به تدریس کرد.

شروع کار در فیلم‌های پورنو

در سال ۱۹۷۸، دوست دخترش عکس او را به مجله پلی‌گرل فرستاد تا در صفحهٔ پسر همسایه بغلی نمایش داده شود. زنان بسیاری به او رایانامه فرستادند و نامه‌های زیادی از طرف فیلمسازانِ فیلم‌های بزرگسالان برای او فرستاده شد. او برای اولین بار در سال ۱۹۸۳ روی صحنه رفت.

رونالد جرمی هایت ملقب به جوجه تیغی یکی از مشهورترین هنرپیشگان فیلم‌های پورنو است. ای‌وی‌ان او را به عنوان نفر اول از ۵۰ هنرپیشه فیلم‌های پورنوی تمام دوران انتخاب کرده است. وی، با بازی در بیش از ۲۰۰۰ فیلم، رکورددار فیلم‌های پورنو و کارگردان ۲۸۱ فیلم است. نام وی در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده‌است.

 

>>>بیشتر بخوانید:

پزشکی که به اجساد زنان و دختران تجاوز می کرد

هاروی واینستین، تهیه‌کننده هالیوودی یکی از سرشناس‌ترین افرادی بود که به دنبال جنبش «می تو» دادگاهی شد. او پس از محاکمه در نیویورک به ۲۳ سال زندان محکوم شد. این در حالی است که همزمان چند زن نیز در لس‌آنجلس از هاروی واینستین شکایت کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=445636

ثبت نظر

-