آخرین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری هم به پایان رسید

  • کد خبر : 433981
  • 23 خرداد 1400 - 9:03
آخرین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری هم به پایان رسید

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ایران در سومین و آخرین مناظره تلویزیونی که از ساعاتی پیش آغاز شد فرصت یافتند یکبار دیگر برنامه های دولت احتمالی شان را در صورت پیروزی در رای گیری ۲۸ خرداد تشریح کرده و از کارنامه حرفه‌ای و سیاسی خود دفاع کنند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد اصولگرا و منتقد دولت حسن روحانی در مناظره امروز بر توقف مسئولیت‌ناپذیری‌های دولت و افزایش اختیار مردم تاکید کرد.

 آخرین مناظره انتخاباتی

ابراهیم رئیسی نیز وعده داد با ایجاد سامانه‌های رصد شفافیت، عملکرد دولت احتمالی اش را در ویترین برای مشاهده مردم قرار بدهد.علیرضا زاکانی نامزد دیگر اصولگرا وعده داد در سال نخست ریاست جمهوری اش تورم را به نصف برساند و گفت لازمه مبارزه با فساد، تمرکززدایی است.

عبدالناصر همتی که نامزدهای دیگر را به همبستگی علیه خود متهم می‌کند نیز همه مشکلات کشور را ناشی از تحریم‌ها دانست و گفت الویت دولتش احیای رشد اقتصادی کشور خواهد بود. آقای همتی همچنین گفت که گفت لازمه رسیدن به رشد اقتصادی مستلزم فراهم کردن یک محیط امن سرمایه‌گذاری است.

سعید جلیلی همچنان بر مخالفتش با برجام تاکید و از عملکرد دولت روحانی در مذاکرات هسته‌ای انتقاد کرد. محسن رضایی، دیگر نامزد اصولگرا، نیز برجام را یک تعهد بین‌المللی دانست و گفت باید پیگیری شود که همه طرف‌های برجام به تعهدات خود عمل می‌کنند.

نتایج آخرین نظرسنجی‌ انتخابات ۱۴۰۰/ موفق‌ترین مناظره کننده کی بود؟

همزمان با مناظره آخر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ جمعی از کنشگران مدنی و سیاسی داخل و خارج از ایران با انتشار بیانیه‌ای ضمن تحریم انتخابات بر اهمیت تغییر اساسی در ساختار قدرت و تغییر قانون اساسی برای دستیابی به تحول بنیادی تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433981

برچسب ها

ثبت نظر

-