فیلم پاکسازی ابدی/وهم آور ، ترسناک ، دلپذیر

  • کد خبر : 440476
  • 03 مرداد 1400 - 11:45
فیلم پاکسازی ابدی/وهم آور ، ترسناک ، دلپذیر

به گزارش واحد ترجمه نیوز :فیلم پاکسازی ابدی (The Forever Purge)  محصول 2021 در دنباله  فیلم قبلی محبوب پاکسازی تولید شده است. این فیلم هیجانی و ترسناک موضوع بقا در مقابل فرقه‌های افراطی و خطرناک را به تصویر می‌ کشد.

فیلم “پاکسازی ابدی” وهم آور ، ترسناک ، دلپذیر و ایمن به نظر می رسد و این ویژگی ها در این فیلم زیاد است ولی کافی نیست. این سریال در مورد عطش خشونت نهفته در یک شخصیت آمریکایی است و اینکه چطور این عطش همیشه شادی آوئر و لذت بخش بوده است.

این منشا مفهومی است که در نگاه اول خشن و آشوبگرانه به نظر می رسد. اما در اجرای آن ، این سریال (که اکنون شامل یک درام تلویزیونی دو فصلی می شود) اطمینان می دهد که به اندازه کافی مبهم باقی بماند تا بینندگان آمریکایی بتوانند هر ورودی جدید را از طریق داستان بقای افرادی که سعی در زنده ماندن در برابر ترورها داشتند تشخیص دهند.

فیلم پاکسازی ابدی

نژادپرستی و بیگانه ستیزی

این فیلم به نوعی در مورد استثمار ، نژادپرستی و بیگانه ستیزی و همچنین به نوعی درباره پارانویای آمریکایی و خونخواهی است. جدی بودن فیلم به اندازه فیلم های “بازی های گرسنگی” یا “رزیدنت ایول” است ، فقط کمی کثیف تر از ان دو فیلم می باشد. افراد بد به قدرت می رسند، تمدن سقوط می کند و نابود می شود.

فیلم ایده اولیه خود را خیلی زود گم می کند. داستان جذاب « پاکسازی » خیلی زود جایش را به شورش های اجتماعی و مشکلات ” وال استریتی ” و اتفاقاتی از این دست می دهد که کمتر کسی حوصله دوباره شنیدن اش را دارد.

قبلا هم فیلمی تحت عنوان « غریبه ها » با بازی لیو تیلور و اسکات اسپیدمن در سال ۲۰۰۸ با موضوعی مشابه ساخته شده بود که تمامی مشکلات آن فیلم متاسفانه حالا در « پاکسازی » هم مشاهده می شود!

گسترش حق رای دادن

فیلم پاکسازی ابدی، ادامه و گسترش حق رای دادن ، در نزدیکی مرزی است که ایالات متحده را از مکزیک جدا می کند و مهاجران مکزیکی را در مرکز خود قرار داده است. آنها برای فرار از خشونت کارتل های مواد مخدر که بخش هایی از کشورشان را ربوده اند ، به آن مکان نقل مکان کرده اند. آنا دلا رگه را و تنوخ آوارتا در نقش آدلا و خوان بازی می کنند ، زوجی که در یک شهر کوچکی در تگزاس کار می کنند – خوان به عنوان یک گاوچران در یک مزرعه ، آدلا در یک کارخانه بسته بندی گوشت.

فیلم پاکسازی ابدی

 

این سوال که چرا آدلا و خوانن نیاز به مهاجرت به ایالات متحده داشتند تا بفهمند که مکان پاکسازی ایالات متحده برای افرادی مانند آن ها مکان بدی است ، این است که خود را به عنوان آدم حال گیر قلمداد کنند. شب های پاکسازی سال هاست که ادامه دارد و ملت برای همین مدت در برابر تسخیر بی برگشت توسط یک حزب مدرن بومی گرا مقاومت می کنند.

و کشور عموماً یک مخزن خونین است – مکانی که درصد قابل توجهی از شهروندان به خشم اعتیاد دارند و می خواهند دیگران را آزار دهند زیرا با انجام خشونت احساس قدرت می کنند.

>>>بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم “جاده یخی” با بازی لیام نیسن

این فیلم پس از حوادث رخ داده در فیلم “پاکسازی:

سال انتخابات” سال 2016 برنامه ریزی شده است که در آن پدران بنیانگذار جدید آمریکا و نامزد آن ها ، وزیر ادویج اوونز ، شکست خوردند و شب های پاکسازی ممنوع شد.

متأسفانه ، افراد باقی مانده بنیانگذاران جدید آمریکا هنوز فعال هستند. آنها می خواهند پاکسازی دوباره برقرار شود و به طور مداوم انجام شود تا بتوانند اقلیت های بومی و همچنین هر مهاجری را که سفید پوست نیست ، نابود کنند. سایر گروه های باند به دلایل سیاسی خود خواهان چنین افراط گرایی هایی هستند.

The Forever Purge

این فیلم جدید (که به عنوان “فصل آخر” در حق رای دادن مشخص شده است) به کارگردانی اورادو گوت یک فیلم ساز مکزیکی-آمریکایی ساخته شده است. منتقدان وحشیانه بودن این فیلم در مشخصات سیاسی اخیر را ، عمدتا مربوط به دیوار مرزی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا ، کانال سازی و تقویت شکایت های مصلحتی ، و مهاجرت مردم اسپانیایی زبان به ایالات متحده آمریکا دانستند.

این فیلم با بودجه 25.8 میلیون دلاری فیلمی راضی کننده اما نه بی نقص را به تصویر می‌کشد.  به گفته جیمز موناکو از سازندگان و خالقان اصلی این فیلم، تولید  پاکسازی ابدی از سال 2018 شروع شده است و با تغییراتی در زمان انتشار فیلم، آخر سر در 2 جولای همین سال منتشر شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=440476
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.rogerebert.com/reviews/the-forever-purge-movie-review-2021

ثبت نظر

-