فرزاد فرزین ممنوع الکار شد!

  • کد خبر : 439733
  • 28 تیر 1400 - 8:34
فرزاد فرزین ممنوع الکار شد!
نیوز: بهمن بابازاده با ارسال یک نامه محرمانه ⁧از سوی ساترا⁩، فرزاد فرزین در همه پلتفرم ها ممنوع شد.خبری مبنی بر ممنوعیت فرزاد فرزین منتشر شد که ساترا مسبب این اتفاق است.بهمن بابازاده، خبرنگار مشهور حوزه موسیقی نوشت: با نامه خیلی محرمانه ⁧ساترا⁩، فرزاد فرزین در همه پلتفرم ها ممنوع شد.
علی سعد معاون اجتماعی ساترا درباره این ادعا در صفحه شخصی خود نوشت: در خصوص خبری که امروز منتشر شد اعلام می‌شود حیطه مسئولیتی ساترا تصمیمات تخصصی رسانه‌ای است و در مورد صلاحیت افراد اظهار نظری ندارد.
ملاحظات مراجع قضایی، استعلامی و نظارتی که به صورت رسمی ابلاغ می‌شود، برای همه دستگاه‌های فرهنگی و پلتفرم‌های لازم الاتباع است.

این ⁧خواننده⁩، تیتراژ سریال «میدان سرخ» را فقط در صفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت: «خدا تا الان صبرش را داده، باز هم میدهد.»

توییت سعد در مورد ممنوعیت فرزاد فرزین:

تایید ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین در شبکه نمایش خانگی

>>>بیشتر بخوانید:

بیوگرافی کامل از فرزاد فرزین/خواننده و بازیگر ایرانی

بیوگرافی فرزاد فرزین:

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی متولد 3 تیر 1360 در تهران است و 36 سال سن دارد .وی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است سپس به به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است .

” او تک پسر خانواده است و یک خواهر هم دارد . پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است. او یک خواهر نیز دارد ”

دو سه ساله بود که خانواده برای خواهرم که کلاس پیانو می رفت کیبورد گرفته بودند و جالب است که اجازه نمی دادند من دست به کیبورد بزنم چون کوچک و خراب کار بودم اما پدر و مادرم کم کم متوجه شدند که این منم که باید کلاس پیانو برم نه خواهرم !

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=439733

ثبت نظر

-