ادعای جدید روزنامه الرایه درباره کنعانی زادگان/شوک جدید به پرسپولیس

  • کد خبر : 438710
  • 21 تیر 1400 - 14:00
ادعای جدید روزنامه الرایه درباره کنعانی زادگان/شوک جدید به پرسپولیس

نیوز: شوک جدید به پرسپولیس؛ جدایی یک ستاره قبل از پایان لیگ و سفر کنعانی زادگان به قطر/باشگاه الاهلی با اعلام روزنامه الرایه قطر در انتظار ورود محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس است.محمدحسین کنعانی‌زادگان متولد ۳ فروردین ۱۳۷۳ – آبادان بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

کار حضور محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس و تیم ملی ایران برای حضور در تیم الاهلی قطر تمام شده است.روزنامه الرایه در شماره امروز خود ضمن اشاره مجدد به این موضوع اعلام کرد که الاهلی در انتظار سفر کنعانی زادگان به قطر است.این روزنامه خبر داده است که کنعانی زادگان ظرف چند روز آینده به دوحه می‌رود تا جمع بازیکنان خارجی الاهلی را تکمیل کند.

سفر کنعانی زادگان به قطر

سرمربی الاهلی در نظر دارد برای ماه آینده میلادی این تیم را به مدت دو تا سه هفته روانه اردوی آماده سازی ترکیه کند.الرایه در حالی خبر از حضور کنعانی زادگان در الاهلی در روزهای آینده داده است که بازی پرسپولیس در لیگ برتر، روز هشتم مرداد به پایان می‌رسد.

کنعانی‌زادگان در تیم‌های جوانان استقلال ماهشهر و جوانان پرسپولیس بازی کرده‌است. وی در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس پیوست،سپس برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازی، حضوری کوتاه و ناموفق در استقلال تهران داشت. بار دیگر در لیگ نوزدهم ایران به پرسپولیس پیوست و کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس و در پی آن تیم ملی ایران تبدیل شد.

>>>بیشتر بخوانید:

کنعانی زادگان محروم شد

وی همچنین سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را دارد. کنعانی‌زادگان نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=438710

ثبت نظر

-