آخرین بازی سیدجلال حسینی در دنیای حرفه‌ای فوتبال

  • کد خبر : 441402
  • 07 مرداد 1400 - 9:14
آخرین بازی سیدجلال حسینی در دنیای حرفه‌ای فوتبال

نیوز: شاید دیدار برابر پیکان آخرین بازی سیدجلال حسینی در دنیای حرفه‌ای فوتبال باشد و او بعد از این بازی خداحافظی کند.نمی‌شود درباره پرافتخارترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر حرف زد و جایی برای سیدجلال حسینی باز نکرد. او علاوه بر قهرمانی‌های متعدد با پرسپولیس با سایپا و سپاهان هم سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و از لحاظ بردن جام، در صدر جدول رده بندی قرار می‌گیرد.

 با وجود موفقیت‌های بیشمار در این زمینه، اما سیدجلال با هر مهاجمی توان رقابت کردن داشته باشد، با بالارفتن سن نمی‌تواند مبارزه کند؛ حداقل آنطور که دلش می‌خواهد نمی‌تواند مبارزه کند! مدافع ۳۹ ساله پرسپولیس در این فصل هم مثل فصول اخیر عصای دست سرمربی بوده و اتفاقا بعد از جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، نقش و سهم او در موفقیت پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری به چشم آمد.

>>>بیشتر بخوانید:

سیدجلال حسینی ؛ رهبر رکورد شکنی بزرگ قرمزها؛ در انتظار رکورد جدید قرمزها

با این حال زنگ خطر برای پرسپولیس و شاید خود سیدجلال از یک ماه قبل وبا مصدومیت همسترینگ به صدا درآمده است؛ او که بازی‌های پرفشار زیادی را به میدان رفت بالاخره مصدوم شد تا سه دیدار اخیر تیمش را از دست بدهد؛ دیدار‌هایی که همگی سرنوشت ساز و تعیین کننده بود.

نشستن سیدجلال روی نیمکت، بالارفتن سن او و البته مصاحبه‌های حمایتی بازیکنان از اینکه قرار است «به خاطر سید هم شده جام را به دست بیاورند» همگی نشانه‌هایی است که رفته رفته خبر از خداحافظی سیدجلال حسینی از دنیای فوتبال می‌دهد.

مدافع متعصب باشگاه پرسپولیس چندسال قبل و بعد از اختلافاتی که با کارلوس کی روش به وجود آمد از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد و حالا ممکن است بعد از دیدار پیکان و احتمالا بعد از بالای سربردن جام قهرمانی تصمیم بگیرد از دنیای فوتبال در رده باشگاهی هم خداحافظی کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=441402

ثبت نظر

-