اسپری های تأخیری/ همه چیز در مورد آن از طرز استفاده تا نکاتی که باید رعایت کنید

  • کد خبر : 440883
  • 09 مرداد 1400 - 12:30
اسپری های تأخیری/ همه چیز در مورد آن از طرز استفاده تا نکاتی که باید رعایت کنید

نیوز: برخی از مردان از زودانزالی کلافه شده اند. اگر سکس را به دوندگی تشبیه کنیم، میتوانیم بگوییم که مردان در حال برنامه ریزی برای یک جلسه ماراتن هستند ولی در نهایت یک دوی سرعت ، یا حتی شاید فقط یک مسابقه ساده 100 قدمی را تجربه می کنند. در حالیکه شریک زندگی شما تا خط پایان صدها قدم فاصله دارد و شما به خط پایان رسیده اید و کاملاً آماده یک میان وعده و چرت زدن هستید.در این موارد اسپری های تأخیری یک پیشنهاد خوب است.

در یک مطالعه که در پنج کشور انجام گردید، مشخص شد که اکثر مردها می توانند انزال را مدیریت کرده و 5.7 دقیقه به تاخیر بیندازند ولی مردانی که با مشکلات انزال زودرس دست و پنجه نرم می کنند به سختی می توانند انزال را حتی تا 2 دقیقه بعد به تاخیر اندازند.

بنابراین ، اگر زود به خط پایان رسیده اید ، جای شرمندگی نیست – بسیاری از افراد سوار همان قایق تندرو هستند. خوشبختانه محصولاتی برای کمک به کاهش سرعت شما و تاخیر انزالتان در دسترس هستند. به طور مثال، اسپری های تاخیری به حساسیت زدایی آلت تناسلی شما حین رابطه جنسی(سکس) کمک می کنند تا بتوانید بیشتر در رابطه بمانید.

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری های تاخیری به منظور کاهش حساسیت در حساس ترین مناطق آلت تناسلی مرد جهت به تأخیر انداختن انزال است. اسپری های تاخیری، مارک ها و انواع مختلفی دارد اما هدف همه آن ها یکسان است و برخی از آن ها مواد مشابهی دارند. در درجه اول، باید بدانید اسپری های تاخیری با مواد حساسیت زا مانند لیدوکائین یا بنزوکائین و سایر مواد ساخته می شوند.

اسپری های تأخیری

نحوه استفاده از اسپری تأخیری

تلاش برای فهمیدن نحوه استفاده از اسپری تاخیری چیزی نیست که شما برای انجام آن به مدرک علوم جنسی احتیاج داشته باشید. خرید محصول، باز کردن آن و پاشیدن آن بر روی آلت تناسلی چیز پیچیده ای نیست. با این وجود ، آشنایی با مراحل فنی ایده بدی نیست. همیشه ابتدا به دستورالعمل های روی برچسب محصول مراجعه کنید ، اما بیشتر روی برچسب ها نام های لیدوکائین و بنزوکائین را خواهید دید که مواد اساسی و سازنده محصول هستند.

>>>بیشتر بخوانید:

زود انزالی در آقایان/از دلیل تا درمان

نحوه استفاده

  • بطری را به آرامی تکان دهید
  • محل خروج اسپری را نزدیک به آلت تناسلی خود نگه دارید
  • مکانیسم اسپری را محکم فشار دهید تا اسپری کامل آزاد شود

اسپری های تأخیری مختلف ممکن است راهنمایی های مختصری در مورد مشخصات محل پاشش و نحوه استفاده به شما بدهند. به عنوان مثال ، نحوه استفاده از برخی اسپری ها به این شکل است که باید آن را به زیر فرنولوم (زیر کلاه آلت) بزنید.

فرنولوم(نقطه ی f) در ناحیه آلت تناسلی

فرنولوم یا همان نقطه ی اف نقطه‌ای در زیر آلت تناسلی است که در آن نوک آلت تناسلی به محور آلت متصل می‌شود. این نقطه یکی از قوی‌ترین و حساس ترین نقاط تحریک‌ پذیر مردان است و پر از پایانه های عصبی تناسلی بوده و به همین دلیل با کلیتوریس در زنان که بسیار تحریک پذیر است مقایسه می‌شود.

زود ازالی در آقایان

چقدر اسپری تاخیری باید استفاده کنم؟

سطح حساسیت شخصی متفاوت است. اکثر تولیدکنندگان می گویند کار خود را با دو یا سه پیف اسپری شروع کنید. کاملا خوب است که با مقدار کم شروع کنید و میزان استفاده خود را تنظیم کنید.

توجه: بهتر است در دفعه های اول خیلی کم بزنید و رفته رفته میزان را بیشتر کنید نه اینکه همان بار اول اسپری زیادی به آلت تناسلی بزنید به قدری که حساسیت و تحریک خود را از دست دهید.

هنگامی که اسپری را به مناطق مورد نظر زدید، آن را بمالید تا جایی که احساس رطوبت نکنید. از مالیدن کل دست خودداری کنید. این محصول حساسیت با آلت را کمتر می کند و اگر به دست شما بخورد جذب دستتان شده و در هر نقطه دست همان اثر را می گذارد. از یک یا دو نوک انگشت استفاده کنید و به صورت دورانی کار کنید.

نکته: پس از استفاده از اسپری تاخیری، دستان خود را بشویید تا حساسیت زدایی اتفاق نیفتد.

منتظر بمانید تا اسپری تاثیر کند

این زمانی است که سحر و جادو اتفاق می افتد. باید صبر کنید تا مواد اولیه به محض جذب شدن در پوست عمل کنند. در غیر این صورت، قبل از اینکه ماده ضد حساسیت فرصت شروع به کار خود را پیدا کند، باز هم قبل جذب شدن اسپری و اثرگذاری به انزال می رسید. بیشتر اوقات، 10 تا 15 دقیقه انتظار کافی و لازم است. (اشاره: زمان مناسب برای پیش بازی)

یک، دو، سه، حرکت!

پس از حدود 15 دقیقه می تونید دخول را شروع کنید. بسیاری از اسپری های تاخیری خیلی بهتر از برخی اسپری های دیگر است از این لحاظ که آلت تناسلی را بی حس نمی کنند.

اسپری های تأخیری

اشتباهاتی که هنگام استفاده از اسپری تاخیری باید از آن ها جلوگیری شود

  • استفاده زیاد

با حداقل تعداد اسپری های توصیه شده شروع کنید و بدون توجه به اینکه از اسپری تاخیری استفاده می کنید ، کار خود را جلو ببرید. شاید فکر کنید هرچه بیشتر از اسپری استفاده کنید زمان بیشتری رابطه را حفظ خواهید کرد ولی این اشتباه است. در صورت استفاده مقدار زیادی از اسپری نتیجه ای نخواهید گرفت زیرا آلت تناسلیتان کاملا بی حس شده و نخواهید توانست کارها را خوب جلو ببرید.

اگر به طور تصادفی از اسپری تاخیری بیش از حد استفاده کردید و احساس خود را از دست دادید ، وحشت نکنید – با از بین رفتن محصول ، احساس دوباره برمی گردد. پس از گذشت حدود 30 دقیقه باز هم احساستان باز خواهد گشت.

استفاده از اسپری در نقاط اشتباه

شما دستورالعمل هایی دارید و مطمئن هستید که می دانید چگونه از اسپری استفاده کنید زیرا دستوراعمل را کاملا می خوانید.

حالا یک ثانیه وقت بگذارید و فکر کنید. آیا واقعاً می دانید آن قسمت هایی که در راهنما نوشته شده است کجاست؟ اگر جواب منفی است، لازم است اول با قسمت های مختلف آلت تناسلی آشنا شوید سپس به فکر استفاده از اسپری باشید.

پس از استفاده از اسپری به مدت کافی صبر نمی کنید

اسپری های تأخیری زمان متفاوتی از لحاظ تاثیرگذاری خواهد داشت. همانطور که قبلاً اشاره شد ، بیشتر آنها حداقل به 10 تا 15 دقیقه انتظار نیاز دارند. مطمئناً حتی یک انتظار کوتاه می تواند انزال را تا دقیقه ها به تاخیر بیندازد.

بنابراین پس از استفاده صبر کنید میزان حساسیت الت تناسلی را آزمایش کنید و سپس به ادامه کلر بپردازید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=440883
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.promescent.com/blogs/learn/how-to-use-delay-sprays

ثبت نظر

-