کنعانی‌زادگان: جام قهرمانی را مثل «ژول ریمه» باید به ما بدهند!

  • کد خبر : 43813
  • 30 فروردین 1399 - 2:37
کنعانی‌زادگان: جام قهرمانی را مثل «ژول ریمه» باید به ما بدهند!

کنعانی‌زادگان: جام قهرمانی را مثل «ژول ریمه» باید به ما بدهند!نیوز/مهدی یکتا؛ این روز‌ها لیگ برتر تعطیل است و بازیکنان هم در بلاتکلیفی به سر می‌برند. بازیکنان پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیستند و…، اما قرمزپوشان اغلب دوست دارند بازی‌ها برگزار شود و چهارمین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرند.  یکی از این بازیکنان محمدحسین کنعانی‌زادگان است که مصاحبه جالبی با ما انجام داد:

حسین‌جان خوبی؟ چه خبر؟
سلامت باشید، الان در ماشین خودم و در حال سفر به خوزستان هستم. البته تست دادم و مشکل خاصی ندارم. با رعایت کامل نکات بهداشتی می‌خواهم سری به خانواده‌ام بزنم که دلم برای آن‌ها یک ذره شده است.

فکر می‌کنی بازی‌های این فصل برگزار شود یا نه؟
باور کنید همه سردرگم و بلاتکلیف هستیم. یک روز می‌گویند از اواسط اردیبهشت و فردایش از اوایل خرداد برای شروع مجدد بازی‌ها صحبت می‌کنند. واقعاً ما نمی‌دانیم چه خبر است؟

سیدجلال حسینی، اما پیشنهاد داده بازی‌ها با نظارت ویژه پزشکی برگزار شود، نظر تو چیست؟
حرف درستی آقاسید زده است. به هر حال ما زحمت کشیدیم و تا به حال امتیازات را کسب کردیم. ضمن آنکه فراموش نباید کرد که پرسپولیس با همه حریفان اصلی خودش بازی کرده است و لغو این رقابت‌ها اجحاف به تیم ماست. در ضمن تکلیف سهمیه آسیایی و تیم‌های پایین جدولی یا صعود‌کننده از لیگ دسته اول هم نامشخص است. البته حتماً بنویسید برای ما هم اولویت سلامتی است، اما به قول کاپیتان پرسپولیس با نظارت ویژه پزشکی می‌شود بازی‌ها را برگزار کرد.

بازی‌ها برگزار شود فکر می‌کنی ۱۰۰ درصد پرسپولیس قهرمان شود؟ اخیراً برخی از رقیبان شما مدعی شده‌اند با فاصله ۱۰ امتیازی آن هم در فاصله ۹ هفته مانده به پایان رقابت‌ها نمی‌توان گفت حتماً پرسپولیس قهرمان می‌شود.
ببینید پرسپولیس یک ماشین جنگی است که طی سه سال گذشته قهرمان لیگ برتر شده. تیمی که حریف ندارد و در ۹ هفته آینده شما بگویید بازی‌های ما سنگین‌تر است یا رقیبان پرسپولیس؟! حریفان اصلی ما باید با یکدیگر بازی کنند در حالی که ما با تیم‌های بالای جدولی مسابقه دادیم و با احترامی که برای همه تیم‌ها قائلم باید بگویم رقابت‌های آسان‌تری پیش رو داریم. نمی‌دانم دوستان چرا این حرف‌ها را می‌زنند، اما شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی پرسپولیس است.

یعنی تو هم معتقدی باید جام قهرمانی را به پرسپولیس بدهند؟
جام که متعلق به پرسپولیس است. پرسپولیس همیشه قهرمان بوده و هست. اصلاً من یک چیزی بگویم؟

بگو؟
شما بهتر از من می‌دانید کاپ «ژول ریمه» را در سال ۱۹۷۰ به تیم رؤیایی برزیل دادند، چون سه بار توانسته بود قهرمان جام جهانی یا همان ژول ریمه سابق شود. حالا من فکر می‌کنم کاپ قهرمانی لیگ برتر را هم مثل ژول ریمه باید برای همیشه به پرسپولیس داد، چون این پرسپولیس رقیب ندارد.

خیلی مطمئن حرف می‌زنی؟
باید از نزدیک با این پرسپولیس زندگی کرد. همبازیانم فوق العاده هستند و فقط از قهرمانی حرف می‌زنند. تمرین و مسابقه هم فرقی نمی‌کند و مثل قهرمان کار می‌کنند.

مشابه همین حرف‌ها را یحیی گل‌محمدی می‌زد!
آقایحیی انسان و سرمربی خیلی باهوشی است. وقتی او با ما صحبت می‌کند، متوجه می‌شویم که چرا به پرسپولیس آمده است. آقای گل‌محمدی می‌داند چطور باعث پیشرفت تیم‌هایی که هدایت‌شان را بر عهده دارد، شود. او با خود نگاهی جدید به فوتبال آورده و مثل خودمان فوتبالیست بوده است. فوتبالیستی که در جام جهانی گل زده و تفاوت‌ها را احساس می‌کند.

سیدجلال هم می‌گفت بازیکنان پرسپولیس در تمرینات مثل مسابقات جدی کار می‌کنند، تکل می‌زنند و سر یک توپ لو دادن داد و بیداد راه می‌اندازند!
بله، این تفاوت‌های یک تیم قهرمان یا ماشین جنگی است که هوادارانش هم حامی بزرگ آن هستند. در حال حاضر هواداران پرسپولیس مرتب از ما در خصوص سرنوشت لیگ می‌پرسند. آن‌ها سه سال گذشته را دیده‌اند و می‌دانند لایق‌ترین تیم برای قهرمانی است و باید تکلیف لیگ نوزدهم نیز روشن شود. خیلی‌ها دوست دارند لیگ بدون معرفی قهرمان تمام شود، چون مطمئن هستند نمی‌توانند به پرسپولیس برسند!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=43813

ثبت نظر

-