کودک اهوازی در پی ربایش خودروی پدرش ربوده و ناپدید شد. تابستان سال ۹۶ کودک ربایی با سناریوی ربودن ماشین پدر کودک اهوازی در حالی که کودکی در ماشین جا مانده بود؛ منجر به مرگ دلخراش کودکی به نام بنیتا شد که سر و صدای در اخبار رسانه ها به پا کرد. حالا با ربوده شدن کودک اهوازی به نام مهرسام، بار دیگر سناریوی بنیتا در ذهن تداعی می شود که امیدوارم پایان ربوده شدن کودک اهوازی مثل داستان بنیتا نباشد. در حالی که یک هفته قبل اعلام شد که کودک اهوازی به خاطر اختلافات خانوادگی ربوده شده اما خانواده مهرسام شش ماهه این موضوع را تکذیب می کنند.

کودک اهوازی در ماشین پدرش ربوده شد و این تمام ماجرا بود. هیچ اختلاف خانوادگی ای در کار نیست و آنچه ماحصل این فاجعه دردناک است مادری بی تاب و نگران است و پدری مضطرب که ربوده شدن فرزندشان خواب از چشم آنها برده است. یک هفته از ربوده شدن مهرسام می گذرد و هنوز هیچ ردی و خبری از این طفل معصوم پیدا نشده است.

ساعت ۱۰ شب، ۱۶ تیرماه امسال زمانی که پدر مهرسام موالی در حال بستن در پارکینگ خانه شان بود، چند سارق خودرو در چشم بر هم زدنی خودروی او را از مقابل خانه اش در خیابان معین زاده اهواز ربودند.

>>>بیشتر بخوانید:

جنایت هولناک در بستان آباد/ ربودن و کشف جسد کودک ۴ ساله در داخل گونی

اما ماجرا از این جهت رنگ فاجعه گرفت که مهرسام روی صندلی عقب خودرو به همراه ماشینش ربوده شد.ماجرای سرقت خودرو و گم شدن مهرسام شش ماهه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ساعتی بعد خودروی پدر مهرسام موالی در حاشیه شهر کوت عبدالله در حالی کشف شد که اثری از کودک در آن نبود.

کودک اهوازی ربوده شده است

بعد از درج خبر ربوده شدن مهرسام، خبری مبنی بر اینکه ربوده شدن مهرسام بر اثر اختلافات خانوادگی بوده است درج شد. روز گذشته بار دیگر با یکی از بستگان کودک اهوازی تماس گرفتیم که این فرد در گفتگو با نیوز گفت:«مهرسام تنها فرزند خانواده اش بود. او شش ماه داشت و با پدر و مادرش بیرون از خانه رفته بود که یک ناشناس خودرو آنها را ربود.بعد ماشین پدر مهرسام حوالی کوت عبدالله پیدا شد که مهرسام در آن نبود. موضوع ربوده شدن مهرسام اختلاف خانوادگی نبود و هنوز هم هیچ ردی از سارق پیدا نشده است.»

این فرد در ادامه گفت:«خانواده مهرسام تصمیم دارند شهرهای دیگر را هم بگردند و عکس فرزندشان را منتشر می کنند تا ردی از او پیدا شود.زمانی که ماشین پدر مهرسام پیدا شد از لوازم یدکی خودرو چیزی سرقت نشده بود.»

یکی از اعضای خانواده مهرسام به خبرنگار نیوز گفت از ناامیدی در پیدایش کودک به سمت دعانویس ها رفتیم وی گفت برخی از افراد خانواده توسط پلیس تحت بازجویی قرار گرفته اند واز برخی  نیز تحقیقات صورت گرفته اما هنوز بچه پیدا نشده است.