هشدار: قرص گلوریا/به نام لاغری و به دام اعتیاد

  • کد خبر : 440390
  • 31 تیر 1400 - 10:09
هشدار: قرص گلوریا/به نام لاغری و به دام اعتیاد

نیوز: گلوریا نام یک گل زیبایی است که در هند می‌روید اما سوداگران مرگ و سودجویان این گل زیبا را تبدیل به ماده مخدر خطرناکی کرده‌اند که باعث مرگ برخی مصرف‌کنندگان یا آسیب‌های جدی به آنها شده است.قرص گلوریا در چند سال اخیر طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرده است و بسیار از آن صحبت می شود؛ چرا که در این سال ها بسیاری از افراد برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام به دنبال سریع ترین، آسان ترین و کم خطرترین راهکار ها هستند که یکی از آن ها مصرف قرص های لاغری است.

البته قرص هایی نظیر گلوریا که دارای ترکیبات طبیعی و گیاهی باشند بدون شک در بازار طرفداران بیشتری نیز خواهند داشت؛ چرا که داروهای شیمیایی امکان دارد عوارض بسیار زیادی را برای شما و هر فرد دیگری به همراه داشته باشد.

مصرف خودسرانه

از بین نظرات کاربرانی که این مکمل را خودسرانه مصرف کرده اند باعث ایجاد عوارض زیادی شده اند، پس مصرف این مکمل را بدون تجویز پزشک و استفاده خودسرانه نفی میکنیم!

 مجید کریمی اظهار کرد: در سال گذشته پلیس جمهوری اسلامی بالغ بر یک هزار تن انواع مواد مخدر را کشف کرد که نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشت.

وی تصریح کرد: در سال گذشته هشت نفر از همکاران ما در راه حفظ نظم و امنیت و درگیری با قاچاقچیان مسلح در مرزهای شرقی به درجه رفیع شهادت نائل شده و ۳۰ نفر هم جانباز شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ۱۷۹ نفر از عناصر اصلی قاچاقچیان نیز با اشراف اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در سال تعداد زیادی از افراد دستگیر می‌شوند، گفت: این ۱۷۹ نفر سرباندهایی هستند که شناسایی و دستگیر شده‌اند مانند پرونده بارانداز و فیروز.

دستگیری متخلفین

کریمی اضافه کرد: با رصد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همکاری پلیس فتا در سال گذشته ۲۵۰۰ صفحه شناسایی و مسدود و ۱۸۱ صفحه که مصرف و توزیع مواد مخدر را ترویج می‌کردند شناسایی و دستگیر شده اند مانند پرونده گرومن.

>>>بیشتر بخوانید:

ماده مخدر عقرب بدترین و عجیب‌ترین نوع اعتیاد در پاکستان

وی از انهدام باندی که اقدام به فروش قرص لاغری می‌کرد خبر داد و ادامه داد: باندی که اقدام به ورود و توزیع قرص‌های لاغری می‌کردند شناسایی شدند؛ این باند قرص‌های لاغری با برند گلوریا را که دارای مواد روانگردان شیشه است در فضای مجازی تبلیغ کرده و در آرایشگاه، باشگاه‌های ورزشی و یا به صورت پست برای افراد به خصوص زنان به منظور تناسب اندام ارسال می‌کردند که متأسفانه یک خانم با مصرف این مواد دچار سقط جنین و یک نفر دیگر نیز با مصرف این قرص دچار مشکلات کبدی شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به توزیع سیگارهای الکترونیک گفت: متأسفانه یک نوع سیگارهای الکترونیکی در فضای مجازی و حقیقی عرضه می‌شود که در آن اسانس آغشته به مواد مخدر حشیش است.

اگرچه این سیگارهای الکترونیک برای ترک سیگار است اما استفاده از اسانس مواد مخدر در این سیگارها خطرناک بوده و باعث بروز مشکلاتی شده است که خوشبختانه باندی که اقدام به ورود این سیگارهای الکترونیک کرده بودند شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=440390

ثبت نظر

-