خوشگلی دردسر داره! این دختر به خاطر خوشگلی زیاد اخراج شد + غکس

  • کد خبر : 438581
  • 21 تیر 1400 - 8:25
خوشگلی دردسر داره! این دختر به خاطر خوشگلی زیاد اخراج شد + غکس

نیوز: خوشگلی بیش از حد کار دست این دختر جوان داد.اخراج دختر جوان بخاطر خوشگلی زیاد.دختر جوانی به نام “اما هولس” که اهل کشور انگلیس است به دلیل ظاهر زیبایی که دارد از کار خود اخراج شد!همه افراد زیبایی را دوست دارند و در ذات خود به زیبا بودن علاقمندند اما گاهی داشتن ظاهر بیش از حد زیبا برای برخی افراد به خصوص بانوان درد سر ساز می شود.

حتما جمله “خوشگلی دردسر داره ” را شنیده اید، اما هولس دختر جوان انگلیسی مصداقی از این جمله است که ظاهر زیبای او برایش دردسر ساز شده و از کار اخراج شده است.

اما هولس

>>>بیشتر بخوانید:

بیوگرافی ریستینا پیمنووا زیباترین دختر دنیا

“اما هولس ” 24 ساله به دلیل زیبایی زیاد چهره اش مدت کوتاهی بعد از آغاز به کار از سوی مدیرش اخراج شد. اما هولس کارمند جوان انگلیسی است که مدت کوتاهی برای یک کمپانی در خیابان مارلبرو کار می کرد، اما بعد از گذشتن مدت کوتاهی از استخدامش، مدیرش او را اخراج کرد و به او گفت که به درد کت واک می خورد و باید در مدلینگ فعالیت کند.

اما هولس

او می گوید:مدیرم از من پرسید که آیا یک مدل هستم ؟ من یک تی شرت و شلوار ساده به تن داشتم و فکر نمی کنم این لباس نامناسبی بوده است. من فیلمبرداری هم می کنم و در کمپانی های دیگر هم کار می کردم اما تا به حال هیچ کس به خاطر ظاهرم من را اخراج نکرده است. شاید این کمپانی افرادی با چهره ی معمولی را استخدام می کرد و شاید من باعث می شدم حواس بقیه پرت شود.

اما هالس ادعا می کند که مدیرش از او شماره تلفن گرفته و او را به صرف نوشیدنی در خارج از محل کار دعوت کرده است.کار در یک مرکز رسمی هر نوع ظاهری را نمی پذیرد و من بعد از مدت کوتاهی متوجه می شوم که کدام کارمند مناسب و کدام یک برای کار مناسب نیستند. این کارمند خانم بهتر بود به عنوان مدلینگ فعالیت کند زیرا او به آرایش زیاد و سبک لباس پوشیدن متفاوت علاقمند است و به درد کت واک می خورد و باید در مدلینگ فعالیت کند نه اینکه یک کارمند رسمی باشد چرا که شخصیت کارمند با این چنین چهره پردازی کاملا متضاد است.

یکی از قوانین من برای همه اعضای کمپانی، رعایت اصولی است که در ابتدای کار به انها گفته می شود و متاسفانه این خانم جوان اصول را رعایت نکرده است.بعد از خواندن این صحبت ها در می یابیم علت اخراج دختر جوان زیبایی زیاد چهره اش نبوده بلکه آرایش زیاد او را از کار بیکار کرده است.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=438581

ثبت نظر

-