قیمت مرغ به ۴۵ هزار تومان رسید!

  • کد خبر : 441055
  • 05 مرداد 1400 - 8:30
قیمت مرغ به ۴۵ هزار تومان رسید!

نیوز: مرغ ۴۵ هزار تومانی قابل پیش بینی بود!رئیس هیات مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در برخی شهرها به ۴۵ هزارتومان افزایش یافته است، از سومدیریت های صورت گرفته در این حوزه به شدت انتقاد کرد.

یعقوب یاوری، رئیس هیأت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی درباره افزایش قیمت مرغ در بازار طی روزهای اخیر، گفت: متأسفانه در روزهای اخیر، قیمت مرغ در برخی شهرها تا ۴۵۰۰۰ تومان هم بالا رفته است؛ این مسأله کاملاً قابل پیش‌بینی بود و بارها به مسئولان مربوطه هشدار داده شد ولی رویه ناصواب و غلطی که در پیش گرفته شده، ظاهراً پایانی ندارد.

وی تصریح کرد: این نابسامانی‌ها ناشی از سوءمدیریت مدیران دولتی است که اقتصاد کشور را به این روز انداخته‌اند، در نتیجه چنین عملکردی هم مردم زیر فشار اقتصادی له شده‌اند و هم تولیدکنندگان بی انگیزه و از ادامه کار و تولید ناامید شده‌اند.

>>>بیشتر بخوانید:

تورم در ایران/گرانی ۵۵۸ درصدی اقلام وارداتی

    دولت دلال بزرگ است!

    این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه در اقتصاد رانتی و دلال پرور نه سهمی برای تولیدکننده هست و نه مصرف کننده، گفت: چنین بستری جولانگاه دلالانی است که مخل اقتصاد و توسعه هستند و در چنین فضایی بیشترین بار مسئولیت بر عهده مدیران دولتی است. اگرچه در اقتصاد دولتی ما، دلال بزرگ خود دولت است.

    لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=441055

    برچسب ها

    ثبت نظر

    -