12شیوه ساده و جذاب برای تزیین گلدان در خانه

  • کد خبر : 437448
  • 20 تیر 1400 - 11:50
12شیوه ساده و جذاب برای تزیین گلدان در خانه

نیوز: با ایده هایی جالب و وسایلی ساده مانند رنگ آمیزی گلدان، می‌توانید گلدان های سفالی خود را تزیین کنید. می توانید خودتان دست به کار شوید. حتماً در خانه گلهای زیبایی دارید که از ظاهر گلدان آن راضی نیستید. وقتی که قرار باشد گل ها داخل گلدان های سفالی قرار گیرند بهتر است آنها را با بهترین روش تزیین کنید زیرا زیبایی گل ها را چند برابر می کند و زیبایی دکوراسیون خانه شما رویایی می شود.

کمی حوصله کنید، کمی خلاق باشید، کمی صبور باشید!

می توانید بهترین ها را بسازید؛ شما منحصر به فردید و می توانید بهترین ایده را برای خود داشته باشید تا بتوانید گلدان هایی زیبا طراحی کنید فقط کافی است که خودتان بخواهید و از ساده ترین وسایل و لوازم دورریختنی برای ساختن تزئین گلدان ها استفاده کنید.

به مقداری رنگ نیاز دارید؛

رنگ آمیزی گلدان با استفاده از رنگ سفید، این ایده یک ایده خلاقانه و در عین حال ساده است که می تواند به شما کمک کند. گلدان های سفالی خود را رنگ کنید، رنگ سفید می‌تواند ظاهر گلدان شما را بسیار شیک و مدرن سازد. وقتی که شما از رنگ سفید در کنار بدنه رسی گلدان و از رنگ سبز گیاهان داخل گلدان تان کنتراست خوبی را به وجود بیاورید سرزندگی و شادابی را به دکوراسیون خانه خود هدیه می دهید.

با وسایلی مثل پارچه گلدان های خود را تزیین کنید؛

مقداری پارچه طرح دار کمک می کند که ظاهر گلدان شما را بسیار شیک و خاص نماید. برای این کار از هنر دکوپاژ استفاده کنید و ظاهر گلدان تان را زیبا سازید.

می توانید گلدان خود را با وسایل ساده مثل رنگ طلایی تزیین کنید؛

رنگ طلایی از جمله رنگ هایی است که می تواند ظاهر گلدان شما را به یک گلدان لوکس و مدرن تبدیل کند، شما می توانید برای تزیین گلدان های خود از رنگ پایه ای با ترکیب طلایی استفاده کنید و زیبایی آن را چند برابر نمایید.

گلدان خود را با وسایل ساده مثل رنگ طلایی تزیین کنید

می توانید گلدان خود را با رنگ سیاه جلوه دهید؛

رنگ سیاه را روی گلدان نقاشی کنید و زیبایی آن را چند برابر کنید، این یک ایده بسیار خلاقانه با کاربرد زیاد است که می تواند گلدان های شیک و زیبا را برای شما بسازد.

پس از رنگ آمیزی گلدان، شما می توانید خیلی راحت نام گیاه را روی آن حک کنید و یا حتی اسم فردی که دوستش را دارید یا کودک خود را بنویسید و گلدان را روز تولد یا به عنوان هدیه به او عرضه کنید آن وقت ببینید که چقدر می توانید او را خوشحال کنید.

می توانید گلدان خود را با وسایل ساده مثل رنگ های پفی تزیین کنید؛

رنگ های پفی خیلی بامزه هستند شما آن ها را از فروشگاه ها و لوازم تحریر ها خریداری می کنید و با آن روی گلدان کار می کنید، حتی می توانید موقع کار کردن از کوچولوی نازنین تان نیز کمک بگیرید و ساعتی را با هم به خوشی بگذرانید.

رنگ پفی

می توانید گلدان خود را با وسایل ساده مانند رنگهای آبرنگ تزیین کنید؛

اگر دوست داشتید گلدان شما رنگ ملایم و دلنشین داشته باشد پیشنهاد می کنیم از آبرنگ استفاده کنید، برای رنگ کردن گلدان هایی که رنگی ملایم داشته باشد هرگز از رنگ صنعتی استفاده نکنید. رنگ های صنعتی مثل اسپری ها.
شما باید از آبرنگ یا گواش که بو یا عطر تیزی ندارند برای رنگ آمیزی گلدان خود استفاده کنید.

>>>بیشتر بخوانید:

فیلم آموزش کاردستی های خلاقانه با وسایل بازیافتی و دورریختنی

شما می توانید گلدان خود را با وسایل ساده مثل رنگ های اصلی رنگ آمیزی کنید؛

با استفاده از رنگهای اصلی می توانید طراحی ها و نقشه های خاص و بامزه های مثل راه راه یا مربع یا دایره های کوچک یا توپ های کوچک یا خال های کوچک ایجاد کنید و گلدان خود را به سادگی با خلاقانه ترین روش تزئین کنید.

12شیوه ساده و جذاب برای رنگ آمیزی گلدان در خانه

می توانید با روش‌های ساده و وسایل ساده مثل سنگ و پولک آماده کنید؛

شما می توانید با سنگ های ریز رنگی و با پولک ها، جلوه ای خاص به گلدان خود بدهید به گونه‌ای که با بقیه گلدان ها متفاوت باشد فقط لازم است به خرازی بروید و با یک شکل هندسی ساده طرح های مختلف را روی گلدان خود بکشید و بعد از داشتن آن گلدان در خانه لذت کافی را ببرید.

تزیین گلدان با پولک

 

می توانید گلدان خود را با وسایل ساده مثل نقاشی تزیین کنید؛

شما فقط با یک گواش و آبرنگ ساده می توانید گلدان خود را طراحی کنید به این گونه که شما آبرنگ را به فرزند خود بدهید و از او بخواهید هر نقاشی که دوست دارد یا هر طرح ساده ای که کودکانه است روی گلدان طراحی کند و زیبایی خاص آن را به نظاره بنشینید.

می توانید گلدان خود را با وسایل ساده مثل کنف طراحی کنید؛

کناف ها گلدان را بسیار زیبا می سازند. ایده های بسیار ساده و سریع و عالی است که شما بتوانید روی گلدان خود را با آن بپوشانید.

می توانید گلدان خود را با وسایل ساده ای مانند تور طراحی کرده و درست کنید؛

شما تورهای نخی حتماً در خانه دارید یا پارچه های قلاب بافی شده.
با پارچه های زیبایی که اضافه آمده و کنار گذاشته اید فقط کافیست کمی خلاق باشید خوب نگاه کنید، خوب ببینید و خوب عمل کنید!

تزیین گلدان با تور

می توانید گلدان خود را با وسایل ساده ای مانند رنگ های براق تزیین کنید.
شما با کمک رنگ های براق همچنین خلاقیت در رنگ آمیزی زیباترین لباس را بر تن گلدان خود بپوشانید و آن را مقابل دید میهمانان به عنوان دکوری زیبا قرار دهید. می بینید تزیین طراحی خلاقیت کار چندان سختی نیست فقط کمی صبر و حوصله می خواهد که مطمئناً از عهده همه برمی‌آید.
موفق باشید. .
گل ها رنگارنگ و جذاب هستند، اما گاهی اوقات گیاهانی که در آن قرار دارند می توانند کمی خسته کننده باشند. اگر می خواهید خانه یا باغ خود را رنگارنگ و زیبا کنید، گلدان های گل خود را با رنگ، دکوپاژ تزئین کنید. یک گلدان با رنگی زیبا می تواند باعث همخوانی دکور شنا شود و نشان دهنده شخصیت شما باشد!

گلدان گل خود را نقاشی کنید

گلدان گل خود را تمیز کنید. مهم نیست که گلدان گل شما چه جنسی باشد، مطمئن شوید مناطقی که می خواهید نقاشی کنید تمیز است. در صورت وجود گرد و غبار، از صابون و آب استفاده کنید. و با یک برس محکم تمیز کنید یک سطح صاف و تمیز به ماندگاری نقاشی شما کمک می کند.

نقاشی روی گلدان/ رنگ آمیزی گلدان

یک روز کامل بگذارید گلدان کاملا خشک شود. گلدان خود را کاملا تمیز کنید و بشویید.رنگ های اکریلیک را به رنگ دلخواه خود انتخاب کنید. می توانید از رنگ های دیگر هم استفاه کنید اما بهتر است از رنگ های اکریلیک استفاده کنید، زیرا اکریلیک خیلی زود خشک می شود و هنگام خشک شدن در برابر آب مقاومت می کند. این رنگ را می توانید روی گلدان های سفالی، پلاستیک و سرامیک کار کنید.

تا هنگامی که اکریلیک باشد از رنگ اسپری یا رنگ مایع استفاده نکنید. رنگآمیزی گلدان با اسپری گزینه ای سریعتر است، اما رنگ کردن دستی گلدان به شما کمک می کند که از برس استفاده کنید و طرحی دقیق را پیاده کنید.

اگر گلدان های شما برای خارج از خانه است و در محیط باز قرار می گیرند می توانید از رنگی استفاده کنید که در فضای باز و در برابر آب و هوا مقاومت داشته باشند.

بهترین گلدان ها را خودتان تزیین کنید

در دنیای ما بهترین و جذاب ترین آفریده های خداوند، گل های رنگارنگ هستند که واقعاً چشم نوازند و قدرت خالق را به نمایش می‌گذارند اما گاهی اوقات گل ها زیبا هستند ولی میزبان یعنی گلدان جذابیتی ندارد پس ما می توانیم با کمی تزیین گلدان را به زیبایی گلش بسازیم بهتر است که از دکوپاژ گلدان شروع کنیم. یک گلدان با رنگی زیبا می تواند با وسایل خانه شما همخوانی داشته باشد و این نشان دهنده شخصیت صاحب خانه است.

تزیین گلدان

گلدان را تمیز کرده و خوب بشویید و خشک کنید مهم نیست که گلدان چه جنسی دارد فقط مهم این است که قسمتی که می خواهیم نقاشی کنیم قشنگ تمیز شده باشد. اگر گرد و غبار نشسته می توانیم از مواد ضدعفونی کننده مانند صابون استفاده کنیم و با یک برس تمام سطح کثیف و آلوده را تمیز کنیم زیرا این باعث ماندگاری بهتر گلدان می شود. برای خشک کردن گلدان بهتر است به مدت ۲۴ ساعت گلدان را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود.

می توانید از رنگ های اکریلیک که دوست دارید استفاده کنید رنگ هایی که خودتان می پسندید.اکریلیک زود خشک می شود و هنگام خشک شدن در برابر آب مقاومت می کند رنگ هایی را می توان روی گلدان های سفالی سرامیکی یا پلاستیکی استفاده کرد که زود خراب نشود.
اگر می خواهید گلدان های خود را در بیرون خانه بگذارید و در هوای آزاد قرار دهید باید از رنگی استفاده کنید که در برابر هوای آزاد و شرایط جوی مقاومت کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=437448
  • نویسنده : نرگس قوامی

ثبت نظر

-