کنعانی زادگان محروم شد

  • کد خبر : 437800
  • 15 تیر 1400 - 8:30
کنعانی زادگان محروم شد

نیوز: به نظر می رسد محمد حسین کنعانی زادگان مدافع باشگاه پرسپولیس با محرومیت مواجه شود. انتشار ویدیویی از محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع باشگاه پرسپولیس، که در آن از الفاظ ناشایستی خطاب به استقلالی‌ها استفاده می‌کند دردسرساز شده است. هواداران استقلال به شدت خواهان آن هستند که مسئولان کمیته اخلاق با این بازیکن برخورد کنند و از طرفی پرسپولیسی‌ها هم می‌گویند اگر قرار به برخورد است چرا هنوز محرومیتی برای بازیکنان استقلال که هواداران خودی را در فرودگاه کتک زده اند صادر نشده است.

در این میان البته کنعانی زادگان هم صحبت کرده و گفته که با صداگذاری روی ویدیوی مربوطه به دنبال حاشیه سازی هستند وگرنه او به همه هواداران فوتبال احترام می‌گذارد. با وجود چنین توضیحی، اما او باید بعد از بازی با فولاد که قرار است امروز برگزار شود به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برود.

پرسپولیسی‌ها حالا نگران این هستند که نکند مدافع ثابت تیمشان با محرومیتی چندجلسه‌ای روبرو شود و دربی را از دست بدهد. پرسپولیس بعد از فولاد به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بعد هم باید در دربی جام حذفی با استقلال بازی کند. به گزارش فرارو، در رابطه با محرومیت کنعانی زادگان، اما به نظر نمی‌رسد چندان سنگین باشد. آنطور که از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد گویا کمیته اخلاق محرومیتی یک جلسه‌ای به همراه مبلغی به عنوان جریمه درنظر گرفته است.

>>>بیشتر بخوانید:

باشگاه استقلال بخاطر این فیلم، از کنعانی‌زادگان شکایت کرد!

اگر چنین شود یعنی کنعانی زادگان دیدار برابر آلومینیوم اراک را از دست می‌دهد، ولی در دربی می‌تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=437800

برچسب ها

ثبت نظر

-