خبرنگاران محیط زیست خبرگزاری های نیوز و ایسنا در پی واژگونی اتوبوس متاسفانه جان خود را از دست دادند. امروز مراسم خاکسپاری این عزیزان در بهشت زهرا (س) برگزار می شود.

بهشت زهرای تهران ، مراسم خاکسپاری مرحومه مهشاد کریمی و  ریحانه یاسینی، ساعت ۹ صبح امروز در قطعه ۲۵۵ بهشت زهرا تهران که به نام قطعه نام‌آوران نام‌گذاری شده است، برگزار شد.

 

تصویر زیر از مراسم خاکسپاری ریحانه یاسینی است. امروز جمعی از اعضای خانواده داغدار مرحومه ریحانه یاسینی با گریه و زاری در محل خاکسپاری او حضور یافتند. زنان با ریختن گلبرگ بر روی خاک یاسینی ضجه می زدند ” ای گل پر پر شده…” . در میان جمعیت یکی از زنان فریاد می کشد “قربان صدایت بروم عمه” و همه از فوت مظلومانه این خبرنگار ناراحت هستند.

در میان خاکسپاری مرحومه یاسینی، مادر او که بی تابی می کند، فریاد می کشد “گِل به سر شدم” و از دیگران می خواهد تا از اطراف او کنار بروند. خواهر مرحومه یاسینی نیز که از کشته شدن خواهرش نارحت است صحبت هایی می کند.

مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی /خاکسپاری

همزمان مراسم خاکسپاری مرحومه مهشاد کریمی نیز تنها چند متر با محل خاکسپاری همکارش مرحومه ریحانه یاسینی برگزار شد. در میان خانواده و همکاران این دو خبرنگار، خبرنگارانی از رسانه های مختلف حضور یافتند.