تصاویر قوی ترین زن ایران، گیتی موسوی

  • کد خبر : 439422
  • 26 تیر 1400 - 11:45
تصاویر قوی ترین زن ایران، گیتی موسوی

نیوز :بیوگرافی گیتی موسوی بدنساز و مربی پرورش اندام،گیتی موسوی متولد بهمن ماه ۱۳۵۳ اصالتا تبریزی مربی پرورش اندام و بدنسازی که در رشته بدنسازی و رزمی فعالیت میکند و به علت کشیدن تریلی ۱۲ تن در سال ۹۸ و زدن رکورد حرکت اسکات در سال ۹۹ به شهرت رسید.

 

مدرک تحصیلی

موسوی اصالتا تبریزی هستم و در شهر تبریز بزرگ شده ، دارای کارشناسی رشته ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی، مدرک مربی درجه ۱ بدنسازی و مدرک مربی پرورش اندام از کشور سنگاپور می باشد.

 

خانواده و زندگی شخصی

پدر مرحومم از پهلوانان قدیم شهر بود و بین مردم به پهلوان سید شهرت داشت. او راننده تریلی و خیلی آدم قوی بود و یک‌هو تایر تریلی را برمی‌داشت و پرتاب می‌کرد. عموی بنده هم باستانی‌کار بود. برادر کوچک‌ترم دوچرخه سوار حرفه‌ای و خواهرم هم اسب‌ سوار

گیتی موسوی

همسر گیتی موسوی کیست

ایشان سالها پیش ازدواج کرده و دارای سیک دختر نوجوان می باشد.

>>>بیشتر بخوانید:

گفتگو با مریم همتی قوی ترین زن ایران + فیلم کشیدن اتوبوس ۱۸ تنی

 

شهرت و رکوردشکنی

گیتی موسوی، سابقه رکورد جهانی کشیدن تریلر را دارد، حالا در دی ماه ۹۹ با قدرت و آمادگی جسمانی بالای خود، ۲۷۵ کیلوگرم وزن را در مدت یک دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۷۵ صدم ثانیه روی پاهای خود تحمل کرد و نامش را به عنوان اولین زن جهان ثبت کرد.

گیتی موسوی

 

سابقه فعالیت در بدن سازی

نزدیک ۱۰ سال است که بدن‌سازی کار می‌کنم. بدن‌سازی بیشتر مربوط به تقویت عضلات بدن است و باعث قوی‌ شدن فرد می‌شود. از کودکی در رشته آمادگی جسمانی کار می‌کردم که بیشتر سرعت انسان را بالا می‌برد.

 

رشته ورزشی کراس ترینینگ

رشته ورزشی دیگری به نام کراس‌ترینینگ وارد کشورمان شده که قدرت بدنی‌ و سرعت و استقامت بالا میبرد‌.من متوجه شدم این رشته ورزشی هم قدرت بدنم را بالا می‌برد و هم سرعت و استقامتم را

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=439422

ثبت نظر

-