ترکیب طلایی مهدی طارمی و سردار آزمون در مقابل عراق

  • کد خبر : 433895
  • 22 خرداد 1400 - 14:51
ترکیب طلایی مهدی طارمی و سردار آزمون در مقابل عراق

محمد مومنی آقای گل پیشین فوتبال ایران: در حال حاضر تیم ملی در همه پست‌ها بازیکنان ارزشمندی دارد مخصوصاً در خط حمله که به اعتقاد من فراتر از فوتبال آسیاست. مهدی طارمی و سردار آزمون نیازی به تعریف ما ندارند چرا که سطح فوتبال آنها کاملاً از آسیا جدا شده است.

ترکیب مهدی طارمی و سردار آزمون

تیم ملی ایران در حالی پای به مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی گذاشت که مهاجمان طراز اولی را در اختیار دارد. دو چهره ای که خروج آن‌ها از ترکیب شاید چندان قابل تصور نباشد، مهدی طارمی و سردار آزمون است. بازیکنانی که فصل گذشته موفق به گرفتن جایزه کفش طلا شدند و این فصل هم جزو موثرترین بازیکنان تیم‌های پورتو و زنیت در لیگ پرتغال و روسیه بودند. طارمی روی 27 گل تیمش در لیگ تاثیرگذار بود و درخشش ویژه ای را هم در اروپا نشان داد و آزمون هم 19 گل به ثمر رساند.

ترکیب طلایی مهدی طارمی و سردار آزمون در مقابل عراق

حال این دو با یک آمار استثنایی باشگاهی در حالی وارد بازی می شوند که ایران در یکی از حساس ترین شرایط خود برای صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی قرار دارد و دراگان اسکوچیچ برای غلبه بر عراق، به درخشش مهاجمان نیازمند است. مهاجمانی که روی هم خدود 70 گل ملی در کارنامه دارند.

آزمون و طارمی اولین درخشش ملی همزمان خود را در مقابل گوام ارائه کردند و سپس به عنوان زوجی هماهنگ در تیم ملی شناخته شدند. نقطه مشترکشان نیز گلزنی در سومین بازی ملی است که البته ادامه یافت و هر دو خیلی زود به جمع برترین گلزنان ملی فوتبال ایران رسیدند.

>>>بیشتر بخوانید:

سردار آزمون:به خودم قول دادم اشک‌شان را در بیاورم

تیم ملی ایران حالا در شرایطی پای به مسابقه آخر خود در این مرحله می‌گذارد که تیم های عراق، بازیکنی در حد و اندازه‌های طارمی و آزمون ندارد و همین موضوع کفه ترازو را به نفع ایران سنگین خواهد کرد و شاید باعث ترس و وحشت مدافعان حریف نیز بشود. امیدواریم با پیروزی مقابل عراق به تمام اما و اگرهای صعود به مرحله بعد پایان داده شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433895

ثبت نظر

-