پای مصطفی الکاظمی به بازی ایران و عراق باز شد

  • کد خبر : 434369
  • 24 خرداد 1400 - 12:16
پای مصطفی الکاظمی به بازی ایران و عراق باز شد

مصطفی الکاظمی و بازی ایران، پای نخست وزیر عراق به بازی ایران و عراق باز شد.تیم ملی فوتبال عراق پیش از دیدار حساس با ایران در انتخابی جام جهانی دچار بحران مالی شدید شده است. سایت«فوتبال عراق» خبر داد بسیاری از اهالی رسانه و هواداران فوتبال با ارسال نامه ای به مصطفی الکاظمی نخست وزیراین کشور خواستار حل بحران مالی سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی فوتبال عراق پیش از دیدار حساس با ایران شدند.

کاتانچ دستمزد 6 ماه گذشته اش را دریافت نکرده و این بحران مالی پیش از دیدار حساس با ایران اردوی تیم ملی این کشور را دچار مشکل کرده است.در همین راستا اهالی رسانه و هواداران فوتبال خواستار ورود سریع نخست وزیر این کشور برای حل مشکل مالی سرمربی عراق شدند.

مصطفی الکاظمی

تیم ملی کشورمان فردا(سه شنبه) در حساس ترین بازی خود از ساعت 21 به مصاف عراق می رود تا تکلیف خود را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی مشخص کند.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی باید به مصاف عراق برود تا در دیداری حساس تکلیف صدرنشین گروه سوم و تیمی که مستقیما راهی مرحله بعدی انتخابی جام جهانی می‌شود، مشخص شود.

>>>بیشتر بخوانید:

مصطفی الکاظمی کیست؟

به گزارش فرارو، شاگردان دراگان اسکوچیچ درتیم ملی ایران، روز گذشته موفق شدند در دیداری پرگل با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد کامبوج عبور کنند و در جدول رده بندی بعد از ۷ بازی با ۱۵ امتیاز در رده دوم بایستند. بعد از این بازی، عراق هم در دیداری که به نظر می‌رسید کار برایش گره خورده با یک گل به خودی توسط بازیکنان هنگ کنگ این تیم را شکست داد تا ۱۷ امتیازی شود. به این ترتیب در جدول گروه سوم فعلا عراق با ۱۷ امتیاز صدرنشین است و تیم ملی ایران با ۱۵ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=434369

برچسب ها

ثبت نظر

-