فیلم خواستگاری از مریم فلاح نژاد نابغه شطرنج توسط قهرمان جهان/ شایعه یا واقعیت

  • کد خبر : 434825
  • 26 خرداد 1400 - 11:17
فیلم خواستگاری از مریم فلاح نژاد نابغه شطرنج توسط قهرمان جهان/ شایعه یا واقعیت
فیلم خواستگاری از مریم فلاح نژاد که یکی از نوابغ شطرنج ایرانی و متولد سال ۱۳۷۴ میباشد. شایعه ای که چند روز گذشته در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخته است. در ادامه با بیوگرافی خانم فلاح- نژاد و ماجرای ازدواجش با ما همراه باشید. مریم فلاح نژاد یکی از نوابغ شطرنج ایران و جهان می باشد که در سال ۱۳۷۴ در تهران متولد شده است.

بر اساس گفته های خانم شادی پریدر استاد بزرگ شطرنج ایران:

بازیکنی به نام مریم فلاح نژاد به عنوان شطرنج باز وجود ندارد و این خبر و ماجرای استاد شطرنج بودن خانمی به نام مریم فلاح نژاد کذب است و این خبر تکذیب میشود.

آقای شاهین صمدپور خبرنگار آزاد در یک استوری پیام های بانو شادی پریدر استاد بزرگ شطرنج را منتشر کرده و اعلام کرد که خبر مربوط به مریم فلاح نژاد کذب است و اصلا بازیکنی به این نام وجود ندارد.

اما ماجرایی شایعه ای که این چند روز در فضای مجازی حسابی سر و صدا به راه انداخت چه بود:

بیوگرافی مریم 

مریم فلاح نژاد از نوابغ شطرنج ایران و جهان سال ۱۳۷۴ در تهران متولد شده است. او آموختن شطرنج را از دوران کودکی آغاز کرده است و در این زمینه بسیار مهارت و تبحر دارد و توانسته به درجه استاد بزرگ در این ورزش دست پیدا بکند درجه استاد بزرگ بالاترین عنوانی است که شطرنج بازان می‌توانند آن را به دست بیاورند.

اوج شهرت مریم فلاح نژاد

مریم فلاح نژاد در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود برای تیم ملی شطرنج ایران افتخارات زیادی را نصیب خود و کشورمان کرد و تاکنون امتیازات زیادی از سوی او کسب شده است.او سال‌ها برای تیم ملی ایران بازی می کرد اما پس از اینکه در مقابل تیم رژیم صهیونیستی کناره‌گیری نکرد و به بازی با رقیبش از این تیم پرداخت از تیم ملی ایران کنار گذاشته شد.

 

خانم فلاح نژاد در سال 1398 با یکی از شطرنج بازان آمریکایی آشنا شد و تصمیم گرفت که به امریکا مهاجرت کند اما همچنان با نام ایران در رقابت های بین المللی شرکت میکند و توانسته امتیازات بسیار زیادی را به دست آورد.

خواستگاری لاکچری از دختر دانشجو در خوابگاه دانشگاه + عکس

باورهای غلط در سکس/12 باور رایج ولی اشتباه در رابطه با سکس!

مریم فلاح نژاد همه امتیازات و افتخاراتی که به دست آورده به صورت انفرادی بوده است و به دلیل بازی با رژیم صهیونیستی از تیم ملی ایران کناره گیری کرد و در آمریکا زندگی میکند.

خواستگاری از مریم فلاح

مریم فلاح نژاد پس از اینکه از تیم ملی شطرنج ایران کنار گذاشته شد برای همیشه ایران را ترک کرد و ساکن آمریکا شد و در سال ۱۳۹۸ با یکی از شطرنج بازان ماهر آمریکایی آشنا شد و با او در ارتباط بود.

روز گذشته این شطرنج بازان در یک برنامه کاملا طراحی شده او را  سورپرایز و از او خواستگاری کرد. کلیپ خواستگاری از مریم فلاح نژاد در فضای مجازی حسابی بازتاب داشت و بسیاری از مردم به اینستاگرام او رفته و پیام های تبریک برایش ارسال کردند.

فیلم خواستگاری از مریم فلاح نژاد استاد بزرگ شطرنج ایران

 

>>>بیشتر بخوانید:

اشتباهات وحشتناکی که مردان در “رابطه جنسی” مرتکب می شوند!

استاد بزرگ عنوانی برای بازیکنان بسیار قوی شطرنج است که توسط فدراسیون جهانی شطرنج به آنان اعطا می‌شود. به غیر از قهرمان جهان شدن، استاد بزرگ، بالاترین عنوانی است که یک بازیکن شطرنج می‌تواند به آن دست پیدا کند. درجه دیگری با نام استاد بزرگ زنان وجود دارد که مخصوص شطرنج‌بازان زن است اما زنان می‌توانند درجه استاد بزرگ را هم کسب کنند. تا سال ۱۹۷۸ هیچ زنی به این درجه دست نیافته بود.

پیج اینستاگرام مریم فلاح نژاد شطرنج باز

صفحه رسمی و پیج شخصی او در اینستاگرام یافت نشد و اگر از صفحه شخصی این چهره در شبکه های اجتماعی اطلاع دارید در بخش کامنت را با ما درمیان بگذارید

 

 آيا خشونت و مطالعه با هم رابطه دارند؟آرام ترین کشورها کدامند؟

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=434825

ثبت نظر

  1. واقعا باید از این نژاد پرست بودنتون خجالت بکشین
    اتفاقا اون خیلی شعورش از شما بیشتر که دانش و هوش و… اون مرد رو میبینه نه رنگشو
    مگه میخواد مداد رنگی بخره که به رنگش نگاه کنه کدوم قشنگ تره میخواد با یه نفر زندگی کنه حتما به این نتیجه رسیده که با اون مرد خوشبخت تره که این تصمیم رو گرفته و مهم خوشبختیه و اینکه آدم کنار همسرش از زندگی لذت ببره و گرنه مرد سفید باشه ولی کنارش بهش خوش نگذره و به درد هم نخورند چه فایده داره، آقا هادی لازم نیست شما هم نگران بچه هاشون باشی🙁

  2. چقدر با دیدن آفریقایی ذوق زده شد…

  3. بايه افریقایی؟!!! اب شدم رفتم زیر زمین.بدترین خبر در طول زندگی..عزیزم حیف شدی😢برگرد لطفا .برگرد.با یه دورگه افریقایی. متاسفم برای دختران سرزمینم😭😭😭😭

  4. با یه آفریقایی ازدواج کرد من نمی‌دونم حاصل این ازدواج های بی اساس چیه اصلا بچشون چه شکلیه دورگه و قاتی پاتی حیف واقعا حیف…

  5. ایشالا همیشه خوشحال و خوشبخت باشه

  6. واقعا از ایرانی بودن خودم خجالت میکشم. دخترای ایرانی آبرو حیثیت تو هیچ جاواسمون نذاشتن. تف به این … که مارو مجبور به لگدمال کردن شرف خودمون کردن

-