پدوفیلی ( فعالیت جنسی با کودکان ) چیست؟/رفتارهای جنسی با کودک

  • کد خبر : 445071
  • 02 شهریور 1400 - 10:05
پدوفیلی ( فعالیت جنسی با کودکان ) چیست؟/رفتارهای جنسی با کودک

نیوز: پدوفیلی نوعی اختلال روانیه که در اون فرد بیمار به شکل فانتزی یا عمل واقعی در فعالیت جنسی کودک را درگیر میکنه! افراد پدوفیل فعالیت جنسی با کودکان را ترجیح میدن معمولا و از این کار به هیجان جنسی و لذت، دست پیدا می‌کنن. پدوفیلی دامنه ی وسیعی از رفتارهای جنسی را در برمیگیره ولی معمولا با زور نیست اتفاقا با شوخی و مهربونیه.

نه به این جهت که این روانی ها دلسوزن یا حس ترحم دارن. به این خاطر که خشونت مانع انجام کارشون میشه و بدون خشونت بهتر میتونن به کارشون ادامه بدن. و اگر مانعی سر راهشون به وجود بیاد، حتی ممکنه کودک را به قتل برسونن.

افراد پدوفیل(بچه باز) رفتارهایی مثل عورت نمایی در مقابل کودک، استمنا در مقابل کودک، نوازش، لخت کردن کودک بدون تماس جنسی از خود بروز میدهند یا کودکان را وادار به شرکت در رابطه ی جنسی و مقاربت میکنند و خودشون فقط و فقط از مشاهده اش لذت میبرند!

پدوفیلیافراد حرفه ای

پدوفیل می‌تونه پیر یا جوان، مرد یا زن باشه. البته ناگفته نماند که اکثریت آنها مرد هستن! نکته ی مهم اینکه متاسفانه، برخی از اون‌ها در حرفه ای فعالیت میکنن که در اون آموزش و یا حفظ سلامت و رفاه کودکان و افراد جوان مسئله اصلیه و عده ایشون هم اقوام کودکان و حتی رابطه ی مستقیم ژنتیکی با کودک دارند!

>>>بیشتر بخوانید:

نکاتی که باید به کودک بیاموزیم تا هرگز مورد آزار جنسی قرار نگیرد

اینکه چرا یک فرد پدوفیل میشه دلایل مختلفی میتونه داشته باشه؛ مثلا اینکه در کودکی اون مورد آزار جنسی قرار گرفته از فرد یک پدوفیل ساخته که البته همیشه هم لزوما مورد آزار جنسی قرار نگرفته ان.

از اونجا که قربانیان پدوفیلها کودکان هستن، پدوفیلها، سریع جذب تیم های ورزشی، مدارس و یا سازمانهای مذهبی و مدنی که با کودکان سر و کار داره میشن! و حتی گاه از اونجا که بچه های فامیل برای اونها سوژه های جذابی هستن، به شکل پرستار کودک از ما میخوان که بچه را پیش اونها بذاریم و ادعا میکنن که اصلا زحمتی نیس!

فعالیت جنسی در کودکانجلب اعتماد کودک

و متاسفانه از اونجا که خیلی خوب بلدن با بچه ها رابطه برقرار کنن و مهارتهای بین فردی خوبی با بچه ها دارن، کودکان هم راحت به اونها اعتماد میکنن! معمولا پدوفیل ها در دوان بلوغشان کشف میکنن که این حالت را دارن و در میان سالی دست به کار میشن تا آتشی بر خرمن نورسته ی زندگی ما بندازن!

شاید باورش سخت و حتی دردناک باشه اینکه 50 درصد مردانی که برای پدوفیلی در آمریکا دستگیرشدن یا خودشون پدر هستن و یا حداقل ازدواج کرده بودن!!
پدوفیل ها آشنا هستن! هرررگز کودکتون رو تنها با بزرگتر از خودش (حتی پدربزرگ، عمو و دایی ) رها نکنین.پدوفیل ها اغلب متاهلن و بچه هم دارن پس به هیچ عنوان به کسی که خودش پدر یا مادره به عنوان شخص قابل اعتماد نگاه نکنین.
کودکان هیچ وقت تجاوزگر را رسوا نمیکنن!از هر هشت کودک مورد تجاوز، فقط و فقط یک کودک، آزار جنسی را، گزارش کرده!!!پدوفیل ها معمولا بهره هوشی پایینی دارن!

پدوفیلیوظیفه دولت

دولت باید حتما امکاناتی را فراهم کنه که تمام بزرگسالانی که با کودکان سروکار دارن، تست تمایلات جنسی بگیره!مشاوره در دوران دبیرستان، در شناسایی پدوفیل های آینده و پیشگیری از فاجعه کاملا موثره! مراجعه به روانشناس اونها را درمان میکنه(درد بی دوا نیس)
در نهایت وظیفه حفظ کودک در برابر پدوفیل ها برعهده والدینه. بنابراین سهل انگاری نکنین و به امید این که کودکتون آزار جنسی را گزارش میده و گفتن اینکه این اتفاق برای ما نمی افته، بچه را با هیچ آشنایی که بزرگتر از اونه تنها نگذارین، بیاین و با بچه هامون صادق باشیم و این حقیقت تلخ رو به بچه ها هشدار بدیم و بگیم مراقب خودشون باشن و به غریبه و آشنا اعتماد نکنن.

در جامعه همه سالم نیستن. بگیم بدنشون و نقاط خصوصیشون را به کسی نشون ندن. حتی پرستار، دایی، عمه، شوهر خاله و … و حتی پزشک و معلمشون. مگه اینکه هم پدر و هم مادر بدونن!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=445071

ثبت نظر

-