شجاع خلیل‌زاده راهی بارسلونا شد

  • کد خبر : 439076
  • 23 تیر 1400 - 10:33
شجاع خلیل‌زاده راهی بارسلونا شد

نیوز :شجاع خلیل‌زاده به بارسلونا می‌رود. شجاع خلیل‌زاده و بارسلونا، تیم فوتبال الریان قطر برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی بارسلونا می‌شوند.به نقل از روزنامه «الشرق» قطر، تیم فوتبال الریان با هدایت «لوران بلان» اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌کند.این اردو از ۱ تا ۲۴ آگوست برگزار می‌شود. شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی هم در تیم الریان حضور دارد.

شجاع خلیل‌زاده متولد ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۸ در بهنمیر، مازندران است.بازیکن فوتبال اهل ایران است. خلیل‌زاده فوتبال حرفه‌ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد و با پیشنهاد مرفاوی مربی وقت مس کرمان، به این تیم در لیگ برتر پیوست. او سابقهٔ بازی در سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس را نیز دارد، او هم‌اکنون عضو باشگاه فوتبال الریان قطر و تیم ملی فوتبال ایران می‌باشد.

فوتبالش را از جوانان شهرداری امیرکلا در سال 2006 شروع کرد سپس یکسال هم در خوشنوش ساری بازی کرد اما بصورت حرفه ای از سال 87 با قردار داد دوساله با مس رفسنجان به میدان رفت.

در سال 2010 به مس کرمان پیوست و سه فصل برای این تیم بازی کرد او از سال 2013 به سپاهان اصفهان رفت اما جعلی بودن کارت پایان خدمت او را به دردسر انداخت.

>>>بیشتر بخوانید:

شجاع خلیل‌زاده: مربی‌ای که بدترین اتفاق زندگی ام را رقم زد

پرسپولیس

شجاع خلیل‌زاده در فصل ۱۳۹۶–۹۷ لیگ برتر فوتبال ایران، با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست؛ شجاع خلیل‌زاده که فصل قبل (۱۳۹۵–۹۶) در تیم فوتبال سپاهان توپ می‌زد و شایعات زیادی پیرامون حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس مطرح بود، با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ توسط پرسپولیس جذب شد. او در اولین بازی خود در لیگ برتر برای پرسپولیس، توانست اولین گل خود را برای پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان بزند.

دومین گل شجاع خلیل‌زاده برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و در بازی رفت پرسپولیس و الاهلی به ثمر رسید؛ او با ضربهٔ سر دروازه الاهلی را به شکلی زیبا باز کرد که بعداً این اتفاق به شدت مورد توجه عربستانی‌ها و هواداران الهلال عربستان قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=439076

ثبت نظر

-