حمیدرضا صدر: خیلی به مرگ می اندیشم!

  • کد خبر : 439291
  • 26 تیر 1400 - 8:26
حمیدرضا صدر: خیلی به مرگ می اندیشم!

نیوز: حمیدرضا صدر ، مفسر فوتبال و منتقد سینما بعد از مدت‌ها مبارزه با سرطان درگذشت و هنرمندان این ضایعه را دردناک دانستند و اعتقاد دارند جایش برای همیشه خالی می‌ماند.حمیدرضا صدر منتقد سینما و مفسر فوتبال پس از طی دوران طولانی بیماری سرطان امروز درگذشت. چند روز پیش، خانواده او از وخامت حال این چهره فرهنگی – ورزشی و توقف روند شیمی درمانی خبر داده بودند.

در پی درگذشت این منتقد فوتبال و سینما، در کنار تسلیت و سوگواری فوتبالی‌ها و اهالی ورزش، برخی از هنرمندان ضمن ابراز تأسف و عرض تسلیت، در فضای مجازی به درگذشت او واکنش نشان دادند.

حمیدرضا صدر متولد ۳۰ فروردین ۱۳۳۵ – درگذشتهّ ۲۵ تیر ۱۴۰۰ است. نویسنده ، منتقد سینما و مفسر فوتبال بود. او معمولاً به عنوان کارشناس فوتبال به برنامه‌های صدا و سیما دعوت می‌شد. او کارشناس سینما و منتقد فیلم بود که در نشریه هفت به مدتی طولانی می‌نوشت. حمیدرضا صدر بدلیل طرز بیان منحصربفرد و دانش فوق العاده اش در زمینه فوتبال موردتوجه فوتبال دوستان ایرانی بود. او در ایران و انگلستان تحصیل کرد. صدر دانش‌آموختهٔ کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران و مقطع دکترا از دانشگاه لیدز بریتانیا بود. او در ۲۵ تیر ماه سال ۱۴۰۰ به علت بیماری سرطان پروستات درگذشت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=439291

ثبت نظر

-