بیوگرافی کامل از فرزاد فرزین/خواننده و بازیگر ایرانی

  • کد خبر : 434054
  • 24 خرداد 1400 - 11:09
بیوگرافی کامل از فرزاد فرزین/خواننده و بازیگر ایرانی

فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران، ایران است‌. او خواننده و بازیگر موسیقی پاپ ایرانی است. وی فعالیت های حرفه ای خود را در زمینه موسیقی در سال ۱۳۷۸ با گروه کروز آغاز کرد، پس از آن به دلایل شخصی گروه را ترک کرد و تصمیم گرفت برای کار بر روی آلبوم شخصی خود (شراره) کار کند. وی شروع به کار بر روی آلبوم شراره کرد. شراره پس از ۳ سال در سال ۱۳۸۱ منتشر شد. آهنگ های شراره توسط فرزاد و یاشار صباحی و علی ثابت ساخته شده اند، آلبوم میکس و مسترینگ آرژنگ حقانی است، آلبوم با حمایت مالی شرکت الجی، آقای عابدینی و فربد مدنی ساخته شد.

پس از شراره فرزاد شروع به کار بر روی آلبوم جدید خود به نام تعقیب کرد، متاسفانه پس از ۷ ماه آهنگسازی، تنظیم و کار بر روی آلبوم جدید خود، آلبومی که با این همه سختی در وی سایت ها منتشر هنوز ناشناخته است! فرزاد تصمیم گرفت روی یک آلبوم دیگر با تیم جدیدی از بهترین آهنگسازان، شاعران و … برای یک تولید حرفه ای کار کند. آلبومی به نام “شوک”. ما معتقدیم که این یک اثر هنری است! شوک در حال حاضر برای دید عموم آزاد شده است.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین برای بازی در بسیاری از فیلم ها پیشنهاد داشت، اولین پیشنهاد از آقای غاری زاده (کارگردان) برای بازی در فیلمش به نام (پسران آجری) بود. او در پسران آجری ظاهر شد و به عنوان بازیگر در نقش خواننده ظاهر شد. همچنین قبل از این فیلم، سالها پیش فرزاد در یک فیلم تلویزیونی به کارگردانی ارسلان امیرحسینی ظاهر شد. اتفاقاً فرزاد فیلم های کوتاه بسیاری را کارگردانی کرده است. آلبوم های استودیویی:

شراره (۲۰۰۵)
شوک (۲۰۰۸)
شانس(۲۰۰۹)
شلیک (۲۰۱۲)

زندگی نامه

از ویژگی های ظاهری فرزاد قد او می باشد که قد او حدود ۱.۸۷ سانتی متر است. همسر او شیوا کاکاخانی نام دارد و در سی سالگی با او ازدواج کرد.پدر فرزاد فرزین دارای جایگاه مهمی در دولت بود و اکنون بازنشسته مشاور وزیر راه و ترابری و مادر او هم بازنشسته رئیس ثبت احوال منطقه می باشند.
دارایی خالص وی در سال های ۲۰۱۹-۲۰۲۰به طور قابل توجهی در حال رشد است.بنابراین فرزاد فرزین در سن ۳۹ سالگی چقدر سرمایه خواهد داشت؟ منبع درآمد فرزاد فرزین بیشتر از یک موزیسین موفق است و در آمد او بیشتر از آهنگساز های معمول کشور خواهد بود. در حال حاضر ماشین او لکسوز مشکی است.

فرزاد فرزین
اواخر آگوست ۲۰۱۹، او موفق شد با ترانه دوم چیکه چیکه از آلبوم سوم خود شانس برای اولین بار در چارت اروپا ظاهر شود و با معرفی آلبوم جدید خود موفق شد دو هفته در آنجا بماند. این حرکت فرزاد فرزین مورد توجه زیادی در رسانه های آنلاین ایران قرار گرفت

پس از بازنگری های فراوان در زمینه محتوا، عنوان و برچسب ضبط، وی سرانجام توانست اولین آلبوم (قانونی) خود را در سال ۲۰۰۵ با نام تجاری نوای رامش منتشر کند. دیدن آلبوم دوم (قانونی) آلبومش شوک مدتی طول کشید. در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۰۶ برنامه ریزی شده بود، اما به تعویق افتاد. این بیشتر به این دلیل بود که آلبوم (های) جدید وی زود هنگام در اینترنت لو رفت. در نتیجه او در انتشار و اجرای کارهای خود در داخل ایران به طور قانونی مشکل داشت. در همین حین او توانست در می ۲۰۰۸ با محسن یگانه در هلند و آلمان چند کنسرت اروپایی برگزار کند. سرانجام آلبوم دوم شک در سال ۲۰۰۸ منتشر شد.

فرزاد فرزاد در سال ۲۰۰۱ یکی از بنیانگذاران و اعضای اصلی گروه کروز بود. او قبل از اینکه اولین آلبوم خود را منتشر کند گروه را ترک کرد. منصب فرزاد در کروز توسط شروین سهرابیان گرفته شد. فرزاد به دلایل شخصی گروه کروز را ترک کرده بود، اما بدیهی است که حق کلیه آهنگهایی را که برای گروه کروز ساخته بود حفظ نکرد.

فرزاد فرزین بازیگر بسیار خوبی نیز هست و از فیلم های عالی و بسیار خاطره انگیز او می توان به عاشقانه و ملکه گدایان و مانکن اشاره کرد که هنر بازیگری خود را در آن ها به رخ بسیاری از مخاطبان خود کشید و تماشای این فیلم ها بر طرفداران او روز به روز افزود.

فرزاد فرزین

آثار او:

آهنگ دو نفره(کارگردان: آرزو ارزنش)
ملکه گدایان (مجموعه تلویزیونی) (کارگردان: حسین سهیلی زاده
مانکن (سریال) (کارگردان: حسین سهیلی زاده)
عاشقانه (مجموعه تلویزیونی)(کارگردان: منوچهر هادی)
ساگ های پوشالی (کارگردان: رضا توکلی) کنسرت روی آب (کارگردان: جهانگیر جهانگیری)
پسران آجری (کارگردان: مجید غری زاده)
شراره (نوای رامش)
شوک (ایران گام)
شانسی (چهره خندان) ، چهره خندان شات (ایران گام)
شخصی (ایران گام)
شش (هنر اول)
تعقیب
تهدید
جذاب( آوای دورن)
اتیش

متن یکی از ترانه های فرزاد فرزین:

دیوونه ی خواستنی ، چه خوبه که فقط با منی…! ♬♫

من با خودم بستم ، که تا تهش هستم….! ♬♫
فکر تو از سرم نمیره…! ♬♫
مغرور و کم طاقتم ، میدونی بد عادتم….! ♬♫
اما دلم پیش تو گیره….! ♬♫
بد گیرم سر تو پیگیرم…..!
یه جورایی درگیرمو بهونتو میگیرم….
دزدیدی ، دل منو پز میدی ، باشه تو خورشیدی و اصلا به ما تابیدی….!!

یه دونه ی حساس من! ♬♫
عشق من ، خاص من ، چقده میایم ما به هم… ♬♫
بذار همه بدونن…. ♬♫
یه دونه من خواستنی؛ عشق دوس داشتنی… ♬♫
بگو فقط با منی بذار همه بدونن….. ♬♫

بهم ریخت چشاش شهرو حسابی….. ♬♫
با هر حساب کتابی تو آتیش رو آبی…. ♬♫
خب این بار دیگه دست نگه دار! ♬♫
منو کردی گرفتار! ♬♫
تو کشتیمون ای وای….! ♬♫

یه دونه ی حساس من! ♬♫
عشق من ، خاص من ، چقده میایم ما به هم… ♬♫
بذار همه بدونن…!. ♬♫
یه دونه من خواستنی؛ عشق دوس داشتنی… ♬♫
بگو فقط با منی بذار همه بدونن….. ♬♫

دانلود آهنگ:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=434054
  • منبع : Upmusic.com, celebsagewiki.com, last.fm.com

برچسب ها

ثبت نظر

-