قایدی شأن پیراهن استقلال را رعایت نمی‌کند!

  • کد خبر : 435572
  • 30 خرداد 1400 - 10:57
قایدی شأن پیراهن استقلال را رعایت نمی‌کند!

مهدی قایدی یکی از جوانان با استعداد تیم استقلال است.آقای قایدی! پس شأن پیراهن استقلال چه می‌شود؟مهدی قایدی به زور از مربیان استقلال مرخصی نگرفت اما به هرحال در بدترین زمان ممکن قبل از یک بازی حساس مرخصی گرفت و بدتر این که در تمرین شنبه تیمش هم شرکت نکرد.

بارها و بارها از توان، هوش و استعداد بی نظیر مهدی قایدی تعریف و تمجید کردیم به طوری که حتی برخی از هواداران استقلال به ما گفتند زیاد از این بازیکن با استعداد تعریف نکنید! اینبار اما باید از کادر فنی استقلال پرسید دلیل مرخصی دادن شما به قایدی آن هم در حالی که دیاباته هم به تهران برنگشته بود، چیست؟

مهدی قایدی

اگر قایدی شأن پیراهن استقلال را رعایت نمی‌کند، شما چه دلیلی برای مرخصی دادن به او داشتید و حالا که مرخصی سه روزه اش از 4 روز هم بیشتر طول کشیده، چطور می‌خواهید مقابل پدیده مشهد به او بازی بدهید؟

>>>بیشتر بخوانید:

مهدی قایدی به همسرم قول داده بود که به پرسپولیسی‌ها لایی بزند!

در این که قایدی از نظر فنی یک بازیکن مستعد و آینده دار است، شکی نیست اما بهرحال این انتظار از او که حالا یک بازیکن ملی محسوب می‌شود، می‌رود که قدر پیراهن تیم بزرگ استقلال را بیشتر بداند و حداقل اگر مرخصی می‌گیرد، به موقع برگردد. حالا بماند که مرخصی گرفتن هم زمان و قواعد خاص خود را دارد و شاید اگر بازیکن دیگری در شرایط مشابه قایدی مرخصی می‌خواست با درخواستش موافقت نمی‌شد.

شاید هم قایدی از بازی با پدیده مشهد محروم است و فقط خودش و کادر فنی استقلال از این موضوع باخبرند!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=435572

برچسب ها

ثبت نظر

-