روشهای اعدام وحشیانه رهبر کره شمالی “کیم جونگ “

  • کد خبر : 436100
  • 30 تیر 1400 - 14:47
روشهای اعدام وحشیانه رهبر کره شمالی “کیم جونگ “

نیوز: کیم جونگ اون ستمگر، رهبر کره شمالی مدتهاست که مظنون به دستور روشهای اعدام وحشیانه کسانی است که با او مخالفت کرده اند. این ماه گزارش ها حاکی از آن بود که وی یکی از ژنرال های خود را به اتهام برنامه ریزی برای کودتا به درون تانک گوشتخوار انداخت.

به گفته منابع، ژنرال ناشناس دست و تنه خود را قبل از پرتاب با چاقو برش داده بود. تصور می شود که کیم جونگ اون از فیلم جیمز باند در سال ۱۹۷۷ به نام “جاسوسی که من را دوست داشت” روش قتل را الهام گرفته است که در آن شرور هلگا برانت به عنوان مجازات توسط تانک پیرانا بلعیده می شود.

به گفته دکتر جان همینگ که در مورد امور مربوط به آسیا به وزارت امور خارجه انگلستان و وزارت دفاع تحقیق می کند، روشهای اعدام وحشیانه،رهبر کیم دیکتاتور اغلب از فیلم های هالیوود الهام گرفته می شود.وی به دیکتاتورهای ستمگری مانند کیم گفت که پاکسازی “تمرینی ضروری” برای حفظ قدرت بی رحمانه آنها هستند.

از زمان روی کار آمدن کیم جونگ در سال ۲۰۱۱ او متهم به توهین به مردم با استفاده از روشهای بسیار آزار دهنده شده است. میرر آنلاین برخی از روشهای اعدام وحشیانه را که علیه دشمنان وی به کار گرفته است، آشکار کرد:

منفجر کردن افراد توسط اسلحه های ضد هوایی

محافظ هی یون لیم گفت در سال ۲۰۱۷ مجبور شد یک گروه ۱۱ نفره از موسیقیدانان را تماشا کند که توسط اسلحه های ضد هوایی در یک استادیوم فوتبال اعدام شدند. وی ادعا می کند پس از اینکه اعضای بدنشان با اسلحه مورد هدف قرار گرفتند، توسط تانک ها له شدند و بین رفتند. این تیم به ساخت یک فیلم پورنوگرافی متهم شده بودند.

وی گفت: “یک اسلحه شلیک شد، سر و صدای زیادی به پا شده بود، کاملاً وحشتناک بود و اسلحه ها یکی پس از دیگری شلیک شدند. نوازندگان هر بار که اسلحه به سمت آنها شلیک می شد فقط ناپدید می شدند. بدن آنها خرد شده، کاملاً از بین می رفتند، خون و قطعه های بدن آن ها به همه جا پرواز می کردند.

روشهای اعدام وحشیانه رهبر کره شمالی

و بعد از آن تانکهای نظامی به آنجا منتقل شدند و آنها از روی زمینی که بقایای موسیقی دانان در آنجا بود عبور کردند. ”

به نظر می رسد تصاویر ماهواره ای ایالات متحده در سال ۲۰۱۴ به ادعاهای خانم یئون لیم اعتبار می بخشد. این تصاویر شش مسلسل ضد هوایی ساخت شوروی را نشان می داد که به تعدادی از افراد در فاصله ۱۰۰ فوت شلیک می کردند.

از جنایت های دیگر او این بود که فرمانده دفاعی در سال ۲۰۱۵ با شلیک ضدهوایی به دلیل خواب رفتن در یک رویداد نظامی به قتل رسید
گفته می شود صدها مقام دولتی این صحنه ناخوشایند را تماشا می کردند.

مرگ توسط تیم شلیک و تغذیه توسط سگها

کیم جونگ اون متهم شده است که بسیاری از مقامات خود را با هدف شلیک به قتل رسانده است. در آوریل سال جاری گفته می شود که پس از قطع مذاکرات کیم و ترامپ در ویتنام که بدون هیچ قراردادی به پایلن رسید، چهار مقام از وزارت خارجه این کشور توسط یک تیرانداز در پیونگ یانگ کشته شده اند.

طبق آژانس مطبوعاتی ژاپن، کره شمالی چهار مقام را متهم کرده بود که قبل از نشست هانوی اطلاعات را به آمریکا فروخته اند و باعث شکست آن ها شده اند. عموی کیم جونگ اون یکی از آن ها بود. عموی کیم، جانگ سانگ تائک به عنوان دومین شخصیت قدرتمند کره شمالی شناخته می شود. او همچنین با عمه کیم ازدواج کرده است.

پس از محاکمه نمایش نظامی، عمو جانگ در دسامبر سال ۲۰۱۳ به دستور کیم توسط تیم تیراندازی اعدام شد. او به یک سری اتهامات از جمله خیانت و فساد متهم شد.
همچنین ادعا شد که او “سبک زندگی منحط سرمایه داری” را دنبال می کرد، ۳ میلیون پوند در سال ۲۰۰۹ در یک کازینوی خارجی به هدر داد، و اینکه او در اختلاف بر سر یک موزاییک کاشی به احترام پدران بنیانگذار کره شمالی کمونیست درگیر شده بود. گفته می شود بدن وی توسط سگهای گرسنه خورده شده است، اگرچه بعداً این گزارش مورد تردید قرار گرفت.

روشهای اعدام وحشیانه

مسمومیت

طبق گزارش های رسمی، همسر جانگ سونگ تائک کیم کیونگ هوی و عمه کیم جونگ اون در نوامبر سال ۲۰۱۴ در سن ۶۸ سالگی بر اثر سکته مغزی در حین مشاجره در مورد اعدام همسرش در ماه مه سال ۲۰۱۴ درگذشت. اما یك پناهنده ادعا كرد كه كیم پس از آنكه از نحوه كشته شدن همسرش شكایت كرد، دستور مسمومیت وی را صادر كرد و سپس دستور داد هفت نفر از اعضای خانواده جونگ را اعدام كنند.

همراه با مرگ این خانم، کیم دستور داد که بقیه اعضای خانواده او که حدود هفت نفر می باشند را به قتل برسانند.

>>>بیشتر بخوانید:

قطار لذت رهبر کره شمالی پر از “باکره های قد بلند و زیبا”

قتل عام توسط پرتاب شعله

روشهای اعدام وحشیانه؛ گفته می شود مقام ارشد در سال ۲۰۱۴ با پرتاب شعله کشته شد. گفته می شود که او سنگ هون، معاون وزیر در وزارت امنیت عمومی می باشد که در سال ۲۰۱۴ اعدام شده است زیرا وی برای کمک به حفاظت از معاملات تجاری خود از دستورات جانگ سونگ تائک برای تبدیل وزارت به یک بخش امنیت شخصی پیروی کرده بود.

كانگ چول هوان، یك پناهنده كره شمالی با تأیید گزارش های مرگ سان هون گفت: “كیم جونگ شخصاً از او متنفر بود بنابراین شخصاً دستور داد او را توسط شعله افكن اعدام كنند.

مسمومیت در فرودگاه

کیم جونگ در فرودگاه بین المللی کوالالامپار در مالزی بر اثر سکته درگذشت. در حالی که مرگ او رسماً به عنوان یک ترور قلمداد می شود، بسیاری تصور می کنند که این یک اعدام در ملا عام بود.

اعتقاد بر این است که مرگ وی توسط برادر ناتنی اش کیم جونگ اون صورت گرفته است، هرچند این موضوع ثابت نشد. چهار مظنون کره شمالی بلافاصله پس از ترور از فرودگاه گریختند و بدون دستگیری کره را ترک کردند

دو زن، شاهزاده پلیبوی را با آغشته کردن صورت وی با عامل عصبی VX به قتل رساندند. عامل عصبی VX، کشنده ترین سلاح شیمیایی شناخته شده برای انسان است. آن دو زن همچنین به تبانی با کره شمالی متهم شدند.

آنها ادعا کردند فکر می کردند که این قتل بخشی از یک شوخی تلویزیونی می باشد. اوایل سال جاری یکی از این زنان از زندان آزاد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=436100
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : Mirror.co.uk.com

ثبت نظر

-