رقبای پرسپولیس به دنبال تعطیلی لیگ هستند

  • کد خبر : 44100
  • 30 فروردین 1399 - 14:21
رقبای پرسپولیس به دنبال تعطیلی لیگ هستند

به گزارش نیوز، ناصر ابراهیمی می‌گوید: ۲۵ سال پیش که با پیتر ولاپان صحبت می‌کردم، از من پرسید چرا اینقدر شما مدیر‌عامل و سرمربی عوض می‌کنید؟ ماندم که چه پاسخی به او بدهم. این معضل هنوز در فوتبال ایران وجود دارد و در باشگاه پرسپولیس هم شما شاهد هستید تندتند مدیر‌عامل عوض می‌شود. در کجای دنیا شما می‌بینید مدیر‌عامل عمر حضورش در یک باشگاه سه ماه باشد؟ اشکال کار از جایی است که مدیران ما از خبره‌ها و باتجربه‌ها مشورت نمی‌گیرند. من در این شرایط سنی نمی‌توانم سرمربی تیم ملی شوم، اما به طور حتم می‌توانم به واسطه تجربیاتی که کسب کرده‌ام یک مشاور خوب باشم. یک روز به مهدی تاج گفتم باید از علی پروین مشورت بگیرید، از حشمت مهاجرانی و…، اما درد است که متوجه شویم وقتی وارد فدراسیون فوتبال شدم هیچ‌کس من را نمی‌شناخت. کسی فریبرز اسماعیلی را نمی‌شناخت؛ در حالی که او بازی‌های زیادی برای تیم ملی انجام داده بود.

ناصر ابراهیمی در واکنش به حضور اسکوچیچ در تیم ملی می‌گوید: زمانی که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، خیلی ذوق کرد چراکه یک اتفاق بزرگ برای او بود. کی‌روش پیش از اینکه سرمربی تیم ملی ایران شود سرمربی تیم ملی چند کشور بود و حضور در باشگاه‌های بزرگ جهان را تجربه کرده بود. تیم ملی برای او بزرگ نبود. بهتر بود به جای اسکوچیچ این فرصت را به یک مربی ایرانی می‌دادیم و از او در یک پروسه سه یا چهار ساله حمایت می‌کردیم. مشکل از جایی است که ثبات مدیریت در فوتبال وجود ندارد و آن‌هایی که تصمیم‌گیرنده هستند براساس امیال شخصی خود تصمیم می‌گیرند نه مشورت با آدم‌های اهل فن. امروز بزرگان فوتبال ما چه جایگاهی در مرجع تصمیم‌گیری دارند؟ به جرأت می‌توانم بگویم هیچ!

ناصر ابراهیمی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر بهترین تصمیم برای لیگ برتر چیست؟ گفت: به نظر می‌رسد استقلال و برخی از تیم‌های مدعی قهرمانی که از کورس عقب افتاده‌اند، دوست دارند لیگ برتر تمام شود! ناکامی آن‌ها با این اتفاق پاک می‌شود. در صورت عدم برگزاری لیگ جام باید به تیم پرسپولیس اهدا شود چراکه الان در صدر جدول قرار دارد. البته باید لیگ برتر برگزار شود. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم دیگر کشور‌ها چه تصمیمی می‌گیرند. آن‌ها اگر لیگ‌شان را برگزار کردند، ما هم باید لیگ برتر را برگزار کنیم. اگر جامعه جهانی تصمیم بگیرد لیگ تعطیل شود آن‌وقت هم می‌توانیم بازی‌ها را تعطیل کنیم. به هر صورت در صورت عدم برگزاری لیگ برتر شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی، پرسپولیس است. به خصوص که با اختلاف در صدر جدول قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=44100

ثبت نظر

-