ضرر ۴ میلیارد دلاری کوکاکولا به خاطر حرکت رونالدو + فیلم

  • کد خبر : 434922
  • 26 خرداد 1400 - 20:49
ضرر ۴ میلیارد دلاری کوکاکولا به خاطر حرکت رونالدو + فیلم

کریس رونالدو در نشست خبری، نوشابه کوکاکولا را برداشت و آب رو نشان داد، با همین حرکت سهام کوکاکولا بیش از ۴ میلیارد دلار سقوط کرد،کریستیانو رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی قبل بازی تیم ملی پرتغال با مجارستان وقتی نوشابه کوکاکولا به جای آب را روی میزش دید ناراحت شد و آن را کنار گذاشت.

 

ضرر کوکاکولا با حرکت رونالدو

او به هنگام نشستن بر روی صندلی، نوشابه کوکاکولا را برداشت و به مخاطبان حاضر در جلسه گفت:‌ آب بنوشید.رونالدو یکی از مخالفان استفاده از نوشابه و غذاهای فراوری شده است و بارها این مسئله را عنوان کرده است. او در سال ۲۰۲۰ در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد که پسرش نوشابه کوکاکولا مصرف می‌کند و او از این بابت بسیار ناراحت است.

حرکت کریستیانو رونالدو در نشست خبری قبل از دیدار برابر مجارستان که نوشابه کوکاکولا را کنار زد و توصیه کرد آب بخورید، باعث ضرر میلیاردی شرکت کوکاکولا شد.
سهام این شرکت از ۲۴۲ میلیارددلار به ۲۳۸ میلیارد دلار رسید تا یک حرکت فوق ستاره پرتغالی، چنین تاثیری روی سهام شرکت داشته باشد که خود یکی از اسپانسرهای یورو ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.

زندگی عاشقانه رونالدو / روزهای رمانتیک کریس

کریستیانو گفت: ما خواهیم دید که پسرم یک روز بازیکن فوق العاده ای خواهد شد ولی در حال حاضر او بهترین نیست زیرا کوکاکولا می‌نوشد و سیب زمینی سرخ کرده می‌خورد. او می‌داند که من از این چیزها بدم می‌آید ولی باز هم انجام می‌دهد.

زندگی عاشقانه رونالدو / روزهای رمانتیک کریس

البته رژیم غذایی رونالدو همیشه زبانزد دنیا بوده و هست و همه می‌دانند او به دلیل استفاده از غذاهای مناسب و تمرین‌های دقیق توانسته به این آمادگی بدنی کم‌نظیر دست یابد. رونالدو در سن ۳۶ سالگی یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و هنوز هم برای یوونتوس و پرتغال می درخشد. او امیدوار است در این یورو با اینکه در گروه سختی قرار گرفته ولی برای قهرمانی تلاش کند.

سهام کوکاکولا

ریزش سهام کوکاکولا

این حرکت او با تمجید رسانه های دنیا روبه‌رو شد و بسیاری این کنش رونالدو را کاری فوق العاده خواندند.

فیلم حرکتی که باعث ریزش سهام کوکاکولا شد:

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=434922

ثبت نظر

-