گرفتن مچ فروشندگان گوشت الاغ به برخی رستوران ها/ فیلم

  • کد خبر : 441999
  • 11 مرداد 1400 - 13:17
گرفتن مچ فروشندگان گوشت الاغ به برخی رستوران ها/ فیلم

نیوز:کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده گویای آن است که مردم مچ فروشندگان گوشت الاغ را گرفته اند. این فروشندگان گوشت ها را برای رستوران ها میبرند.در اتفاقی مشابه چند سال پیش در مشهد هم چند نفر سر این موضوع دستگیر شدند.

فیلم به دام افتادن فروشندگان گوشت الاغ به رستوران ها توسط مردم:

اتفاقی مشابه در مشهد:

در آن اتفاق، ۲ جوان را هنگام سلاخي چند الاغ در حاشيه مشهد دستگير کردند که مشخص شد آنان گوشت هاي الاغ را به برخي از رستوران هاي مشهد فروخته اند. به دنبال وقوع سرقت تعدادي از احشام که حدود يک ماه قبل در مشهد رخ داد، کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي با دستورات قاضي شعبه ۸۱۱ مجتمع قضايي شهيد قدوسي مشهد تلاش گسترده اي را براي شناسايی و دستگيری سارقان آغاز کردند.

کارآگاهان هنگام رديابي سارقان که احتمال مي رود مسلح باشند، در جاده سيمان مشهد به مکاني مانند يک دامداری رسيدند که اطراف آن محصور بود وقتي محل مذکور تحت نظر غيرمحسوس قرار گرفت مشخص شد که از حيواناتی در سوله بزرگ نگهداری مي شود.رفت و آمدهاي مشکوک به اين محل و احتمال حضور سارقان مسلح که در اين محدوده ردزني شده بودند، ظن کارآگاهان را بيشتر کرد بنابراين آنها در تماس تلفنی با قاضی حسينی (قاضي پرونده) مراتب را به وي اطلاع دادند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=441999

ثبت نظر

-