ماشین سفیر بلاروس سرباز راهور را به عمد زیر گرفت

  • کد خبر : 441071
  • 05 مرداد 1400 - 9:45
ماشین سفیر بلاروس سرباز راهور را به عمد زیر گرفت

نیوز: زیر گرفتن سرباز راهور/ماشین سفیر بلاروس سرباز راهور را به عمد زیر گرفت. چندروز پیش خودروی حامل سفیر کشور بلاروس بدون اینکه پرچم کشورش را نصب کرده باشد قصد داشت از مسیر خط ویژه خیابان ولی عصر(عج) عبور کند.

▪️ با توجه به اینکه طبق قوانین موجود خودورهای سفارتخانه فقط در زمانی که پرچم نصب کرده باشند و حامل سفیر باشند اجازه ورود به خط ویژه را دارند و خودروی موردنظر پرچم کشور بلاروس را نصب نکرده بود سرباز راهور به نام فروغی اجازه ورود به آن را نمی دهد.

▪️ اما راننده خودروی سفیر وقتی با ممانعت پلیس روبه رو می شود تغییر مسیر نمی دهد و پس از زیرگرفتن سرباز راهور به مسیر خود ادامه می دهد.

▪️ پس از زیر گرفتن سرباز راهور، درحال حاضر او در بیمارستان تحت درمان است.
همچنین با شکایت پلیس راهور پرونده ای در این خصوص در دادسرای بین الملل تشکیل شده و تحت بررسی است.
.▪️ با توجه به اینکه نامه دادسرا توسط وزارت امورخارجه به سفارت کشور بلاروس جهت معرفی راننده فراری ابلاغ شده است تا این لحظه سفارت بلاروس هیچ اقدامی انجام نداده است.

>>>بیشتر بخوانید:

نماینده سیلی‌زن مجلس: سرباز باتومش را به شکم من کوبید و گفت هر خری هستی برای خودت هستی!

اخبار منتشر شده مبنی بر برخورد خودروی سفیر بلاروس با سرباز پلیس راهور، تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر برخورد خودروی حامل سفیر کشور بلاروس با پلیس راهور در خیابان ولیعصر (عج) تهران منتشر کرده بودند که طبق بررسی‌های صورت گرفته اخبار منتشره مبنی بر برخورد با سرباز پلیس راهور کذب بوده و چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=441071

ثبت نظر

-