سلبریتی های هم جنسی که در زندگی واقعی با هم رابطه دارند!

  • کد خبر : 436519
  • 20 تیر 1400 - 10:43
سلبریتی های هم جنسی که در زندگی واقعی با هم رابطه دارند!

نیوز: همجنس‌گرایی به تمایل عاشقانه، تمایل جنسی، یا رفتار جنسی با اشخاص همجنس گفته می‌شود. همجنس‌گرایی در کنار دگرجنس‌گرایی و دوجنس‌گرایی، سه ردهٔ اصلی را در طیف گرایش‌های جنسی تشکیل می‌دهند. با سلبریتی های هم جنس گرا در این مطلب آشنا خواهید شد.

الن دی جنرس و پورشا دی راسی

سلبریتی های هم جنس گرا: الن و پورشا در حال حاضر مشهورترین زوج لزبین در هالیوود هستند. روابط آن ها به عنوان یک رابطه پر قدرت شناخته شده و سال های طولانی دوام داشته است. سال 2004 بود که آنها شروع به معاشرت کردند. پورشا به عنوان مدل و بازیگر کار می کرد ، در حالی که استندآپ می کرد. آنها پس از چهار سال با هم بودن ، در یک عروسی عمومی آن ها رابطه خود را آشکار کرده و هم را بوسیدند. آنها به عنوان یک نمونه برجسته از رابطه ای که مبتنی بر عشق است – و بدون توجه به جنسیت در نظر گرفته می شوند. الن به دلیل نقش فعالی که در حمایت از حقوق ال جی بی تی داشت ، مدال آزادی ریاست جمهوری را دریافت کرد. در همین حال ، پورشا کارهای خیر انجام می دهد. این زوج همچنین عاشق حیوانات هستند و با طرفداران حقوق حیوانات همکاری می کنند و مطمئناً الن و پورشا آزارشان حتی به مورچه هم نمی رسد.

سلبریتی های هم جنس گرا/الن دی جنرس و پورشا دی راسی

نیل پاتریک هریس و دیوید برتکا

ستاره های سریال های دهه نود ، نیل پاتریک هریس و سرآشپز دیوید برتکا توجه های زیادی را به خود جلب کرده اند. هر دو به نوبه خود آدم موفقی هستند. هریس یک بازیگر ، مجری و ستاره کارکشته برادوی است ، در حالی که برتکا در این حرفه دلباخته است و اکنون بر روی علاقه دیگرش یعنی آشپزی متمرکز است. اگرچه آن ها گاهی از رابطه با هم سرد شده و باز هم آشتی می کنند ولی هیچ وقت به رابطه خود افتخار نکرده اند. روابط آنها علی رغم اینکه مدتی با هم نامزد کرده بودند، در حد آگاهی مردم نبود. آنها 5 سال طولانی عشق خود را نسبت به یکدیگر مخفی نگه داشتند و تنها رابطه خود را در سال 2014 رسمی کردند. با این حال ، قبل از عروسی ، دوقلوهایی حاصل از عشق آن ها به دنیا امد.

 

سمیرا ویلی و لورن مورلی

لورن مورلی ، نویسنده ای سیاه پوست است ، در صحنه ای که نقش پوسی واشنگتن را بازی می کرد ، سمیرا ویلی را ملاقات کرد. از آن زمان ، رابطه این دو این دو جدایی ناپذیر بوده است. سرانجام این دو در اکتبر 2016 نامزد و یک سال بعد ازدواج کردند. مورلی قبلاً با مردی ازدواج کرده بود اما بعداً فهمید که همجنسگرا است در حالی که مشغول کار در مجموعه سریال “نارنجی مد جدید است” بود. او سرانجام طلاق گرفت و از آن زمان به بعد دیگر به گذشته نگاهای نینداخت.

سلبریتی های هم جنس گرا/سمیرا ویلی و لورن مورلی

جودی فاستر و الكساندرا هدیسون

وقتی جودی فاستر با دیوید لترمن به برنامه آخر شب به عنوان مهمان دعوت شده بود، مجری برنامه با کمال احترام به جنسیت فاستر اشاره کرد و گفت چقدر ناراحت کننده است که او هرگز نمی تواند با یک مرد باشد. با این حال ، جودی فاستر فکر دیگری نمی کند زیرا با الکساندرا هدیسون – یک کارگردان ، هنرمند و معلم – ازدواج کرده است و احساس خوشبختی می کند. در همین حال ، فاستر به عنوان یکی از “بهترین بازیگران زن” این نسل در نظر گرفته می شود. هدیسون قبلا دوست دختر الن دی جنرس بود. فاستر و هدیسون یک سال پس از ملاقات با یکدیگر در سال 2014 ازدواج کردند. فاستر از رابطه با شریک قبلی خود سیدنی برنارد دو فرزند دارد. گفته می شود پسر بزرگ او مشغول حرفه بازیگری است در حالی که فرزند دومش ترجیح می دهد از کانون توجهات دور باشد.

جودی فاستر و الكساندرا هدیسون

کارا دلوین و آنی کلارک

کارا دلوین وارد دنیای مدلینگ شد و ناخواسته توجه همه ی بینندگان را به خود جلب کرد. با این حال ، او تصمیم گرفت که راهی متفاوت را دنبال کند. او یک بار اعلام کرد که همیشه می خواست مشهور و مرکز توجه باشد. حالا که هم که بازیگری می کند ، ممکن است به آرزویش نزدیک تر شود. او با آنی کلارک ، موسیقیدانی که نام سنت وینسنت را نیز دارد ، رابطه داشته است. وقتی روابط آنها علنی شد ، تقریباً در همه ی شبکه های اجتماعی شور و هیجان برپا شد. خوشبختانه ، سرانجام هیجان و شور و غوغای سرسام آور آن ها از بین رفت و دلیل آن این بود که در سال 2016 دلوین، کلارک را ترک کرد.

کارا دلوین و آنی کلارک

مایکل سام و ویتو کامیسانو

بسیاری از مردم شاهد ابراز احساسات یک بازیکن NFL نبودند. اما مایکل سام وقتی که ویتو کاممیسانو ، دوست پسرش را در تلویزیون زنده بوسید ، به آنچه دیگران فکر می کردند اهمیت نداد. ظاهراً ، سام از اعزام به NFL بسیار خوشحال بود و نمی توانست احساسات خود را کنترل کند. کامیسانو فارغ التحصیل دانشگاه میسوری است. دو ماه از شروع قرار گذاشتن هایشان گذشته بود  که تصمیم گرفتند در ژانویه 2015 به طور علنی عشق خود را به یکدیگر اعلام کنند. متأسفانه پنج ماه بعد ، این زوج به رابطه خود پایان دادند.

>>>بیشتر بخوانید:

هوموفوبیا چیست؟/ همجنس‌گراهراسی/تاثیر آن بر جوامع

سارا پالسون و هلند تیلور

سلبریتی های هم جنس گرا:  درست زمانی که فکر می کنید همه ی خبرهای عجیب را شنیده اید، رابطه ای به وجود می آید که قطعاً تیتر کل روزنامه ها می شود. سارا پاولسون بازیگر 42 ساله با بازیگر نقش مادر شخصیت چارلی شین در طنز فیلم” دو مرد و نصفی” –  هالند تیلور 74 ساله رابطه دارد. اگرچه برخی ممکن است با این خبر از تعجب دهانشان باز بماند ، اما این دو نتوانستند بیشتر از این جلوی احساسات خود را بگیرند. چرا رابطه آنها متفاوت از رابطه دختر بیست ساله ایست که با مردی 30 سال بزرگتر از خودش ازدواج می کند؟ بالاخره سن فقط یک عدد است ، همانطور که این زوج ثابت کرده اند!

سارا پالسون و هلند تیلور

جنا لیون و کورتنی کرنگی

جنا لیونز ، طراح مد و تاجر ، 9 سال با هنرمند وینسنت مازو زندگی مشترک داشت ولی پس از آن تصمیم گرفت صفحه را برگرداند و با کورتنی کرنگی – خواهر شریک تجاری جواهر فروشی اش (فیلیپ کرنگی) – رابطه برقرار کند. رابطه لیون و کرنگی از سال 2011 شروع شد. متأسفانه ، علی رغم شباهت ها و تفاهم های بسیارشان، سرانجام این دو در سال 2017 از هم جدا شدند. لیونز 49 ساله بود و کرنگی 44 ساله بود که رابطه شان به پایان رسید.

کندرل بومن و آنتونی وین

به نظر می رسد پیوند آنتونی وین و کندرل بومن در آسمان ها بسته شده است. وین یک ستاره برادوی است که اولین بار در سال 2011 از طریق نمایش موزیکال شناخته شد. عنوان رسمی بومن نیز فعلا مشاور و در کار سلبریتی هاست. وقتی این دو به هم پیوستند ، به نیرویی تبدیل شدند که هرکسی با کمال میل روی ان ها حساب باز می کرد. این دو نفر از نظر فنی مشغول کار برای یک موزیک موفق بودند که وین به عنوان هنرمند فعالیت داشت در حالی که بومن مدیر نمایش و طراح لباس بود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=436519
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.domesticatedcompanion.com/love-is-in-the-air-the-partners-of-famous-lgbt-entertainers/10/?xcmg=1

ثبت نظر

-