‏ قطع امید پزشکان از ‎شهرام کاشانی/شهرام کاشانی فوت کرد!

  • کد خبر : 441343
  • 07 مرداد 1400 - 13:26
‏ قطع امید پزشکان از  ‎شهرام کاشانی/شهرام کاشانی فوت کرد!

نیوز:قطع امید از شهرام کاشانی/بهمن بابازاده، خبرنگار موسیقی ویدئویی از سامان، خواننده پاپ ساکن ایران منتشر کرده که در مورد وضعیت بیماری شهرام کاشانی توضیحاتی داده است.

«سامان» از قطع امید پزشکان معالج «شهرام کاشانی» خبر داد و اعلام کرد او به دلیل ‎کرونا به کما رفته است.پیش تر صفحات رسمی کاشانی اعلام کرده بودند این خواننده به دلیل مشکلات کبدی بستری شده و همانجا کرونا گرفته است.

خبر تکمیلی:

متاسفانه شهرام کاشانی دقایقی پیش بدلیل مشکلات کبدی و همچنین بیماری کرونا فوت کرد.

‏ قطع امید از شهرام کاشانی:

شهرام کاشانی کیست؟

شهرام کاشانی با نام هنری شهرام کی متولد ۱۶ تیر ۱۳۵۳ در رم، ایتالیا، اصالتا اهل اردبیل ،خواننده ایرانی است.شهرام کاشانی در دوران نوجوانی ایران را ترک کرد. چند سال را در کشور ترکیه زندگی کرد که به گفته خودش به زبان ترکی مسلط است واصالت اردبیلی دارد (مصاحبه با بهزاد بلور مجری بی‌بی‌سی فارسی) وی در سن هجده سالگی فعالیت خوانندگی را در آمریکا آغار نمود؛ همچنین مدت سه سال را در دوبی سپری کرده‌است و اکنون در شهر لس آنجلس، زندگی می‌کند.

شهرام کاشانی مدتی به شدت بیمار بوده و در بیمارستان بستری شد. بیماری شهرام کاشانی مرتبط با کبد وی می‌باشد. این بیماری ناشی از زیاده روی وی در مصرف مشروبات الکلی می‌باشد.شهرام کاشانی در این مورد به مجله جوانان می‌گوید: قصه دردسرهای من شاید از ده سال پیش شروع شد، که به هرمجلسی می‌رفتم، بساط مشروب برپا بود، من بمرور به کبدم صدمه زدم، ۳سال ونیم پیش که من به دبی نقل مکان کردم، افراط در مشروبخواری مرا صدمه زد.

شهرام کاشانی: بیمارستان به من گفت ۲۴ ساعت دیگه میمیری!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=441343

ثبت نظر

-