مدافع بلغاری، جدیدترین دردسر استقلال

  • کد خبر : 43849
  • 30 فروردین 1399 - 4:07
مدافع بلغاری، جدیدترین دردسر استقلال

به گزارش نیوز، شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از لیگ‌های دنیا از جمله لیگ ایران شده است و نامشخص بودن سرانجام لیگ یکی از دغدغه‌های اصلی باشگاه‌ها است زیرا بسیاری از منابع مالی و همچنین قرارداد بازیکنان خود در گرو مشخص بودن ادامه یافتن لیگ نوزدهم است.

در این بین، باشگاه استقلال که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند اوضاع خوبی ندارد و چند بازیکن اصلی این تیم در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد و امکان دارد فصل بعد در بین آبی‌پوشان نباشند. یکی از این بازیکنان، نیکولای بودوروف بلغارستانی است که در نیم‌فصل لیگ نوزدهم قراردادی ۶ ماهه را با آبی‌های پایتخت به امضا رساند و تا زمان تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا، تنها در ۳ بازی به میدان رفت.

مدافع بلغارستانی که سابقه بازی در زسکاصوفیه کشورش را دارد و ۵۰ بازی ملی نیز در کارنامه او وجود دارد، بدون دریافت پیش قسط و قبل از داربی برگشت به لیست استقلال اضافه شد و حتی در این دیدار روی نیمکت نشست. پس از این بودوروف تنها ۳ بار برای استقلال به میدان رفت و این در حالی بود که او حتی یک دلار هم از آبی‌ها دریافت نکرده بود. مشکل اقتصادی باشگاه استقلال و تامین نکردن پول بازیکنان خارجی از جمله همین مدافع بلغارستانی، دوباره مشکلات جدی را مانند قضیه بویان نایندنوف و پروپییچ برای این باشگاه به وجود خواهد آورد و پرداخت نکردن هیچکدام از قسط‌های بودوروف، او را به جدیدترین دردسر آبی‌ها تبدیل خواهد کرد.

مدافع بلغاری نیز بارها از مدیران باشگاه استقلال درخواست کرده تا مطالباتش را بدهند و او هم به صف ناراضی‌های خارجی این باشگاه یعنی شیخ دیاباته و هرویه میلیچ اضافه شده است. مشکلات مالی آبی‌ها در چند ماه اخیر باعث لرزان شدن میز ریاست این باشگاه شده است و بدهی زیاد و ناتوانی در تامین منابع مالی سبب شده تا هر مدیری خیلی نتواند در استقلال دوام بیاورد. حالا احمد سعادتمند فرصت کمی دارد تا ضمن تامین منابع مالی، خارجی‌های خود مثل بودوروف را راضی کند تا شکایت نکنند و اگر قرار به جدایی باشد، با توافقی ۲ طرفه این کار صورت بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=43849

ثبت نظر

-