رابطه میلاد حاتمی و ترلان پروانه فاش شد!

  • کد خبر : 442330
  • 14 مرداد 1400 - 9:45
رابطه میلاد حاتمی و ترلان پروانه فاش شد!

نیوز: هر دم از این باغ بری می رسد، این بازی شاخ های مجازی تمامی ندارد.شبکه مافیایی سایت‌های شرط بندی نیاز به یک بازوی رسانه‌ای هم دارد. کسی که بتواند با یک بازی هنرمندانه رسانه‌ای هر روز به جمع دنبال کنندگان چهره‌های اینستاگرامی اضافه کند. ماجرای رابطه میلاد حاتمی و ترلان پروانه چیست.

ترلان پروانه چرا با میلاد حاتمی استوری ها مشترک می گذارد؟

ترلان پروانه بازیگر سینا و تلویزیون که البته خیلی هم پرکار نیست و بیشتر از اینکه او را در پرده سینما یا قاب تلویزون ببینیم در پیچ های اینستاگرامی می بینیمش مدتی است که استوری های مشترکی با میلاد حاتمی چهره شاخص قماربازان ساکن ترکیه می گذرارد و این شائبه را ایجاد کرده که بعد از رابطه عجیب و غریب پویان مختاری با آناشید حسینی ترلان پروانه هم با حاتمی قمارباز ارتباط دارد.

البته شاید ارتباط این دو فقط در حد دوستی و آشنایی باشد چرا که به نظر می رسد جلقه قماربازان ساکن ترکیه آشنایی و دوستی نزدیکی با چهره های مطرح داخل کشور دارند که شاهد این مدعا هم حضور غیرمنتظره سید احمد خمینی نتیجه امام خمینی در لایو پویان مختاری و امین فردین است. به هر روی هر چه باشد بعید به نظر می رسد این تعداد استوری مشتر ترلان پروانه و میلاد حاتمی اتقافی باشد احتمالا رابطه در کار هست.

استوری های مشترک میلاد حاتمی و ترلان پروانه

واکنش ترلان پروانه درباره حواشی ارتباط با شاخ اینستاگرامی

ترلان پروانه در یک لایو اینستاگرامی درباره حواشی اخیرش توضیح داد.

>>>بیشتر بخوانید:

میلاد حاتمی، بیوگرافی کامل تا دستگیری

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=442330

ثبت نظر

-