ایست قلبی یک فوتبالیست معروف در حین بازی

  • کد خبر : 433963
  • 23 خرداد 1400 - 8:40
ایست قلبی یک فوتبالیست معروف در حین بازی

توقف بازی دانمارک و فنلاند که به دلیل بیهوش شدن یکی از بازیکنان اتفاق افتاد با تاخیر برگزار شد.در جریان بازی دانمارک و فنلاند از گروه B رقابت های یورو 2020، کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک به یکباره بیهوش شد.

 این بیهوشی برای کریستین اریکسن رخ داد و با از هوش رفتن او شرایط برای بازیکنان دشوار شد و به دور او جمع شدند. پس از ورود کادر پزشکی به زمین مسابقه، تصمیم گرفتند که او را از ورزشگاه خارج کنند چرا که شرایط این بازیکن بحرانی شده بود. با خروج او از زمین به علت اوضاعی که برای سایر بازیکنان پیش آمده بود، یوفا تصمیم گرفت که بازی را لغو کرده و ادامه آن را به تعویق بیندازد.

گفته می شود که کریستین اریکسن در طول بازی دچار ایست قلبی شده است چرا که او هیچ برخوردی با بازیکن دیگری نداشت و در حالی که به طور عادی در زمین مسابقه بود به طور ناگهانی از هوش رفت و روی زمین افتاد و بازیکنان با دیدن این صحنه به دور او حلقه زدند و تیم داوری به سرعت پزشکان دانمارک را فراخواند و تصمیم گرفته شد تا او به بیرون از زمین منتقل شود. باید دید که شرایط اریکسن به چه شکل پیش خواهد رفت اما چیزی که واضح است این است که او شرایطی بحرانی را سپری می کند.

یوفا فعلا این بازی را لغو کرده و آن را به تعویق انداخته است و باید دید که تصمیم بعدی برای زمان برگزاری چگونه خواهد بود. برخی گمانه زنی می کنند که این بازی شاید تکرار نشود.

آخرین وضعیت کریستین اریکسن بعد از سکته در زمین

با تایید خبرگزاری رویترز کریستین اریکسن زنده است و مراحل درمان خود را سپری خواهد کرد.کریستین اریکسن هافبک تیم ملی فوتبال دانمارک در دیدار برابر فنلاند دچار حادثه شد و کادر پزشکی دانمارک بلافاصله وارد عمل شد تا با احیای تنفسی، به کمک او بشتابند.

اکنون بعد از چندین دقیقه خبرگزاری رویترز اعلام کرد که کریستین اریکسن علائم حیاتی دارد و حتی دستان خود را نیز تکان داده است تا همه علاقه مندان به فوتبال نفس راحتی بکشند.کریستین اریکسن ستاره تیم ملی فوتبال دانمارک است که در دیدار برابر فنلاند دچار حادثه شد و مسئولان برگزار کننده، فعلا این دیدار را تعلیق کردند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433963

برچسب ها

ثبت نظر

-