ساحل بکرانی/عکس های جدید بازیگر خردسال دردسرهای عظیم

  • کد خبر : 440069
  • 29 تیر 1400 - 12:24
ساحل بکرانی/عکس های جدید بازیگر خردسال دردسرهای عظیم

نیوز :ساحل بکرانی بازیگر خردسال که در سریال تلویزیونی دردسرهای عظیم ایفای نقش کرده است .س از بازی ساحل در دردسرهای عظیم، به یکی از چهره های محبوب تبدیل شد. ساحل بکرانی هنگام بازی در سریال دردسرهای عظیم حدود ۷ ماه سن داشت. او متولد ۷ مرداد ماه ۱۳۹۳ در تهران است .ساحل بکرانی همچنین در سریال قرعه نیز بازی کرده است. گفتنی است پیج اینستاگرام ساحل بکرانی بیش از ۷۰ هزار نفر فالوور دارد.

ساحل بکرانی بازیگر خردسال سریال دردسرهای عظیم کیست و پدر و مادرش چه کسانی هستند؟

 

ساحل بکرانی و جواد عزتی

 

ساحل بکرانی در سریال دردسرهای عظیم نقش فرزند جواد عزتی و الناز حبیبی را بازی می کرد

اولین تجربه بازیگری

ساحل‌بکرانی بازیگر کودکی است که اولین تجربه بازیگری اش در واقع در نوزادی اش بود. او در سریال دردسرهای عظیم نقش فرزند جواد عزتی و الناز حبیبی را بازی می کرد. وقتی که نوزاد بود در سریال دردسرهای عظیم بازی کرد. چهره متفاوت ساحل بکرانی او را به یکی از کودک بازیگرانی تبدیل کرده است که مورد توجه کارگردانهاست و فیلم های زیادی بازی کرده است. هرچند بازیگر شدن ساحل ابتدا انتخاب پدر و مادرش بود اما وقتی که او کمی بزرگتر شد بازیگری به علاقه او تبدیل شد و بازیگری را ادامه داد.

بیوگرافی ساحل بکرانی

ساحل‌بکرانی در حال حاضر محصل است او برادری به نام سامیار دارد که 4 سال از خودش کوچکتر است و شباهت بسیار زیادی به ساحل دارد.  آنها خواهری به نام ستاره دارند که بزرگترین فرزند خانواده است و راهی بجز هنرپیشگی را برای خودش برگزیده است. این خواهر و برادر بسیار شبیه به مادربزرگشان هستند. اما خواهر بزرگتر یعنی ستاره شباهت زیادی به مادرش دارد. ساحل بکرانی علاوه بر تحصیل در حال تکمیل دانش خود در حوزه بازیگری نیز هست. او در کلاس های بازیگری شرکت کرده و در حال اموختن است.

ساحل و برادرش سامیار

ساحل بکرانی در وارش

ساحل‌بکرانی در سریال وارش نقش نداشته است. بازیگر نقش شیرین که گفته می شد ساحل‌ است، در واقع فریماه احمدی است.  او در این سریال نقش نوه وارش را بازی کرده بود ، هرچند نقش او کوتاه بود اما یکی از نقش های مهم و تاثیرگذار بود. شباهت این دو بازیگر باعث این اشتباه شده بود.

 

ساحل بکرانی

ساحل‌بکرانی در سریال دیو و ماه پیشونی

ساحل‌بکرانی در سریال  دیو و ماه پیشونی نیز بازی کرده و در کنار لیلا اوتادی و رامین ناصر نصیر بازی کرده است. سریال «دیو و ماه پیشونی» بعنوان اولین سریال ژانر کودک و نوجوان  امسال به شبکه نمایش خانگی می آید.ساخت این مجموعه به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی مهدی یاری فروردین سال جاری در سکوت خبری آغاز شده و روزهای پایانی تصویربرداری را سپری می کند.

عکسهای جدید ساحل‌بکرانی:

 

مادر ساحل بکرانی کیست/ ساحل بکرانی در گذشت زمان

 

 

 

>>>بیشتر بخوانید:

سریال دیو و ماه پیشونی/ سریالی کمدی و فانتزی با بازیگرانی معروف 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=440069

ثبت نظر

-