آبروریزی رئیس بیمه سلامت آستارا/عکس و فیلم برهنه!!!

  • کد خبر : 440829
  • 03 مرداد 1400 - 12:41
آبروریزی رئیس بیمه سلامت آستارا/عکس و فیلم برهنه!!!

پیمان آذریان رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان آستارا حین رابطه نامشروع با یک زن توسط مردم دستگیر شد ویدیویی در فضای مجازی از پیمان آذریان رئیس بیمه سلامت آذریان منتشر شده که برهنه و عریان در خیابان و جلو اداره بیمه است. ادعا شده این ویدیو بعد از رابطه نامشروع آقای مدیر با یک زن است که حین رابطه نامشروع در محل کار لو رفتند.

پیمان آذریان کیست؟

پیمان آذریان دارای مدرک کارشناسی و رئیس اداره سلامت بیمه شهرستان آستارا است. این موضوع به ترند همه‌گیر کنونی رسانه‌ها تبدیل شده و بسیاری از کاربران در این خصوص صحبت می‌کنند. در ادامه این نوشتار بیشتر در مورد رابطه نامشروع و فیلم رئیس بیمه سلامت آستارا صحبت خواهیم کرد.

ماجرا فیلم رئیس بیمه سلامت آستارا چیست؟

فیلم لو رفته رابطه جنسی رئیس بیمه سلامت و رئیس تامین اجتماعی آستارا با یک زن در محل کارش بسیاری از کاربران را به گفتگو واداشته است. پیمان آذریان دارای مدرک کارشناسی و رئیس اداره سلامت بیمه شهرستان آستارا است.

بعضی اظهارنظرها حاکی از آن است که زن لختی که با پیمان آذریان سکس داشته است، پرستویی است که برای به دام انداختن رئیس بیمه سلامت آستارا استخدام شده است.

پیمان آذریان رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان آستارا حین رابطه نامشروع با یک زن

>>بیشتر بخوانید:

اتهام رابطه نامشروع با همسر متهم تا قتل وکیل پرونده

کاربران چه می‌گویند؟

یکی از کاربران می‌نویسد:‌

من دلم برا بچه‌ها و خانواده این اقاهه که تو استارا به همکارش تجاوز کرده میسوزه :))))چه بی‌ابرویی بزرگی رو باید تحمل کنن.

کاربر دیگری نیز با همین نگاه نوشته:

حقیقتن خیلی دلم گرفت وقتی دیدم رئیس بیمه آستارا رو با اون وضع دستگیر کردن. صد البته که نه بخاطر خودش، زن و بچه ش چه گناهی کردن ک آبروشون اینجوری بره؟ چندین سااال طول میکشه از سر زبونا بیفتن؟ یا تا چند دهه ی آینده وقتی جایی میرن، نگاه های معنا دار و پچ پچ پشت سرشون خواهد بود؟کاش یاد بگیریم فرهنگ استفاده از دوربین رو! اینجوری خودِ اون آدم و خانوادش دیگه چیزی برای از دست دادن ندارن و چه راحت زندگی چند تا آدم به پایان رسید اینجوری.

 

 رئیس بیمه سلامت آستارا

یکی دیگر از کاربران نیز می‌نویسد: «من به خود این آدم کارندارم که چی بوده ولی به این فکر کردید الان چه برسر خانواده وبچه هاش میاد دیگه آبرویی براشون مونده میتونن توشهر کوچکی مثل آستارا سر بلند کنن چند ماه چند سال طول میکشه که از روی زبونها بیفتند وبه زندگی عادی برگردن.» دیگری نوشته بود:

از اون فیلمی که با عنوان مدیر بیمه سلامت آستارا داره دست به دست میشه کثافت داره میباره.

یکی دیگر از کاربران نیز نوشته است: «خواهشا این فیلم مسئول تامین اجتماعی آستارا رو پخش نکنید. بخدا بچه های اون آدم گناه دارن و خواهشا اگر همچین صحنه هایی دیدین فیلم نگیرید. و باید بگم کار اون مردم اصلا درست نبود گر تو با بد ،بد کنی،پس فرق چیست؟»

نظر یکی از کاربران خوب نیوز :

خداوند فرمودند: هیچوقت آبروی کسی رو نباید ریخت ،،،دیده را مگو نادیده را هرگز مگوی
درسته کار این آقا و خانمی که ارتباط داشتن کاملا کار زشتی بوده اما حق این رو نداشتند این طور لخت بچرخونن فیلم بگیرند. مجازات کسایی که با آبروی این خانواده بازی کردن کمتر از اونها نیست. متاسفم.

یکی دیگه از همراهان نیوز نوشتن:

امام علی میفرمایند اگر از کسی گناهی دیدید چشم پوشی کنید انگار ندیدید. شاید فردا توبه کند. این آدمایی ک اینو لخت کردن پاش بیفته خودشون بدترن. همشون هوس بازن. اگه کسی غیرت داشته باشه با آبروی کسی بازی نمیکنه. زن اگه زن باشه و آبرودار باشه نمیره خودشو بذاره در اختیار نامحرم. معلوم نیست چیکار کرده و چقدر تحریکش کرده ک تهش این بشه.

اینهم نظر متفاوتی از یکی دیگه از دوستان:

يك سوال آيا اگر اين فيلم نبود اون اقا مجازات ميشد؟ آيا تنبيه ميشد. آيا كارمندان زن متاهل دیگر مجبور به اطلاعت نبودند؟

نظر یکس دیگر از دهها هزار همراه خوب سایت نیوز دات آی آر:

یه نفر خطا می کند … چندین نفر بابد تاوان پس بدهند… کاش قبل از انتشار فیلم یه لحظه به فکر دختر یا پسر این مرد بودند… سالیان سال باید تحمل کنند… هیچ کس خدا نیست … هیچ کس هم قاضی نیست… این نوع رفتار فقط از مردم عصر جاهلیت صادر می شود … متاسفم بر مردمی که دست به دست هم دادند تا نظاره گر خواری و ذلت یه انسان باشند… این مسئول خطا کرد… اما مردم نیز خطا کردند…

نظر شما چیست؟ آیا این شیوه برخورد را مناسب می دانید؟

نظر خود را در این باره با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

بنیوزری مدیر بیمه سلامت آستارا و انتصاب جدید

بر اساس حکمی از سوی دکتر محمدی، مدیرکل بیمه سلامت گیلان ، رستم بادپر به سمت سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب شد.در متن این حکم آمده است: جناب آقای رستم بادپر ، با توجه به حفظ سمت فعلی تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب می شوید .امید است با استعانت از خداوند بزرگ واستفاده از ظرفیت های شهرستان با هماهنگی مسئولین محترم مربوطه درانجام امور محوله موفق وموید باشید.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=440829

ثبت نظر

  1. هر کار اشتباهی هم که کرده بود نباید این رفتار باهاش میکردن این تجاوز به حریم خصوصی مردم هست اگر کار این مرد تجاوز بوده این رفتار هم یک نوع دیگر تجاوز محسوب میشه

  2. اگر در تمام ادارات محل کار کارمندان وبخصوص رئیس اداره در فضائی باشد که پارتیشن بندی داشته باشد هرگز چنین اتفاقی نمی افتد

  3. به نظر منم قانون ما که اجرا نمیکنه حکم را حتی اگه برا این خانم و اقا حکم هم ببرن سریع طرف با پول حلش میکنه پس باید آبرو این افراد بره اون وقت که دارن خیانت میکنن زن و بچه کجای زندگیشونه همون موقع خوشگذرانی حتی جواب تلفن زن و بچه را نمیدن حقشونه باید آبروشون بره شرع واسه هرکاری یه راه حل گذاشته خیانت بدترین چیز ممکنه چه از طرف زن چه از طرف مرد مگه میشه طرف خیانتکار را بخشید یا بهش اعتماد کرد دیگه اگر قانون ایران حکم را اجرا میکرد بله نه اینکه نه حکمی تو کار هست و نه تنبیهی

  4. اینکه در محیط کار این کار زشت صورت گرفته اصلا جای توجیه نداره و کاملا اشتباهه ،ولی خطاب به اون آدمهایی که با آبروریزی اون فرد رو لخت توخیابون کشوندن با خودشون خلوت کنن ببینن چه کارهایی کمتر یا بیشتر از اون مرد انجام دادن که لایق همین برخورده اینو بدونیم بزرگترین خصلت خداوند ستار بودن یا همان پوشاننده عیب بندگان هست به نظر شما اگه خدا بخواد آبروی همه مارو ببره چند نفر هستیم که با آبرو باقی میمونیم چرا با آبروی دیگران بازی میکنیم توی شهری به اون کوچیکی به نظر شما خانواده این فرد میتونن زندگی کنن ،چرا به خودمون اجازه قضاوت میدیم و رای صادر میکنیم امیدوارم اولا این مرد متبنه بشه ولی اون آدمهایی که طبل رسوایی یک انسان رو زدن خودشون به همون روز گرفتار بشن.

  5. وقتی این فیلم و دیدم دلم برا زن و بچش سوخت خدا این آبرو ریزی را سر هیچ کس نیاره، وقتی این اتفاقهارو میبینم میگم بعضی وقتها مرگ نعمت بزرگیه آدم بمیره ولی هیچ وقت آبرو ریزی اتفاق نیافته

  6. مگه ما خدا هستیم که واسه همدیگه حکم صادر میکنیم
    یعنی اونهایی که این بلا رو سر این مرد آوردن خودشون کاملا علیه السلام هستن ؟!
    هیچ رابطه جنسی نامشروع با کسی نداشتن ؟!
    لعنت به ذات بد … لعنت به تک تکشون که به فکر خانواده این مرد نبودن

  7. اگه زن ماجرا شوهردار و متاهل بوده واقعا جای تأسف داره که اینگونه زن ها که در کمال اعتمادشوهراشون به محل کارمختلط فرستاده میشن ولی متاسفانه از این اعتماد همسرشون چگونه تن به رابطه با مدیرشون میدن و باز اسف بازار که اصلا هم اینگونه زن ها در آپارات کم نیستند حالا به حکم توجه مدیریت حقوق و مزایای بیشتر یا سردی همسر و هزار دلیل بی ربط کثافتکاریشون رو توجیه میکنن .من برای همسرخانم داستان و خونواده اش بیشتر تاسف میخورم و از کثیف بودن اینگونه زن ها به خدا پناه میبرم

  8. کاش قبل برهنه کردن این مرد یکلحظه به خانواده بیگناهش فکرد میکردن به فرزندانه خردسالشون حیف به کجا داریم میریم خدا با اون عظمتش ستارالعیوبه چطور تونستین با ابروی چندین خانواده بازی کنین مگه تجاوز بوده خواست دوطرفه بوده واقعا متاسفم برای ملتم

  9. آبروی کسی رو بردن گناه کبیره است.

  10. همه ما گناه هایی داریم که خدا بر اونها پرده پوشانده،بخدا قسم همه اونهایی که کتک زدن و فیلم گرفتند از همین نوع گناه دهها بار انجام دادند و خداوند ابروی اونها رو نبرد و کتکشون نزد،وااااااای بر ما که ۱ بار دیدیم سریع پرده برداشتیم و شروع به عذاب و کتک کردیم. خدای ابروی اونهایی رو که ابروی یک نفر رو بردن و فکر کردند از او بهتر هستند رو ببر. خدایا تو خوب میدونی که تقریبا همه ماها از این ادم بدتریم ، ممنونیم ازت که آبروی ما رو نبردی😞😞😞😞

  11. ابروی یک خانواده رو بردن اصلا کار درستی نیست
    میگرفتنش اما کاش ای کارو‌باهاش نمیکردن

  12. دوستان این گونه فیلم ها را پخش کنید تا این حرومزاده ها یاد بگیرند ناموس افراد فقیر محترم است

  13. کارخیلی خوبی بود……

  14. اونهایی که وایسادن و به این صحنه نگاه کردن ، گناه کردن، اونهایی که فیلم منتشر شده رو دیدن گناه کردن، اونهایی که کتک زدن هم گناه کردن و وای به احوال اون فرد یا افرادی که منتشر کردن ، به زودی دچار عذاب وجدان می شون.

  15. کسی که در گیر و دار شهوت خود دست و پا میزند و به مراجعینش به عنوان ابزار برآوردن شهوت خود نگاه می کند چرا باید اصلا مدیر باشد؟!؟!

  16. حقشه بزار ابروش بره …

  17. خدا به داد شوهر اون زنه برسه. بی شرف بی وجدان چطور تونستی با دل شوهرت اون کارو کنی . دیگه شوهرت اونونرد سابق نمیشه . از این زنهای کثیف تو جامعه زیاد داریم

  18. اشاعه دهنده فحشا مثل انجام دهنده ما است

    کسانی که اشاعه دهنده و آبروی افراد را میبرند آتش در انتظار آنهاست

  19. آخییییییییییییی…… دلم به حال شوهر این زن بی حیا میسوزه که مجبوره بچه هاشو از وجود مادر محروم کنه،
    این دیگه واسه او زن نمیشه…

  20. دوستان عزیز
    ما در جریان نیستیم که این اقا بار اولش بوده یا حتی ممکنه با زور سمتش خیلیا رو به این کار واداشته.
    اما خدا هم تا یه حدی عیب ادما رو میپوشونه. شاید اون خانم رو مجبور به رابطه کرده امثال این ادما کم نیست. شاید اون خانم چاره ای جز رسوایی این اقا نداشته. یا هر دلیل دیگه ای.
    ما فقط بخشی از قضیه رو میدونیم. اما من به شخصه دیدم که خیلیا از جایگاهشون برای سو استفاده از دیگران استفاده کردن، که جای تاسف داره.
    سرپوش گذاشتن یا خریدن ابروی این افراد سودی بجز پرپر کردن زندگی آدمای دیگه و بی ابرو کردن زنهای دیگه نتیجه ای نداره.
    حالا لازم نبود اینجوری در ملا عام لخت بفرستنش بیرون. ولی لازمه همچین ادمایی رسوا و محاکمه بشن.

  21. در بحث مجازات یک اصلی است که باید مجازات با جرم تناسب داشته باشد.در اینجا مجازات این آقا از لحاظ حقوقی مشخص است در جامعه ای که ضابطان و آمران زیاد می شوند چنین مسائلی رخ می دهد .باید وظایف هر کسی در حیطه ی کاری خود مشخص شود در جامعه ای کاه سیاستمدار نظامی واقتصاد برای یک ارگان تعریف می شود .هر کسی به خودش اجازه می دهد هم قاضی باشد هم مجری هم ضابط از این کارها بسیار خواهد شد .

  22. این اقا اگر به فکر ابروی خودش و خونوادش بود هرگز این زنا رو انجام نمیداد،کسی که تسلیم هوسش میشه حتما روزی آبروش مبره قطعا این اولین بارش نبود پس خدا بهش فرصت داده ولی چون به خودش نیومده این خواسته خدابوده که ابروش بره،این عمل زشت پدر هیچ ربطی به بچه هاش نداره،گیرم پدر تو بود فاضل از بهره پدر تو را چه حاصل،ی مدت سرو صداش هست بعدا همه فراموش میکنند چه بهتر با کسانی که همچین عمل زشتی انحام میدن همینطور رفتار بشه تا دستگاه های اجرایی کمتر دچار فساد اخلاقی باشه،ان شالله این جریان درس عبرتی باشه که مکان مقدس کار رو فدای هوسبازیاشون میکنن

  23. واقعا کاربسیاربدی کرد که درشان وشخصیت ایران بزرگ نیست واما ازاینکه درفضای مجازی اینگونه رسوایش کنند خوشایند خدانیست بهرحال گول خورد وشخصیتش پیش زن وبچه اش ازبین رفت من بجاش باشم ازدر خونه بیرون نمیام

  24. با سلام
    من به شخصه خودم از انتشار این فیلم که 10 روز پیش دیدم جلوگیری کردم همه در مورد این مرد صحبت می کنند در صورتی که خانواده اون زن هم که مشخص شده چه کسی بوده هم نابود شدند کارشون خیلی کثیفه ولی خدایا ما را ببخش و هدایتمون کن…

  25. انقدر شخصیت خودتون خوب جلوه ندید ،
    هرکسی میتونه تو این شرایط باشه و نتونه خودشو کنترل کنه و
    نهایتا منجر به اشتباه بزرگی بشه.
    کسی مسخره نکنید ، شاید سرخودتون یا خانوادتون بیاد

  26. یه نفر خطا می کند … چندین نفر بابد تاوان پس بدهند… کاش قبل از انتشار فیلم یه لحظه به فکر دختر یا پسر این مرد بودند… سالیان سال باید تحمل کنند… هیچ کس خدا نیست … هیچ کس هم قاضی نیست… این نوع رفتار فقط از مردم عصر جاهلیت صادر می شود … متاسفم بر مردمی که دست به دست هم دادند تا نظاره گر خواری و ذلت یه انسان باشند… این مسئول خطا کرد… اما مردم نیز خطا کردند…

  27. مرگ بر مردم بی فرهنگی که خطای یه مرد ضعیف النفس و هوس باز آَشغال رو با خطای به مراتب بدتر و بزرگتری ی سر زبانها انداختند اون آقائی که از پس کله اش زد اگه اون خانمه دست خودش می افتاد رفتاری به مراتب بدتر از رئیس بیمه رو به بروز و ظهور می رسوند. مرگ بر بی شعور.

  28. خاک تو سر این مردم بی فرهنگ واقعا کار بسیار بدی انجام دادن اون فرد را تو خیابان چرخاندن واقعا اف بر این ملت

  29. کسی که پشم گذاشته وضو می گیره میاد این عمل زشت روز عید قربان انجام میده، من قاضی پرونده بودم حکم اعدام این بی ناموس تو آستارا انجام میدادم تا عبرتی باشه. ما هشت سال جنگیدیم تا ناموس مان حفظ بشه نه این بی ناموس بیاد هر غلطی بکنه.

  30. واقعاً متاسفم ،این جور آدما ی رذل و کثیفی سمتی داشته باشن، امثال اینا کم نیستن،خاطر تون فیلم غیر اخلاقی استاندار کهکیلویه و بویر احمد هست؟اینا نمونه های منتشر شده از رسوایی اخلاقیاین مسئولین مفسد است. متاسفم واسه اونهایی ک کامنت دادن چرا آبروی این فرد را با انتشار فیلم بردن، هم این آقا و هم اون خانم اگر تقوا داشتن چنین عمل کثیفی مرتکب نمی شدن.

  31. مردم آستارا به ظاهر مسلمان براي شما به واقع متاسفم

  32. متاسفم براي مردم بيشعور و به ظاهر مسلمان كه آبرو ريزي يه شخص رو مسلماني ميدانند اين شخص در ملا عام اينكارو نكرد و به اجبار اين كارو نكرد كارش زشت بود و بايد مجازات ميشد نه به روش مردم بي فرهنگ .كه خودشون ميدونن در خلوت خودشون بدتر هستن از ديدن صحنه هاي بيرون كردن اين شخص برهنه در خيابان خيلييي ناراحت شدم خداوند در قرآن ميفرمايد آبروي كسي را نريزيد تا آبروي شما را نريزم .متاسفم براي مردم به ظاهر مسلمان سرزمينم

  33. بنظرم مردمي كه اينجور اين شخص رو بر هنه توي خيابون انداختن و زدنش كارشون قبيح تر از اين آدم بوده خداوند هيچ وقت نگفته آبروي شخصي رو بريزيم مخصوصا در جامعه ما .فقط با اينكار زندگي اين شخص نابود نشد بلكه زندگي خانواده اش هم نابود شدن بالاخره اين آدم خواهر داره برادر .پدر مادر و زن و بچه داره نميدونم ما تا كي بايد فرهنگ استفاده از گوشي رو ياد بگيريم اگر خطايي كرده بايد مجازات ميشد ولي نه اينطوري . مطمنا با يك خطاي اين شخص و بي آبرويي كه مردم سرش در آوردن زندگيش نابود شد زندگي زن و بچه اش نابود شد مطمءن باشيد همونايي كه داشتن ميزدنش بدتر هستن اين شخص هر كاري كرده در ملا عام نكرده .خداوند در قرآن ميفرمايد آبروي كسي را نريزيد تا آبروي شما را نريزم .متاسفم براي مردم سرزمينم .والسلام

  34. با سلام
    يك سوال ايا اگر اين فيلم نبود ان اقاي مجازات ميشد . ايا تنبيه ميشد . ايا كارمندان زن متاهل دگر مجبور به اطلاعت نبودند

  35. در هر حالتی آبروی شخص رو ریختن بیشتر از جرم اون اقا وخانم گناه داره . وقتی بنده ها به رحم نمیکنن عاقبت میشه اینکه خداهم به بنده هاش رحم نمیکنه . ای دادبیداد امان از مردم کج فهم که حتما ضربه کارشون رو میخورن

  36. امام علی میفرمایند اگر از کسی گناهی دیدید چشم پوشی کنید انگار ندیدید. شاید فردا توبه کند. این آدمایی ک اینو لخت کردن پاش بیفته خودشون بدترن. همشون هوس بازن. اگه کسی غیرت داشته باشه با آبروی کسی بازی نمیکنه. زن اگه زن باشه و آبرودار باشه نمیره خودشو بذاره در اختیار نامحرم. معلوم نیست چیکار کرده و چقدر تحریکش کرده ک تهش این بشه

  37. شرم باد بر مردم به اصطلاح مسلمان که اگر پرده از واقعیت زندگی خودشان کنار برود رسواتر از دیگری خواهند بود. رییس بیمه سلامت هر جرمی داشته باشد باید قانونی رسیدگی شود اما هتک حرمت هرچند گنه کار اصلا جایز نیست. به عقیده من آن مردمان به اصطلاح غیرتی و مسلمان که بویی از انسانیت و مسلمانی نبرده اند باید به خاطر رفتار دون انسانی محاکمه شوند.

  38. سلام،،خداوند فرمودند هیچوقت آبروی کسی رو نباید ریخت ،،،دیده را مگو نادیده را هرگز مگوی
    درسته کار این آقا و خانمی که ارتباط داشتن کاملا کار زشتی بوده اما حق این رو نداشتند این طور لخت بچرخونن فیلم بگیرند مجازات کسایی که با آبروی این خانواده بازی کردن کمتر از اونها نیست متاسفم

  39. چرا کسی از کار کثیف آن زن حرفی نمی زنه و همه نگاه ها به سمت مرد پلید است!؟ این عمل کثیف طرف دومی هم داشته

  40. دو نفر بودن

  41. سلام
    جلسه همینها هستند که لیاقت یک مقامی ندارند وقتی بجایی میرسند از این غلط‌ها میکنند خودم دیدم ما وقتی میریم تو یک اداره مهلمون نمی‌گذارند اما وقتی یک خانم میاد جلوش بلند میشن این آقا هم مطمئن باشید بار اولش نبوده و گرنه خدا اینقدر ها ستار العیوب هست

  42. تمام کسانی که اون مرد رو لخت به بیرون کشاندن باید به اشد مجازات برسند. چه مردم احمقی.

  43. قشنگ مشخصه نقشه بوده باید ابروی اون زن فاحشه رو ببرند که اومده تو دفتر ایشون لخت شده چرا هیچ عکسی ازش نیست زنه با اینکه شوهر داشته اما با یه مرد دیگه ،همه که حضرت یوسف نیستند خدا لعنت کنه زنای بی بند و بارو

  44. با سلام.
    طرف رئیس بیمه سلامت بوده ونه تامین اجتماعی.

  45. متاسفم برای بیشعوری مردمی که اسمشان را مسلمان گذاشته اند و با گرفتن فیلم و انتشار آن باعث آبرو ریزی خانواده و بچه های این شخص شدند
    این آقا هر کثافت کاری که کرده به کنار که قانون مجازاتش خواهد کرد ولی اینکه اینطوری لخت و عریان بیرون بکشنش و با فیلم برداری و انتشار آن باعث ریختن آبروی بچه هاش بشن و آینده اونارو تباه کنن کاری کثیفتر و همردیف یا شاید هم بالاتر از معصیت این آقاست
    یعنی همه آونهایی که اونجا بودند و داشتن اونجور سنگ عیرت به سینه میزدن همگی بی عیب و نقص بودن و تو زندگی مشترکشون همشون صادق بودن و چشم چرانی نکردن و شیطان قولشون نزده
    .قطعا اگر شرایط باب میلشون فراهم باشه ۸۰ درصدشون تو هم کثافت غوطه ور میشن
    یه کم انصاف و یه کم همزاد پنداری ،خودتونو بجای خانواده این مرد بزارین متوجه میشین که چه خطایی مرتکب شدین
    بجای اینکه خودتونو جای خدا بزارین که کسی رو اینجوری مجازات کنین
    لطفا خودتونو جای خانواده اون مرد کثیف خاطی بزارین

-