تصاویر، یاس نوروزی بازیگر کوچک سریال دودکش که حالا بزرگ شده!

  • کد خبر : 441925
  • 11 مرداد 1400 - 11:25
تصاویر، یاس نوروزی بازیگر کوچک سریال دودکش که حالا بزرگ شده!

نیوز: یاس نوروزی بازیگر سینما تلویزیون که ۵ مرداد سال ۱۳۸۵ در تهران متولد شد. او دانش‌آموز مقطع دبیرستان بود و در سن شش سالگی در سینما شروع به فعالیت نمود.
درخشش این بازیگر با فیلم دودکش شروع شد و در این فیلم خوش درخشید همچنین در جشنواره ای که برای فیلم کودک برگزار شده بود دیپلم افتخار به دست آورد. او به بازیگری علاقه زیادی دارد و به گفته خودش می خواهد مهندس شود.

یاس نوروزی چگونه وارد سینما شد

یاس در سال ۱۳۹۱ به وسیله یکی از دوستان مادرش که دستیار کارگردان بود به کارگردان بزرگی مانند فرزاد اژدری معرفی شد و این کارگردان از او تست گرفت که در فیلم عملیات مهد کودک بازی کرد.

فیلم عملیات مهد کودک
اولین تجربه بازیگری

یاس در ۶ سالگی با پارسیا شکوری فر همبازی بود.

در مورد یاس نوروزی بیشتر بدانید:

ورود یاس به تلویزیون در سال ۱۳۹۲ زمانی که هفت سال بیشتر نداشت با بازی در سریال دودکش به کارگردانی محمدحسین لطیفی شروع شد. او نقش پریا مشتاق را داشت و این جا بود که به شهرت رسید و در مجموعه تلویزیونی دودکش با محمدرضا شیرخانلو همبازی بود.او برای فیلم پادری روسری استفاده کرد.

یاس نوذری در سن ۱۰ سالگی در سریال پادری بازی کرد به گفته خود او در آن زمان دیگر بزرگ شده بود و باید روسری و لچک به سر میکرد و این کار برایش سخت بود.

یاس نوروزی

 

یاس نوروزی در برخی از فیلمها دیپلم افتخار کسب کرد

او نه سال بیشتر نداشت که در فیلمی به نام دزد و پری که کارگردانان و نویسنده آن حسین قناعت بود بازی کرد و در فیلم پادری با بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رابعه اسکویی همبازی بود و یاس به خاطر نقش عالی که داشت توانست در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان دیپلم افتخار را از آن خود کند.

>>>بیشتر بخوانید:

ساحل بکرانی/عکس های جدید بازیگر خردسال دردسرهای عظیم

او دوست داشت خواهر داشته باشد

او برادری به‌نام پارسا دارد که از او بزرگ تر است و او را خیلی دوست دارد برادر او دوست دارد بازیگر شود اما انعطاف لازم را برای این حرفه ندارد و می گوید کمی خشک است هم چنین فردی خجالتی است.

یاس نوروزی

یاس از آرزوهایش می گوید

کاش خواهری کوچک تر داشت و از خدا این آرزو را می خواهد.

یاس نوروزی از مصاحبه کردن می ترسد

به گفته خودش؛ اولین مصاحبه را که می‌خواهد انجام دهد ترس زیادی داشت ولی دستیار کارگردان او را گول زد و گفت می خواهیم به تو جایزه بدهیم وقتی که به آنجا رفت دید که قصد مصاحبه دارند و آنقدر استرس داشت که نفهمید چه چیزی گفت.

یاس نوروزی با دودکش دوباره برگشت

خانم نوروزی در سال ۱۴۰۰ بعد از آن که هشت سال از اولین فصل سه سریال تلویزیونی دودکش می گذشت در فصل دوم این سریال دوباره در این سریال بازی کرد. او بازیگری پرتوان و پرانرژی است استعداد زیادی در این زمینه دارد و معتقد است که موفقیت های زیادی را به دست خواهد آورد…

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=441925
  • نویسنده : نرگس قوامی

ثبت نظر

-