اعلام نتایج کنکور سراسری 1400

  • کد خبر : 441789
  • 10 مرداد 1400 - 20:53
اعلام نتایج کنکور سراسری 1400

نیوز: هر ساله مرداد ماه زمانی است که دانش آموزان رشته های مختلف پس از 12 سال تلاش تحصیلی، منتظر اعلام نتایج ماراتن نفس گیر کنکور سراسری هستند. بر اساس خبرهای اعلام شده، نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۰ به صورت کارنامه تنظیم شده و تا روز دوشنبه این هفته (۱۱ مرداد) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 به منظور آگاهی داوطلبان از وضعیت مجاز بودن به انتخاب رشته داوطلبان در دوره های روزانه و غیر روزانه، اطلاع از رتبه و تراز اکتسابی می باشد. لذا داوطلبان پس از مشاهده نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۰ در دهه اول مرداد ماه، می توانند با کامل از وضعیت خود، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

خبر جدید:

 

اعلام نتایج اولیه کنکور/مشاهده سوابق تحصيلی و اعلام نتایج کنکور و آزمون سراسری ۱۴۰۰ _ نیوز

نتایج کنکور ۱۴۰۰ کی اعلام میشه؟

اعلام نتایج آزمون سراسری ۱۴۰۰ به صورت یک کارنامه در اختیار تمامی افرادی که در این آزمون ثبت نام کردند، قرار می گیرد. کارنامه اولیه نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۰ ، حاوی اطلاعات فردی و جزئیات جواب این آزمون به صورت مجزا در تمام رشته ها از حمله تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و فنی و … می باشد. اطلاعاتی که زمان جواب اولیه نتایج کنکور ۱۴۰۰ در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، به متقاضیان کمک خواهد کرد تا بر این اساس انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد را به روش درستی انجام دهند.

>>>بیشتر بخوانید:

پیام تبریک قبولی کنکور

واکنش آموزش و پرورش به خودکشی برخی از داوطلبان ناکام کنکور

سوال های رایج درباره کنکور 1400

 

اعلام نتایج آزمون سراسری ۱۴۰۰

نتایج اولیه کنکور سراسری 1400، اخلام گردید. همچنین نتایج نهایی کنکور 1400، در هفته آخر شهریور ماه به صورت اینترنتی در سایت نیوز اعلام خواهند شد.

اعلام نتایج اولیه کنکور/مشاهده سوابق تحصيلی و اعلام نتایج کنکور و آزمون سراسری ۱۴۰۰ _ نیوز

پس از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 نوبت به اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری می رسد که بر اساس آن محل قبولی فرد مشخص می گردد. کلیه متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان در این مرحله می توانند نتیجه نهایی کنکور سراسری را در سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند.

شرکت کنندگان کنکور سراسری 1400، برای اطلاع از نتایج آزمون سراسری ۱۴۰۰ خودف بر روی لینک زیر کلیک و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، می توانند نتایج اولیه خود را مشاهده نمایند.

برای مشاهده نتایج کلیک کنید:

اعلام نتايج مرحله اول آزمون سراسري سال 1400 

دانش آموزان سال آخر شرکت کننده در تمامي گروه هاي آزمايشی آزمون سراسری سال 1400 مي‌رساند، فايل سوابق تحصيلي آن دسته از متقاضیانی که مشمول تاثیر سوابق تحصیلی هستند هم اکنون در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل مشاهده می باشد.

مشاهده سوابق تحصيلی برای دانش آموزان سال آخر متوسطه دوم

متقاضيان در صورتي که مغايرتي در اطلاعات سوابق تحصيلي خود مشاهده نمودند لازم است براي اصلاح مورد يا موارد حداكثر تا تاريخ 1400/04/22 از طریق سامانه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به نشانی: dipcode.medu.ir نسبت به ارائه درخواست برای اصلاح موارد در سامانه مذکور اقدام نمايند. در غیر این صورت در مرحله اعلام نتایج اولیه این آزمون با همان سوابق و اطلاعات موجود گزینش علمی آنان انجام خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=441789

ثبت نظر

  1. جواب کنکور

  2. عالی

  3. ….

-