سه پدیده عجیب در روسیه، که در عقل و ذهن انسان نمیگنجد!

  • کد خبر : 439959
  • 29 تیر 1400 - 10:11
سه پدیده عجیب در روسیه، که در عقل و ذهن انسان نمیگنجد!
نیوز: روسیه پهناورترین کشور جهان با مساحت ۱۷، ۰۷۵، ۴۰۰ کیلومتر مربع و  ۱۴۸۰۰۰۰۰۰ میلیون نفر جمعیت است که در شمال آسیا و غرب اروپا قرار دارد. پایتخت روسیه شهر مسکو  و واحد پول این کشور نیز روبل است. در مورد وسعت زیاد این کشور نکته اینکه روسیه دو برابر دومین کشور پهناور جهان یعنی کانادا مساحت دارد.سرزمین پهناور روسیه را دریا‌های متعددی در برگرفته است.بخش اروپایی روسیه عمدتاً جلگه‌ای و هموار است.آب و هوای روسیه به دلیل نزدیکی به قطب شمال سرد است. اغلب مناطق این کشور تنها دو فصل را تجربه می‌کنند: تابستان و زمستان. سردترین ماه سال در این کشور ژانویه (دی – بهمن) و گرم‌ترین ماه سال جولای (تیر – مرداد) است. سیبری یکی از سردترین مناطق این کشور است که برای سال‌های متمادی به عنوان تبعیدگاه به کار می‌رفت. در عین حال چندی پیش روسیه با کاشتن پرچم خود در زیر آب‌های قطب ادعای مالکیت این منطقه را کرد.در ادامه سه پدیده عجیب در روسیه را معرفی می کنیم:

سه پدیده عجیب در طبیعت روسیه

طبیعت کشور روسیه پدیده‌های عجیبی را در دل خود جای داده است. در روسیه سه پدیده عجیب در طبیعت وجود دارد که عقل و ذهن نمی‌تواند این پدیده‌ها را قبول کند.

پدیده اول: گرانش منفی زمین است یعنی هر چیزی به طرف آن پرتاب کنید به زمین جذب نمی‌شود و برخلاف جاذبه زمین به سمت بالا می‌رود.

پدیده دوم: آبی که سنگ‌های سنگین را حمل می‌کند. وقتی سنگی را به درون آب پرتاب می‌کنید در آب فرو نمی‌رود، بلکه روی آن شناور می‌ماند.

پدیده سوم: چشمه آبی که هم میتوانی ازآن بخوری و هم آن را آتش بزنی !

>>>بیشتر بخوانید:

عجایب سنگی دنیا + عکس

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=439959

ثبت نظر

-