فلج سحر جعفری جوزانی و اشتباه فاجعه آمیز پزشکی /فیلم

  • کد خبر : 438369
  • 19 تیر 1400 - 15:00
فلج سحر جعفری جوزانی و اشتباه فاجعه آمیز پزشکی /فیلم

نیوز: فاجعه پزشکی و فلج شدن صورت سحر جعفری جوزانی. سحر جعفری جوزانی یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون کشورمان مدتی است که دچار یکی از اشتباهات فاجعه آمیز یکی از پزشکان شده و سلامتی خود را از دست داده است. او برای صحبت کردن مجبور است که فک خود را با دستانش نگه دارد.

سحر جعفری جوزانی

جزئیات اتفاق دردناک برای سحر جعفری جوزانی از زبان خودش

درباره فلج شدن صورت سحر جعفری، او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود گفت:

ببینید دوستان من خیلی تاکید می کنم که به غیر از معرفی کتاب و فیلم های خوب و … آدم نباید همه چیز را همیشه سانسور کند. در انتخاب پزشک با توجه به پیشرفت همه چیز برای هر موردی تحقیق بسیاری کنید و از آدم هایی که نزد آنها رفته اند پرس و جو کنند.

من تمام قد در برابر پزشکان ایرانی می ایستم و افتخار می کنم که ایرانی هستند به همون اندازه پزشکانی بی وجدان داریم که فقط به فکر پول و منافع خود هستند که متاسفانه من دوبار به آنها برخورد کردم که یکی از آنها مربوط به الان است.

سحر جعفری جوزانی و پدرش

دندانهای عقل من نهفته بوده و سالها قبل دکتر خیلی خوبی به من پیشنهاد کرد که چون دندانهای عقل من با اعصاب درگیر است نکشیدن آنها بهتر از کشیدن می باشد اما در این مدت هر چند وقت یکبار درد داشتم.

یکی از عزیزان، یک پزشک متخصص فک و صورت به من معرفی کرد.

من و پدرم به همراه یکی از به مطب مراجعه کرده و یک عکس OPG خواستند که من گفتم حتما یک عکس رنگی هم خواهند خواست چرا که در عکس سیاه و سفید میزان درگیری دندان با عصب زیاد واضح نیست.

ایشون با نگاه به عکس با اعتماد به نفس کامل گفتند که من دچار اسپاسم شدید بوده و هیچ ارتباطی به دندان عقل او ندارد. احتمالا هنگام خواب دندانهای خود را روی هم می فشارید و باید همین الان بوتاکس داخل فک شما تزریق کنم.

دکتر به داخل فک و در جاهایی که دندان عقل رشد می کند شروع به تزریق بوتاکس کردند.

پدرم به دکتر تاکید داشت که من دخترم را برای یک مصاحبه طی روزهای آینده مقابل دوربین خواهم برد و دکتر گفت که هیچ تغییری در صورت و تکلم بیمار به وجود نخواهد آمد.

>>>بیشتر بخوانید:

شهر شطرنجی سحر جعفری جوزانی + تصویر

سحر جعفری جوزانی

 

من هم قبل از تزریق بوتاکس با دکتر دیگری تماس گرفته و به دلیل ترس از تزریق بوتاکس با او مشورت کردم و ایشان گفتند که هیچ اشکالی ندارد اما باید دوز بوتاکس به اندازه بوده و در جای مناسبی تزریق شود.

دکتر بعد از تزریق بوتاکس به دندان عقل، در قسمت های دیگر فک من و دندانهای جلویی نیز بوتاکس تزریق کردندو سپس بوتاکس را به فک پائین و استخوان آن زده و گفت که گردنتان نیز مدتی دیگر درد خواهد کرد و باید به گردن نیز تزریق کنم که من اجازه ندادم و گفتم همین مقدار کافیست و به منزل بازگشتیم.

روز اول چیزی مشخص نبود اما دو روز بعد صورتم کج شده و حالت افتادگی پیدا کرد به طوری که من وقتی دست خود را از زیر فک برمی دارم فک من می افتد و به صورت فلج در می آید.

با مطب دکتر تماس گرفته و با منشی ایشان صحبت کردم و اتفاق را توضیح دادم. منشی گفت که تشریف بیاورید تا سمت دیگر فک شما رو دوباره تزریق کنیم تا درست شود.

یعنی کدام دیوانه ای طرف دیگه فک خودش رو می ده تا دوباره فلج کنند. مادرم با تحقیق در این مورد فهمید افرادی که این اتفاق برای آنها رخ می دهد چون این سمت صورت به یک سری اعصاب صورت مربوط می شود دچار بیماری ولز شده اند. ولز بیماری خطرناکی است.

مشکل دوبینی سحر جعفری جوزانی

دوستان من دو سال قبل توسط پزشکی، دچار دوبینی شدم. چشم من مشکل داشت و با مراجعه به پزشک دچار مشکل دو بینی نیز شد. تا مدتها با عینک آفتابی به بالای پشت بام می رفتم تا شما متوجه مشکل من نشوید چرا که چشم من باند پیچی شده بود و من با یک چشم می دیدم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=438369

ثبت نظر

-