9 قانون زیبایی که زنان سلطنتی آنها را زیر پا نمی گذارند

  • کد خبر : 444719
  • 02 شهریور 1400 - 9:00
9 قانون زیبایی که زنان سلطنتی آنها را زیر پا نمی گذارند

نیوز: اعضای خانواده سلطنتی همیشه در انظار عمومی هستند. توجه آنها در موارد خاص مانند مراسم عروسی شاهزاده ها حتی بیشتر هم می شود. به هر حال، لباس ها و آرایش زنان سلطنتی همیشه بی عیب و نقص به نظر می رسد. در این پست 9 قانون زیبایی که در آرایش زنان سلطنتی همیشه از آن ها پیروی می کنند آورده شده است.

  1. رژ لب کمرنگ

شما هرگز زنی از خانواده سلطنتی را نمی بینید که رژ لب پررنگ و نمایانی داشته باشد. زدن رژ لب هایی با زمینه قرمز یا هر رنگ پررنگ دیگری ممنوع است. استفاده از هر رنگ دیگری به جز صورتی نامناسب تلقی می شود و حتی استفاده نکردن از هیچگونه رژ لبی مورد تحسین قرار می گیرد. یکی از مزایای این قانون این است که زنان سلطنتی هرگز با این صحنه که روی دندان خود رژ لب ببینند مواجه نمی شوند.

آرایش زنان سلطنتی

  1. بدون کانتور سنگین صورت

کیم کارداشیان ملکه اینستاگرام است و از طرفداران پر و پا قرص کانتور صورت است. برعکس ، ملکه آینده سوئد ، شاهزاده ویکتوریا ، به هیچ وجه مجاز به اسستفاده از کانتور سنگین یا برجسته سازی گونه های خود نیست. خانم های سلطنتی همیشه باید به آرایشی طبیعی پایبند باشند. در صورت تمایل می توانند با استفاده از کمی رژگونه، صورت خود را شاداب تر نشان دهند.

  1. آرایش چشم کم

خانم های سلطنتی هرگز از آرایش های چشمگیری استفاده نمی کنند. هرگز مژه مصنوعی یا خط چشم های بلند روی صورت آن ها مشاهده نخواهید کرد. آرایش چشم زنان اشراقی معمولاً شامل کمی سایه چشم و ریمل مژه و ابرو است. آرایش سنگین را نشانه ای از بیزاری می دانند.

 

  1. آرایش باید ماندگار باشد

ملکه ها ، پرنسس ها و دیگر زنان صاحب نام معمولاً در انواع مختلف رویدادها و فعالیت هایی که در خارج از خانه برگزار می شوند ، شرکت می کنند. گاهی اوقات این رویدادها ساعت ها به طول می انجامد، بنابراین آرایش باید بدون توجه به میزان گرمی هوا، بارانی یا باد و برخی از اتفاقات دیگر بی عیب و نقص باقی بماند مثلا ریملی استفاده شود که هنگام گریه نریزد. نکته اصلی برای ماندگاری بیشتر آرایش استفاده از پودر خوب و اسپری است.

آرایش خاندان سلطنتی

>>>بیشتر بخوانید:

مروری بر آرایش زنان دهه ۱۳۴۰/از تیپ قجری تا چشم های سیاه و سفید

  1. عدم ترمیم آرایش در مکان های عمومی

بر اساس آداب آرایشی ، آرایش کردن در اماکن عمومی نامناسب است – اگرچه ، خانم ها معمولا  پودر صورت یا رژ لب خود را ترمیم می کنند. با این حال ، حتی ای کار هم برای زنان سلطنتی ممنوع می باشد! ظاهراً ترمیم آرایش باکلاس و شیک نیست.

  1. عدم استفاده از لاک ناخن پررنگ

خانم های سلطنتی ترجیح می دهند ناخن های خود را کوتاه نگه دارند و از لاک های ناخن نیمه شفاف استفاده کنند. ملکه الیزابت خودش رنگ لاک “Ballet Slippers” از  Essie را دوست دارد. قانون شماره یک این است که با مانیکور آنها را ساده و مرتب نگه دارند.

  1. موها باید به طور مناسب حالت داده شوند

پروتکل سلطنتی موهای ساده و مرتب را تأیید می کند. به عنوان مثال ، دوتس کمبریج ، کاترین میدلتون ، مدل موی مخصوص خود را دارند که از فرهای زیاد تشکیل شده است. موهای چرب شده یا درهم پیچیده صددرصد ممنوع است.

آرایش زنان سلطنتی

  1. کوتاه کردن منظم مو

کیت میدلتون حداقل چند بار در هفته موهای خود را کوتاه و منظم می کند. این باعث می شود موهای او صاف و براق باشد. او همچنین به طور مرتب موهای خود را رنگ می کند تا مطمئن شود موی سفیدی در سرش وجود ندارد. دوتس کمبریج نیز هر چند ماه یکبار موهای خود را کوتاه می کند. با این کار ، موهایش همیشه شاداب و مرتب به نظر می رسد.

  1. کلاه ها برای مراسم رسمی استفاده می شوند

طبق قوانین لباس سلطنتی ، کلاه برای انواع مراسم رسمی از جمله عروسی و مراسم کریسمس مورد استفاده قرار می گیرد. تاج ها را فقط ملکه ها یا پادشاه ها بر سر می گذارند. بر سر گذاشتن کلاه ها کاملا در مراسم ها مناسب است. معمولاً زنان اشرافی از تاج ها در مراسم عروسی خود استفاده می کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=444719
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://brightside.me/wonder-curiosities/9-beauty-rules-no-royal-lady-would-ever-break-505710/

ثبت نظر

-