سریال ترکی پرطرفدار “تو درم را بزن”

  • کد خبر : 440186
  • 30 تیر 1400 - 9:40
سریال ترکی پرطرفدار “تو درم را بزن”
نیوز: سریال های ترکی بین مردم محبوبیت ویژه ی خود را دارند.سریال جدید، ” تو درم را بزن” (به ترکی استانبولی: Sen Çal Kapımı) یک مجموعه تلویزیونی کمدی_رمانتیک ساخت ترکیه است که به امضای شرکت ام اف یاپیم رسیده‌است و قسمت اول آن در ۸ ژوئیه ۲۰۲۰ به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی عایشه اونر کوتلو منتشر شد. نقش‌های اصلی این سریال کرم بورسین (سرکان بولات) و هانده ارچل (ادا ییلدیز) می‌باشند.
تو درم را بزن

خلاصه “تو درم را بزن” فصل اول

ادا (هانده ارچل) که تمام هدفش در زندگی تحصیل و گرفتن بورسیه است، با سرکان بولات (کرم بورسین) که بورس تحصیلی بین‌المللی خود را رها کرده روبرو می‌شود، سرکان بولات به دلیل یه سری مشکلات شخصی دنبال کسی می‌گردد که بتواند بمدت دوماه نقش نامزد او را بازی کند به ادا پیشنهاد می‌کند که اگر دو ماه نقش نامزد اون روبازی کند، به‌صورت کاملاً رایگان بورسش را به ادا می‌دهد، اگرچه ادا ابتدا به دلیل تنفرش از سرکان این پیشنهاد را رد می‌کند، اما با توجه به شرایط مجبور به پذیرش شرایط سرکان می‌شود. سرکان و ادا ضمن نقش بازی کردن، رابطه ای پرشور و چالش‌برانگیز را تجربه می‌کنند که باعث می‌شود همه برنامه‌ریزی را فراموش کنند.

سرکان بولات و هانده

خلاصه داستان فصل دوم

سرکان بعد از پنج سال از جدایی از ادا و پشت سر گذاشتن بیماری، برای یکی از کارهایش به شهری می‌رود که ادا آنجا زندگی می‌کند و در آنجا با یکدیگر روبرو می‌شوند و سرکان متوجه می‌شود که ادا موضوعی را از او مخفی می‌کند و در عین حال عشق او به ادا دوباره بیدار می‌شود و در تلاش است تا ادا را راضی کند. ادا از سرکان یک دختر به نام کیراز دارد و از او مخفی نگاه داشته است و عذاب وجدان گرفته است و در تلاش است تا به سرکان واقعیت را بگوید. این اتفاقات پبچیده باعث می‌شود تا سرکان و ادا و کیراز یک خانواده بسیار زیبا را تشکیل دهند…..

>>>بیشتر بخوانید:

مست عشق/وقتی شهاب حسینی با زیباترین بازیگر زن ترک همبازی می شود!

سریال ترکی تو درم را بزن

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=440186

ثبت نظر

-