مادر 30 ساله که به طرز فجیعی مقابل فرزندانش شکنجه شد

  • کد خبر : 433778
  • 22 خرداد 1400 - 11:18
مادر 30 ساله که به طرز فجیعی مقابل فرزندانش شکنجه شد

خشونت خانگی آسیب اجتماعی شایع و ناپسندی است که اغلب به صورت پنهان و در مواردی هم به صورت آشکار اتفاق می‌افتد که می‌تواند در درازمدت اثرات مخرب و جبران ناپذیری بر سلامت خانواده بگذارد. علاوه بر عوارض ناخوشایند جسمانی، خشونت خانگی آثار روانی ویرانگری برای قربانیان خشونت و سایر اعضای خانواده ایجاد می‌نماید.گلناز مادر 30 ساله که هویت ایرانی و افغانی دارد توسط شوهرش به طرز فجیعی جلوی چشم 2 فرزندش کتک می خورد و تحقیر می‌شد. حتی شوهر گلناز قصد داشت دختر و پسر خردسالشان را به دلایل نامعلوم تحویل بهزیستی دهد.

پس از چند وقت گلناز پس از کتک خوردن وشکنجه شدن از سوی همسرش مهیار برای گرفتن طلاق، به دادگاه خانواده مراجعه می کند  که در آن جا متوجه می‌شود شناسنامه اش توسط همسرش پاره شده است.

گلناز مادر 30 ساله که دیگر از کتک خوردن و تحقیر شدن به دلیل هویت افغانش خسته شده بود به تهران و خانه خواهر خود با 2 فرزندش پناه آورد.

شکنجه مادر 30ساله، وی پس از مراجعه به پلیس گفت : « همسرم به دلیل اینکه پدرم افغان است من را جلوی چشمان دختر و پسرم تحقیر می‌کند و کتک می زند.»

آزار و اذیت مادر 2 کودک در تبریز

مادر رنج کشیده ادامه داد : « مهیار خیلی من را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. او قصد داشت تا بچه هایم را به بهزیستی تحویل دهد که همراه با فرزندانم به تهران فرار کردم و به خانه خواهرم پناه بردم.»

گلناز مادر پناه آورده به پلیس ادامه داد : « لحظه ای که میخواستم از مهیار طلاق بگیرم با حضور در دادگاه خانواده متوجه شدم شناسامه ام را به دلیل اینکه مرا تحقیر کند پاره کرده است.»

فرار کردن مادر 30 ساله به تهران

گلناز مادر 2 کودک خردسال در پایان گفت : « مهیار هویت من را گرفت دیگر تحمل مشت و لگد های سهمگین او را نداشتم،تصمیم گرفتم به تهران فرار کنم و به خانه خواهرم پناه ببرم.»

شایان ذکر است پرونده زن جوان مراحل قانونی را طی کند.

>>>بیشتر بخوانید:

کتک زدن زن توسط شوهر خائن وسط خیابان!!!+ فیلم

در برخورد با همسر آزاری چه باید کرد؟

در تمام ادیان ونیز دین مبین اسلام هر نوع خشنوت و آزار نسبت به زن نهی شده و به جای خشونت ، بر محبت و گذشت نسبت به وی تاکید شده است.

یک رابطه بالغانه کامل رابطه‌ای است که هر کدام از افراد حقوق مساوی، فرصت‌های برابر و مسئولیت‌های یکسان داشته باشند. اساس یک رابطه خوب براساس احترام متقابل به همدیگر و توانایی در برقراری ارتباط به صورت شفاف بنا می‌شود. افراد مختلف تعاریف مختلفی از انجام کارها و برقاری روابط صمیمی دارند. برخی از آن‌ها چیزهایی است که بیشتر افراد در یک رابطه انتظار دارند: عشق، صمیمت و بیان جنسی، ارتباطات، تعهد، برابری واحترام، سازگاری، مصاحبت، حمایت عاطفی، وفاداری.

خط تلفن اورژانس اجتماعی با شماره 123

صدای مشاور: افرادی که دچار مشکلات خانوادگی می‌شوند می‌توانند با شماره تلفن 1480 تماس بگیرند. مشاوران و روانشناسان آموزش دیده با استفاده از فنون و مهارت‌های مشاوره تلفنی بدون اینکه اصرار برای شناسایی فرد داشته باشند، به فرد خدمات مشاوره ارائه می‌دهند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433778

برچسب ها

ثبت نظر

-