ارشا اقدسی به کما رفت!/ ارشا اقدسی کیست؟

  • کد خبر : 441736
  • 10 مرداد 1400 - 8:36
ارشا اقدسی به کما رفت!/ ارشا اقدسی کیست؟

نیوز: حادثه برای ارشا اقدسی بدلکار حرفه ای کشورمان، ارشا اقدسی که اکثرا ما از طریق برنامه خندوانه با این چهره آشنا شدیم اکنون دچار حادثه ای غم انگیز شده است.رئیس انجمن بدلکاران سینما: ارشا اقدسی را بعد از چپ شدن، بیهوش از ماشین بیرون می‌آورند و تا همین لحظه هم به هوش نیامده است؛ او در کما به سر می‌برد.

حادثه برای ارشا اقدسی

ارشا اقدسی، بازیگر و بدلکار سینما و تلویزیون کشورمان در جریان همکاری با یک فیلم سینمایی دچار حادثه‌ای جدی شده و دوستان او از مردمی‌خواهند که برای او دعا کنند.

مهنوش مرادی، عضو گروه بدلکاری ارشا اقدسی و یکی از دوستان او درباره این حادثه به ایسنا گفت: ایشان برای همکاری با یک فیلم سینمایی خارجی در لبنان بود که روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه هنگام صحنه چپ کردن ماشین، دچار حادثه‌ای جدی شد و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس انجمن بدلکاران سینما در گفتگو با تسنیم نیز لحظاتی پیش گفت: اقدسی را بعد از چپ شدن، بیهوش از ماشین بیرون می‌آورند و تا همین لحظه هم به هوش نیامده است؛ او در کما به سر می‌برد.

او ادامه داد: قرار است ایشان یک عمل جراحی مهم و حیاتی داشته باشد و از هموطنان عزیزمان می‌خواهیم که برای سلامتی‌اش دعا کنند تا بار دیگر به آغوش زندگی برگردد.

>>>بیشتر بخوانید:

قطع امید پزشکان از ‎شهرام کاشانی/شهرام کاشانی فوت کرد!

بخشی از زندگی ارشا اقدسی

مهنوش مرادی تاکید کرد که ارشا اقدسی در بیمارستانی در لبنان تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت، ولی هنوز زمان انجام این عمل مشخص نیست.

ارشا اقدسی از کودکی ورزش را دنبال می‌کرد و به دنبال فعالیت‌های ورزشی اش، آی کیدو را فرا گرفت و مربی آن شد، در سال ۸۴ به دنبال موفقیتش در کسب بورسیهٔ تحصیلی در رشتهٔ تربیت بدنی، عازم ایتالیا بود که از طریق یک آگهی برای دوره‌های بدلکاری با پیمان ابدی آشنا و در ایران ماندگار شد و بدلکاری را ادامه داد.

تا جایی که توانست سرمربی کلاس‌های بدلکاری پیمان ابدی و اولین مربی بانجی جامپینگ ایران و نیز اولین مربی تونل باد، در ایران شود.

سرانجام ارشا اقدسی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس نمود و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و عرصهٔ بین‌الملل ادامه داد.

او در حال حاضر برای برگزاری مسابقه آب و آتش، مجری شبکه نسیم شده‌است. اولین تجربهٔ فیلم‌سازی اقدسی، فیلم کوتاهیست با عنوان «جمشید آریا» که برای تجلیل بازیگر اکشن ایرانی جمشید هاشم پور با حضور قهرمانانی همچون یوسف کرمی، احسان روزبهانی و حامد پورطالب در یک روز ساخته شده و در جشن حافظ به نمایش درآمد، همچنین فیلم او در جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور دیپلم افتخار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=441736

ثبت نظر

-